افراد خودسر روز گذشته مانع سخنرانی آذر منصوری شدند

افراد خودسر روز گذشته مانع سخنرانی آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج شدند 9 آذر -94
  اصطلاح خودسر ناآشنا نیست چون ریشه  داستان خودسر برمی گردد به قتل های زنجیره ای و گروه سعید امامی درو زارت بدنام اطلاعات که رهبران مسیحی را ربودندو مثله کردند .چون گندش درآمد سپس خاتمی برای ماستمالی کردن باافتخار اعلام کرد چشم فتنه را کورکرد وغده سرطانی را درمان کرد . چون اینان را با عنوان گروه خودسر از وزارت بدنام اطلاعات اخراج کرد. در صورتیکه اینان به بیت رهبری کوچ کردند و سازمان موازی اطلاعات را پی ریزی کردند. اکنون به دلیل اینکه جنگ قدرت و ثروت باندها ها شده است و انتخابات مجلس ارتجاع و خبرگان در اسفند درپیش است .بنابراین همان باندخودسر سابق یا سازمان اطلاعات وامنیت پاسداران  باید ازهم اکنون سیاست تهدید وسرکوب وترور وبرهم ز دن جلسات متعلق به رقیب رادنبال تا فضا را امیتی کنند .

* افراد خودسر روز گذشته مانع سخنرانی آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج شدند. قرار بود منصوری در آیین آغاز به کار انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج سخنرانی کند. دبیر انجمن سیاست و فرهنگ دانشگاه آزاد یاسوج به ایرنا گفت در حالی که بسیاری ازدانشجویان امکان ورود به سالن سخنرانی را نیافتند، سالن محل سخنرانی از افراد خودسر و تندرو پر شده بود. عارف یزدانی افزود: افراد خودسر قصد کتک زدن خانم منصوری را داشتند که با دخالت تعدادی از دانشجویان به این خواسته خود نرسیدند و خانم منصوری به دفتر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدایت شد. وی ادامه داد: افراد خودسر چند نفر از دانشجویان دانشگاه را کتک زدند. یزدانی گفت: تمام مجوزهای لازم برای برگزاری این نشست از شورای نظارت دانشگاه آزاد و شورای تامین شهرستان بویراحمد اخذ شده بود.