كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 آذر -94
كيهان و خوانندگان
محور نمایش خیمه شب بازی انتخابات اسفند تعیین از موضع ماورای شورای نگهبان آلت دست برای دولت  روحانی تکلیف شده است . چون سربازجو شریعت نداری  با پیام دروغین وقلابی که  دراوین نامه اش به دولت روحانی داده پیام داده است :  دولت يازدهم باتوجه به انتخابات پيش رو بهتر است به وظيفه اصلي خود بپردازد و از حاشيه سازي به جد پرهيز نمايد تا انتخابات در خور رژیم وارونه ی ولایت فقیه  با حضور حداکثري مردم ان شاءالله محقق شود. البته پیام دهنده نگفته است نظریه استصوابی که متضاد ادعای حضور حداکثری  پیام دهنده است!
      * قطعنامه ضد ايراني اخير سازمان ملل و اعلام نقض حقوق بشر در ايران آن هم با جلو انداختن حکومت مبتذل و سخيفي مثل رژيم آل سعود در اين موضوع تمام خوش خيالي هاي چندين ساله داخلي هاي طرفدار غرب را به هم ريخت. اميدواريم بيدار بشوند و انرژي خود را صرف اقتصاد مقاومتي يعني ساخت کشور از داخل بکنند و نگاهشان را از خارج بردارند.
        *
در مدت اين دو سال رهبر معظم انقلاب به دولت نصيحت کرده اند که نيروهاي مومن و انقلابي را برچسب افراطي نزده و کنار نزند. اميدواريم در آخرين ماه هاي سال همدلي و همزباني دولتمردان ما اين توصيه رهبري را سرلوحه کارهايشان قرار بدهند باشد که دشمنان در توطئه هاي خود عليه انقلاب ناکام بشوند.
    *
نکات مهمي در مورد هشدار رهبري نسبت به نقشه بلند مدت آمريکا براي تسلط بر سوريه و منطقه از راه مذاکره وجود دارد: 1- دم از تعامل سازنده زدن با آمريکا و رفتن به سمت سياست موسوم به تنش زدايي اولين حرکت خطرناک قرار گرفتن در پازل دشمن است. 2- ذات رفتاري آمريکا در مسائل سوريه نا امني آفريني است.
    3-
آمريکايي که دنبال سلطه گري نامشروع بر منطقه است به هيچ وجه قابل اعتماد نيست و مسئولان وزارت خارجه موظفند نسبت به دشمني آمريکا در مسائل منطقه اي هوشيارانه عمل کنند.
      *
يک روزنامه محلي در خوزستان تا مي تواند قدرت آمريکا و رژيم صهيونيستي را در تيترهاي صفحه اول خود برجسته مي کند جالب اينکه همين قلم به دست ها مدعي هستند در کشور آزادي وجود ندارد!
     *
گزارش آمانو رئيس آژانس در مورد پرونده هسته اي ايران ادامه رفتارهاي منافقانه گذشته است. ادامه همکاري با آژانس در چنين شرايط نابرابر زيرپا گذاشتن شروط اجراي برجام مي باشد. مجلس شوراي اسلامي و هيئت نظارت بر حسن اجراي برجام وظيفه دارند ورود پيدا کنند.
     *
در خصوص دفن 1700 تن سيب زميني توسط دولت با توجه به جلوگيري از کاهش قيمت اين محصول در بازار لطفاً بنويسيد در کتاب آسماني ما مسلمانان اين اقدام دولت اسراف نام دارد و مسرفين برادران شيطان خطاب شده اند. توضيح بدهند در مکتب ليبرال دموکراسي غرب که کامل ترين نمونه آن مربوط به حکومت مدعي کدخدايي جهان است اين عمل چگونه توجيه مي شود.    احمدزاده
    *
اراده استقلال طلبانه مردم يمن را نمي توان با بمب و موشک و از بين بردن زيرساخت هاي اين کشور ناديده گرفت. نه آمريکا نه انگليس و نه صهيونيسم نمي توانند ورق را برگردانند. يمن تسليم شدني نيست جنگ با مردم مظلوم اين کشور بازي کردن با آتش است که شعله هاي آن متجاوزين سعودي و حاميان غربي و صهيونيستي شان را خواهد سوزاند.
        *
حال و روز اردوغان ترکيه حکايت جاهلي است که اول اقدام کرده سپس فکر مي کند. دست در دست آل سعود و صهيونيسم گذاشتن دولتمردان ترکيه و تبديل اين کشور به بارانداز وحشي ترين تروريست هاي جهان در قبال به غارت بردن نفت سوريه و عراق عاقبت خوشي براي آنان در پي نخواهد داشت آنها هرگز به آرزوي واهي بازگشت امپراطوري عثماني گذشته نخواهند رسيد.    فخرالساعه- جانباز 70 درصد انقلاب
    *
مگر دولت پول آب را چند درصد گران کرده که 5 هزار تومان پول آب منزل بنده به بالاي 20 هزار تومان افزايش يافته است.
    
    *
دولت يازدهم باتوجه به انتخابات پيش رو بهتر است به وظيفه اصلي خود بپردازد و از حاشيه سازي به جد پرهيز نمايد تا انتخابات در خور نظام با حضور حداکثري مردم ان شاءالله محقق شود.
      *
همسر بنده در رشته روان شناسي عمومي بعنوان ميهمان در دانشگاه آزاد واحد شمال پذيرفته شده و دو ماه از شروع کلاسهاي ايشان مي گذرد. اخيراً قانون گذاشته اند دانشجويان ميهمان يک ميليون تومان اضافه بايد بپردازند هر چه دليل مي آوريم قانون عطف بماسبق نمي شود زيربار نمي روند چرا؟    اميني
    *
در نظر گرفتن وام 5 ميليوني براي خريد لوازم برقي کم مصرف بهترين راهکار براي ترويج و نهادينه کردن فرهنگ اصلاح الگوي مصرف مي باشد. اميدواريم دولت به اين امر توجه ويژه داشته باشد.
    *
با قانون جديد وزارت بهداشت رشته پرستاري در دانشگاههاي کشور حذف شده به جاي آن افراد پذيرفته شده در آزمون سراسري را در مراکز بيمارستان ها به مدت يک سال آموزش عملي داده و بعد از يک سال مدرک پرستاري به آنها داده و در همان مرکز درماني ادامه خدمت مي دهند. عرض بنده اين است که يک سال آموزش چگونه با چهار سال آموزش آکادميک در دانشگاه برابري مي کند؟    سجادي
    *
دولت تصميم گرفته با آموزش يک ساله پرستاري در مراکز درماني بساط آموزش کلاسيک 4 ساله پرستاري در دانشگاهها را جمع کند اين کار ضمن آسيب زدن به موقعيت شغلي پرستاران سلامت و بهداشت جامعه را نيز نشانه رفته است اگر مشکل کمبود نيروي پرستار است پس چرا پرستاران فارغ التحصيل دانشگاهها را بعد از چند سال استخدام نمي کنند؟
     *
شهرستان فردوس در خراسان رضوي اين ظرفيت و استعداد را دارد که با مساعدت دولت و مسئولان امر به منطقه گردشگري و جذب گردشگر داخلي و خارجي تبديل شود.
     *
در بزرگراه امام علي(ع) مسير شمال به جنوب و پل شهداي استان قزوين خروجي ندارد. اين در حالي است که در مسير شمال به جنوب خروجي طراحي شده است. لطفاً به موضوع رسيدگي شود.    فواد کاسبي
    *
بنده که يک فرهنگي بازنشسته با مدرک ليسانس هستم يک سوم آبدارچي سازمان آب حقوق دريافت مي کنم در ضمن 8 ماه حق التدريس بنده را هنوز نداده اند. وزير آموزش و پرورش چه پاسخي دارند بدهند؟