دفن 9 کشته شده در سوریه در 5 شهر

دفن 9  کشته شده در سوریه در 5 شهر  9 آذر -94
پس از کشته شدن پاسدار حسین  همدانی و مجروح شدن رئیس وی پاسدار تروریست قاسم سلیمانی که پس از کشته شدن پاسدار حسین هندانی ناپدید شده است . طوریکه هیچ تصویری از مجروح بودنش هم بازتاب داده نشده است .شاید مرده است ولی ازترسو اکنش منفی وریزش شدید پاسداران سپاه قدس وخودداری ازاعزام به سوریه یا قتلگاه مرگ وی اعلام نمی شود . از سوی دیگر آمار کشته شدن پاسداران و بسیجیان در سوریه  رو به فزونی است . برای همین خبر کشته ها نه یکی ودوتا و سه تا که 9 کشته گزارش شده است .
پيکر پاک ۹ شهيد مدافع حرم حضرت زينب(س) در 5 شهر کشور تشييع و به خاک سپرده شدند.
    
به گزارش ايرنا از زاهدان، مردم نيکشهر پيکر مطهر شهيد «سلمان برجسته» و «عمر ملازهي» را از مسجد فاطمه الزهرا(س) تا ميدان شهداي گمنام اين شهرستان تشييع کردند. پيکر اين شهيدان براي خاکسپاري به زادگاهشان بخش بنت و روستاي حميري قصرقند منتقل شد. همچنين شهروندان دلگاني پيکر مطهر شهيد «نظرمحمد بامري»، «اصغر بامري»، «مراد عبداللهي» و «پرويز بامري» را از مصلاي امام علي(ع) اين شهر تا گلزار شهداي شهرستان دلگان تشييع و به خاک سپردند.
    
پيکر شهيد سيدمحسن سجادي نيز با حضور مردم و مسئولان از مسجد جامع بخش بزمان ايرانشهر تا گلزار شهداي اين بخش تشييع و خاکسپاري شد.
    
اين شهدا از اهل تسنن و شيعيان سيستان و بلوچستان بودند که در نبرد با گروه هاي تروريستي-تکفيري در سوريه به شهادت رسيدند. همچنين، مردم خميني شهر پيکر شهيد عبدالرضا مجيري را بر روي دستان خود تشييع و در گلزار شهداي اين شهر به خاک سپردند. اين شهيد فرمانده گردان 123 امام حسين(ع) تيران و کرون بود که اخيرا در نبرد با گروه هاي تروريستي-تکفيري در سوريه به شهادت رسيده است.
    
از سوي ديگر خبرگزاري فارس از قزوين گزارش داد: با حضور مردم قزوين پيکر شهيد «حميد سياهکالي مرادي» صبح ديروز از مقابل آستان امامزاده اسماعيل (ع) قزوين تشييع و در گلزار شهداي اين شهر به خاک سپرده شد. شهيد حميد سياهکالي مرادي دومين شهيد مدافع حرم استان قزوين و نخستين شهيد شهر قزوين است.