كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 14 آبان -94
    كيهان و خوانندگان
پیام هایدروغین و قلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری

    * ملت فهيم و مومن کشورمان بايد هم بر خود ببالد و هم جبين خود را بر خاک نهد و خدا را به داشتن چنين رهبر شجاع، حکيم و ژرف نگر سپاس گويد که اينچنين بدون کوچک ترين واهمه در برابر تمامي استکبار جهانخوار مي ايستد و به روشنگري مي پردازد. ملت سخنان رهبري را فصل الخطاب مي داند و به کساني که واداده، جاهل و يا مرعوبند عرض مي کنم به سوي ملت برگردند و فريب اين شيطان خوش خط و خال را نخورند که ام الفساد قرن است. اين همان آمريکاي جنايتکار گذشته است که دستش به خون بسياري از جوانان کشورمان و ديگر کشورها آلوده است.    عليمرداني
    *
اگر در زمان حضرت ابراهيم(ع) بت در قالب چوب و سنگ بود امروز سمبل بت آمريکاي مستکبر است و فريادهاي هميشگي رهبري و امت عليه اين بت بزرگ است ولي گويا برخي که آنتن خود را به سمت آمريکا تنظيم کرده اند فريادهاي هميشگي امت و امام را نمي شنوند.    احمدزاده
    *
تماس گرفتم که فقط شعار مرگ بر آمريکا را تکرار بکنم. تا زنده ام نخواهم گذاشت اين شعار از زبانم بيفتد.    محمدي از تهران
    *
شهداي مدافع حرم در سوريه، نمونه بارزي از رويش هاي انقلاب اسلامي در مقابل فسيل هاي سياسي غافل و ريزش هاي نادم هستند. عاقبت به خيري موهبتي است که نصيب هر کسي نمي شود.
        *
سال ها آرزو مي کردم فيلم يا سريالي درباره لانه جاسوسي آمريکا در ايران ساخته شود و ابهت پوشالي شيطان بزرگ را در اذهان تمام انسان ها بشکند تا اينکه آقاي محمدحسين نيرومند از هنرمندان متعهد کشورمان با اثر هنري که خلق کردند اين آرزوي بنده محقق شد.
       *
آقاي عراقچي در تهران مي گويد هنوز نسبت به جمع آوري سانتريفيوژها اقدامي نشده و منتظر پاسخ حقوقدان ها از بررسي نامه هاي دريافتي هستيم. آقاي صالحي در مصاحبه اي در ژاپن اعلام مي کند تعدادي از سانتريفيوژها براي اجراي برجام جمع آوري شده است! جالب اينکه تمام کارها نيز با داعيه تبعيت از فرمان 9 ماده اي رهبر معظم انقلاب مي باشد.    طالعي
    *
در گفت وگوي خبري تاريخ 94/8/11 آقاي عراقچي در پاسخ به سوال مجري که آيا الزامات رهبر معظم انقلاب نسبت به برجام رعايت شده تعهد کتبي رئيس جمهور آمريکا و... پاسخ تامل برانگيزي مي گويد؛ قبلاتعهد داده اند! و درباره اظهارات مقامات آمريکايي مبني بر حفظ ساختار تحريم ها هم اظهار مي دارد تمام تحريم ها لغو يا متوقف مي شود! در حالي که بارها از جمله 94/8/12 مسئولين دولتي آمريکا اعلام کرده اند نه تعهدي داده اند و نه مي دهند و تمام ساختارهاي تحريم حفظ خواهد شد. وقتي موضع آنها اين گونه است آقاي عراقچي چرا در جايگاه سخنگوي 5+1 سخن مي گويد؟
    
محمدرضا فخرالساعه - جانباز
    *
اين همه تعجيل براي اجراي برجام از سوي دولت بدون رعايت الزامات رهبري، مجلس و شوراي امنيت ملي چه معنايي دارد؟
       *
با رد پايي که در عربستان از آقاي رکن آبادي سفير ايران در لبنان پيدا شده دستگاه ديپلماسي کشورمان بايد با کنار گذاشتن سياست کوتاه آمدن اين پرونده را به سرانجام معلومي برساند.
        *
چند سال پيش در قضيه دادگاه ميکونوس سفير آلمان اخراج و سپس به عنوان آخرين سفير پذيرفته شد ولي الان وزير اين کشور با گستاخي تمام در داخل ايران جولان مي دهد. اين يعني اکنون به ديپلماسي قوي تري نياز داريم.
    *
آيا کشور ما ايران از توليد ذرت عاجز است که دولت از مالزي اين محصول را وارد کرده و در ميوه فروشي هاي سطح شهر به فروش مي رسد. واقعا اين درد را به که بگوييم.    آب پيکر
    *
اينکه حتماً بايد نيمي از امور اجرائي کشور به خانم ها سپرده شود، پاسداشت کرامت زن نيست. ولي به خاطر اينکه غربي ها انگ تبعيض جنسيتي به ما نزنند متاسفانه برخي افراد نالايق در راس امور اجرائي سازمان و يا وزارتخانه قرار مي گيرند که تجربه هم ثابت کرده است از عهده انجام وظايف محوله برنمي آيند نمونه اش سازمان محيط زيست و معاونت امور زنان رياست جمهوري که هر از گاهي فتوا هم صادر مي کند. تداوم مسئوليت اينگونه افراد جز آسيب و ضرر به جامعه و مردم هيچ ثمري نخواهد داشت.     خانم نادري
    *
آل سعود خدانشناس اعلام کرده در يمن به اهداف خود رسيده يعني اينکه به خاک و خون کشيدن زنان و کودکان معصوم و تخريب گسترده اين کشور و از بين بردن زيرساخت هاي آن هدف اين خانواده کثيف و اربابانشان بوده است؟
       *
کار آقاي هاشمي در بزک کردن چهره کثيف آمريکا به جايي رسيده که آمريکا را دشمن واقعي صدام دانسته در حالي که صدام دست پرورده آمريکا بوده و وقتي تاريخ مصرفش تمام شد او را از سر راه برداشتند.
     *
آقاي هاشمي هر روز عکس و صحبت هايش تيتر اول روزنامه هاي زنجيره اي است و حاضر شده به منافع ملي کشور چوب حراج بزند و برخلاف حکمت و اخلاق براي رسانه هاي ضدانقلاب خوراک تهيه کند. واقعاً خير عاقبت و آخرت انسان ها تنها با تقوا تضمين خواهد شد.
      *
بايد غير از غرب به ترکيه و عربستان نيز تذکر داد که با دم شير يعني ايران بازي نکنند که بد مي بينند. حداقل از سرنوشت صدام حسين اين مزدور آمريکا در منطقه عبرت بگيرند.
    *
اگر فلسطيني هاي کرانه باختري هرچه زودتر مسلح بشوند و بتوانند روزي چند عدد خمپاره به شهرک هاي يهودي نشين شليک کنند با مهاجرت معکوسي که به وجود مي آيد زوال رژيم جعلي صهيونيستي نزديک تر خواهد شد.
    *
بابک زنجاني در دفاعيات خود به موضوع فروش نفت به يک شخص و عدم دريافت پول آن اشاره کرده است. وزير نفت در جواب اين موضوع گفته هر ايراني 130 هزار تومان از بابک زنجاني طلبکار است. جرم بابک زنجاني که در حال رسيدگي است. اما خدا وکيلي اين سخن آقاي زنگنه جواب آن نيست.
    *
با نصب نرم افزار تلگرام در داخل گوشي هاي تلفن همراه انواع و اقسام فيلم و عکس مستهجن و غيراخلاقي در دسترس اقشار مختلف کشور قرار مي گيرد چرا هيچ يک از مسئولان ما از اين وضعيت دردشان نمي آيد و کاري نمي کنند؟    پ-ر