اولین تصاویر خسارت‌های زلزله در برازجان

وقتی در رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد حاکمان به جای اینکه   پیگیر مطالبات مردم و  مدافع منافع ملی کشور باشند . ولی علیه شان هستند چون باشدت مشغول غارتگری هرچه بیشتر وجنگ قدرت وثروت  می باشند و برای کنترل فضای انفجاری جامعه  سیاست سرکوب و سانسور  را  بطور پیگیر وجدی اعمال می کنند. بنابراین نتیجه تأسف بار چنین می شود که پس از چند ین ماه که گزارشات خبری زلزله  از نقاط مختلف کشور بازتاب داده شده است ولی به جای پیگیری  وتلاش برای راه علاج  و آماده باش کامل در صورت وقوع زلزله  شود در صورتیکه چادر به مردم قصر شیرین  از ترس زلزله توی خیابان سرازیر شده   داده نشد  . چون خبرهای زلزله مورد بی توجهی مسئولان واقع شده است . لذا در نهایت  منتهی به اینگونه فاجعه انسانی در برازجان شده است که همراه با  پیام تسلیت رئیس جمهور است ! 
 

 

 
زلزله‌ای به بزرگی 5.7 ریشتر عصر امروز برازجان در استان بوشهر را لرزاند، این زلزله تا کنون هشت کشته و 44 مجروح داشته‌است.
تصاویذ محمد صالحی نیا عکاس خبرگزاری ایسنا از منطقه زلزله زده را می بینید.
رییس جمهوری با صدور پیامی وقوع زلزله در شهرستان برازجان را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد تسلیت گفت.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن پیام دکتر روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم.خبر وقوع زلزله در شهرستان برازجان و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان موجب تاسف و تاثر گردید.اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه، از خداوند متعال، برای درگذشتگان غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان و آسیب دیدگان نیز بردباری مسالت دارم.از همه مسئولان ذیربط می خواهم تا با بسیج امکانات و نیروی امداد رسانی، پشتیبانی ها و کمک های لازم را از مردم مناطق زلزله زده به عمل آورندحسن روحانی.رییس جمهوری اسلامی ایران