پيرزن فراموش كرده كه داعش را خودش زائيده!

خبر ويژه 
پيرزن فراموش كرده كه داعش را خودش زائيده! 1 آذر -94
اگر سربازجو شریعت نداری خودش را بطور عمد به فراموش زده است که به یاد نمی آورد نقش جاسوس چندجانبه احمد چلبی که تازگی مرد چه بود  و چگونه وی تبدیل به بلندگوی وزارت بدنام وتبلیغات رسانه های دروغ پرداز رژیم وارونه ی ولایت فقیه علیه صدام حسین شده بود. چون ادعای دروغین  داشتن سلاح های کشتارجمعی صدام حسین می کرد تااینکه بستر ساز تهاجم نظامی و اشغال عراق و سقوط صدام حسین شد .تا عراق جولانگاه پاسداران و حیاط خلوت خامنه ای شود . به ویژه اینکه قرارگاه های نظامی مجاهدین بمباران وسپس خلع سلاح شدند.تا عراق بطوردربست به اشغال خامنه ای وسپاس قدس وعوامل مزدور عراقی شان درآید. بنابراین آمریکا با اشغال نظامی عراق شرایط رابرای حضور فعالانه پاسداران در عراق وظهور داعش هموار نمود. برای همین سربازجو شریعت نداری  آدرس غلط داده است تاا فشاگری هیلاری کلینتون را لوث کرده باشد.

وزيرخارجه پيشين آمريکا و نامزد جايگزين اوباما در انتخابات گفت: لازمه نبرد موثرتر عليه داعش مقابله با رژيم ايران است و اين دو از هم جدا نيستند.
    
هيلاري کلينتون نامزد دموکرات ها ضمن سخناني در شوراي روابط خارجي آمريکا گفت: چالش هاي رژيم ايران و داعش دو چالش جدا از يکديگر نيستند. ما نمي توانيم رژيم ايران و داعش را به عنوان دو چالش جداگانه ببينيم. سياست هاي منطقه اي بيش از حد به هم تنيده است. افزايش اعتماد شرکاي عرب ما و افزايش هزينه هاي ما براي مقابله با عملکرد و رفتارهاي بد رژيم ايران باعث کمک به نبردي موثرتر عليه داعش خواهد شد.
    
کلينتون که درباره راهبرد پيشنهادي براي مبارزه با داعش سخن مي گفت، افزود: براي مثال عملکرد ايران باعث شد که سعودي ها توجه خود را از سوريه به يمن تغيير دادند. پس ما بايد روي يک رويکرد واحد کار کنيم. من در ماه سپتامبر يک طرح جامع براي مقابله با نفوذ رژيم ايران در منطقه و حمايت اين رژيم از گروههاي نيابتي تروريستي مثل حزب الله را تشريح کردم.
    
وي افزود: بخش زيادي از راهبرد در دو سوي مرز عراق و سوريه وابسته به نقش شرکاي عرب و ترک ما است. گذار سياسي به ما اجازه مي دهد که به حکومت اسد خاتمه دهيم. آمريکا بايد با شرکاي عرب ما کار کند تا آنها را وادار به سرمايه گذاري بيشتر در نبرد عليه داعش بکند. هم اکنون تمرکز اين کشورها روي ديگر عرصه ها است چون آنها در منطقه نگراني هايي دارند که به طور خاص مي توان به تهديد رژيم ايران اشاره کرد.
    
به گزارش «تايم. کوم» کلينتون گفت: در داخل مرز سوريه علاوه بر کردهايي که مشغول نبرد با داعش هستند، بزرگترين مانع براي اعزام نيروي زميني بيشتر براي نبرد با داعش اين است که گروه هاي مخالف سني که امکان نبرد با داعش را دارند همچنان دغدغه فکري شان نبرد با رژيم اسد است.
    
وزير خارجه سابق آمريکا همچنين گفته است: روسيه و رژيم ايران بايد با اين حقيقت روبرو شوند که ادامه حمايت از يک ديکتاتور شرور باعث ايجاد ثبات نخواهد شد. هم اکنون بيم من آن است که پوتين در حال وخيم کردن مسائل است.
    
وي افزود: روشن است که نقش مهمي براي روسيه به منظور کمک به حل مناقشه در سوريه وجود دارد. ما تمايل خود را براي کار با آنها به سمت يک نتيجه که باعث حفظ سوريه به عنوان يک کشور متحد و غيرفرقه اي شود و حقوق همه سوري ها در آن رعايت شود و نهادهاي مهم دولتي دست نخورده باقي بماند، نشان داديم.
    
گفتني است ديروز روزنامه آمريکايي نيويورک تايمز در اقدامي ديرهنگام و در تحليلي مستند اعتراف کرد که آل سعود همان داعش است که در عربستان به حاکميت رسيده است و حمايت آمريکا از حکومت آل سعود را حمايت از داعش دانست.
    
اين تحليل به گونه اي مشابه در شماره هاي ديروز فارين پاليسي از آمريکا و فايننشال تايمز انگليس هم آمده بود. ضمن آن که خانم کلينتون که ظاهرا به علت پيري دچار آلزايمر شده است در کتاب خاطرات خود اعتراف کرده است که داعش ساخته آمريکاست و ايشان در نقش وزير خارجه آمريکا به 112 کشور سفر کرده بود تا آنان را متقاعد کند که بلافاصله بعد از اعلام موجوديت داعش اين گروه را در عراق و سوريه به رسميت بشناسند.