چند گزیده خبر کوتاه

چند گزیده خبر کوتاه 25 آبان - 92
منوکسید کربن قربانی گرفت
اصفهان- ایرنا : بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در خمینی شهر اصفهان مرد 67 ساله‌ای جان خود را از دست داد و جوان 30 ساله راهی بیمارستان شد.این حادثه ساعات اولیه بامداد دیروز در خیابان آیت‌الله صدوقی خمینی‌شهر اصفهان رخ داد و این دو مرد که به منظور گرم کردن منزل از زغال استفاده کرده بودند دچار مسمومیت شدند.
جریمه میلیاردی
رشت-خبرنگار کیهان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از جریمه میلیاردی یک واحد تولید مواد لبنی در رشت خبر داد. 
رضا قشلاقی افزود: این شرکت تولید مواد لبنی به دلیل نداشتن پروانه تولید دوغ و رعایت نکردن فرمول ساخت این محصول و درصد چربی کمتر از حد معمول به پرداخت 11 میلیارد و 250 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. به گفته وی خط تولید دوغ این شرکت نیز پلمب شد.
سقوط جرثقیل به دره
فومن - فارس : جرثقیلی که شب در مسیر فومن - ماسوله در حال انتقال یک دستگاه وانت‌باری بود بر اثر تصادف با یک دستگاه خودروی سواری به دره سقوط کرد.در این حادثه 3 نفر مجروح شدند و جرثقیل سقوط کرده نیز توسط یک جرثقیل دیگر از دره بیرون کشیده شد.رئیس پلیس راه فومنات دلیل حادثه مذکور را انحراف به چپ وانت‌بار ذکر کرد.
گوسفندان به دره افتادند
ارومیه - واحد مرکزی خبر: 80 راس گوسفند در شهرستان چالدران تلف شد. رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران گفت: این اتفاق بامداد دیروز در حالی در روستای عرفات روی داد که چوپان، گله 800 راسی گوسفندان این روستا را از حاشیه دره‌ای 10 متری عبور می‌داد که ناگهان خاک زیر پای آنها فرو ریخت و گوسفندان در دره افتادند. قلی‌پور افزود: در این حادثه 83 راس گوسفند به داخل دره سقوط کردند که 3 راس با کمک اهالی روستا نجات یافته و 80 راس تلف شدند. وی مجموع خسارات وارد شده در این حادثه را 500 میلیون ریال عنوان کرد.
دستگیری راننده فراری
میاندورود- فارس: در مراسم عزاداری هشتمین روز از ماه محرم در روستای اسلام‌آباد شهرستان میاندورود راننده بی‌احتیاط خودرو پژو با یک کودک عزادار برخورد کرد و متواری شد.به گفته شاهدان وی هنگام رسیدن به هیئت عزاداران توجه کافی به شلوغی مسیر نداشت و پس از تصادف با کودک 9 ساله فرار را بر قرار ترجیح داد.این کودک از ناحیه دست دچار مصدومیت و شکستگی شد که وی را به مراکز درمانی منتقل کردند.راننده پژو که با بروز تصادف فرار کرده بود با هوشیاری انتظامات هیئت عزاداران در فاصله 4 کیلومتری از محل تصادف متوقف و به مراجع انتظامی تحویل شد.
د