نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   1 آذر -94
هدر دهندگان واقعی آب
یکی از بزرگ‌ترین هدر دهندگان آب در تهران و شاید سراسر کشور، کسانی هستند که به عنوان مامور نظافت از شرکت‌های خدماتی به مجموعه‌های ساختمانی فرستاده می‌شوند. بارها مشاهده شده است این افراد همین‌طور که مشغول نظافت ساختمان هستند، شیر آب را تا آخر باز گذاشته‌اند و آب از طریق شیلنگ هدر می‌رود یا به جای جارو کردن از فشار آب استفاده می‌کنند وحتی زباله و آشغال را نه با جارو بلکه با فشار آب می‌شویند. بنده به شخصه بارها در ساختمان‌های مختلف به آنان تذکر داده‌ام، اما متاسفانه اهمیت نمی‌دهند! بنظر می‌رسد با فرهنگ‌سازی در رسانه‌ها و صدا و سیما بشود این معضل را مرتفع کرد.عبدالله – تهران
برداشتن سطل‌های زباله!
اخیراً شهرداری سطل‌های زباله خیابان شریعتی بالاتر از سید خندان را جمع‌آوری کرده و همین امر باعث شده مردم زباله‌های خود را در پیاده‌روها و حتی جوی‌ها رها سازند و خود این موضوع صحنه‌های زشت در معابر عمومی به وجود آورده است و ضمناً بوهای مشمئز کننده‌ای هم به مشام می‌رسد.البته چند بار به سامانه‌های 137 و 1888 هم متذکر شده‌ایم ولی متاسفانه تاکنون رسیدگی نشده است.
از اهالی خیابان شریعتی - تهران
 * حقیقت طلب از تهران: خوب شد بسیاری از خودروها در انبار مانده را به اسم فروش اقساطی به مردم فروختند. لااقل منبعد خدمات پس از فروش را تقویت کنند. اگر کیفیت خودرو را گسترش نمی‌دهند، حداقل خدمات دهی پس از فروش را گسترش دهند و جوابگوی مشتریان باشند.
* منوچهری از تهران: بزرگراه شهید باقری مسیر جنوب به شمال نرسیده به دوربرگردان بزرگراه رسالت، آسفالت مناسبی ندارد. از مسئولان شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی داریم.