كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان  22 دی – 94
كيهان و خوانندگان
    پیام های دروغین و قلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری.

     جان کري مي گويد اجراي برجام مي تواند سريع تر انجام شود ولي ما تمام فعاليتهاي موشکي و منطقه اي ايران را بررسي مي کنيم. اين مغلطه خطرناک چند پيام دارد. از جمله 1- آنها الگوي برجام را صرفا در مسائل هسته اي متوقف نکرده اند و به دنبال گسترش آن در زمينه مسائل غيرهسته اي هستند. 2- براي دولت آمريکا برجام به منزله زمينه نفوذ براي متوقف نمودن اهداف انقلابي جمهوري اسلامي در مسائل منطقه اي و تضعيف اقتدار آن در افکار عمومي است، لذا لازم است دولتمردان ما نسبت به اين گستاخي هاي وقيحانه پاسخ قاطعانه انقلابي دهند و سکوت نکنند.
        در قضيه برجام و هسته اي بارها دلسوزان نظام از غيرقابل اعتماد بودن آمريکا سخن گفتند ولي آنچه از سوي دولت تدبير شنيده نشد همين بود. حالاهمه شاهدند هنوز جوهر برجام خشک نشده آمريکا تحريم هاي جديد با بهانه هاي جديد مثل موشک را در دستور قرار داده است و قطعا فردا بهانه هاي متعدد ديگر مثل حجاب، دفاع از حزب ا... و فلسطين، اسلامي بودن نظام و... را پيش خواهد کشيد. خداوند مسئولين دولتي را بيدار کند.

        امام خامنه اي به عنوان ديده بان امين نظام جمهوري اسلامي برجام را چيز عجيبي مي نامند که دشمن درصدد نفوذ از آن طريق است و به طور موشکافانه به آن مي پردازد، ولي دولت منتقدان را تهديد و تحقير مي کند!

      تاکيد مجدد رهبر معظم انقلاب بر نقش فتنه گران و همراهي شان با دشمنان نظام، کودتاي رنگي و ناکام سال 88، انتخاب را براي مردم آسان و کار شوراي محترم نگهبان را براي حفظ حق الناس سخت تر مي کند. البته اين رهنمودها، دلگرمي و پشتوانه اي براي اجراي قانون است. از سوي ديگر تاييد برخي از افراد آلوده به فتنه از سوي هيئت اجرائي قابل تامل است. چون هر شهروند با کمترين سواد سياسي به خوبي مي داند که فتنه گران و سران آن چه نقشي در همسويي با دشمن در براندازي نظام داشته اند. لازم است مسئولان مربوط پاسخ روشن و شفاف براي اذهان عمومي داشته باشند.    
نراقي
     وقتي رهبر معظم انقلاب به دفعات مکرر و متعدد فتنه سال 88 را خط قرمز نظام اعلام کرده اند چرا بعضي از دولتمردان اين دولت با سران فتنه ديدار کرده و براي آنها آرزوي طول عمر مي کنند. راست و حسيني مشخص کنند کدام طرفي هستند.

       شوراي نگهبان بايد براي جلوگيري از نفوذ افرادي که وابسته به دشمن هستند خيلي جديت به خرج دهد و صلاحيت کانديدا را با دقت و شدت مورد بررسي قرار دهد.

      آيا اين همه حرکات برخلاف مسير اقتصاد مقاومتي از سوي مجريان دولت و هزينه کردن ارز براي کالاهايي مثل آدامس، سنگ پا و بيل و کلنگ و لوازم آرايشي، خودرو لوکس و... بر باد دادن منافع ملي نيست؟
    سرابي
     اگر قطع رابطه رژيم تکفيري عربستان با ايران مشکلي براي کشورمان ايجاد نمي کند بايد خيلي راحت از کنار موضوع عبور کرد نه اينکه رسانه ها و مطبوعات طي چند روز تيترهاي خود را به اين موضوع اختصاص بدهند. به نظر مي رسد بعضي از روزنامه ها به آنچه مي نويسند اعتقاد ندارند.

        رهبر معظم انقلاب در قضيه منا يک هشدار به عربستان دادند، راه رسيدگي و شناسايي اجساد شهداي منا فراهم شد. ولي با سياست هماهنگي همه چيز با آمريکا از سوي دولت جسارت ها و گستاخي هاي آل سعود عليه ايران و ايرانيان بيشتر مي شود. چرا جان کري که ارباب سعودي هاست بايد ادعاي ميانجي بيطرف بين دولت روحاني و دولت آل سعود را داشته باشد؟

      از آقاي رئيس جمهور و وزير خارجه کشورمان انتظار مي رفت همان گونه که حمله مشکوک به سفارت عربستان در ايران را محکوم کردند، حمله نظامي عربستان به سفارت کشورمان در يمن را محکوم کرده و به آن جواب دندان شکن بدهند.

       اي کاش دولت همين مقدار تعصب و تلاش و پيگيري در رسيدگي فوري به قضيه حمله به سفارت عربستان در ايران را در رابطه با قضيه کشتار 500 نفر از زائرين خانه خدا در منا داشت.

      اگرچه حمله به سفارت عربستان کار غلط و اشتباهي بوده و چه بسا از سوي ديپلمات هاي عربستاني مديريت شده باشد ولي اينکه اين موضوع توسط آقاي رئيس جمهور به مسئله اول کشور تبديل شود قدري عجيب است. چون مستمسک خوبي براي سعودي ها شد تا جنايت شان به حاشيه برود. 

کساني که خواهان محاکمه سريع و خارج از نوبت حمله کنندگان به سفارت آل سعودند، اي کاش براي محاکمه فتنه گران 88 که به مساجد و دسته هاي عزاداري حمله کردند و به اموال عمومي و مردم و به حيثيت نظام تعرض کردند و هنوز نيز بر بغي خود باقي اند نيز چنين برآشفته مي شدند و برخي از همين فتنه گران را در بدنه دولت به کار نمي گرفتند.
        با اينکه فردي فاقد شغل شده ام ولي اگر رهبر عزيز کشورمان فرمان بدهد در مقابل هر بيگانه اي که چشم طمع به خاک اين کشور داشته باشد و يا درصدد توهين به مقدسات و ارزش هاي اين نظام برآيد تا آخرين قطره خون مي ايستم و دفاع مي کنم.

       اگر کساني که امام حسين(ع) را به کوفه دعوت کردند پاي دعوت خود ايستادگي مي کردند نياز به قيام توابين و ريختن خون هاي زياد بدون نتيجه هم نبود. عدم اقدام به موقع و شناختن وظيفه در وقت مناسب و حساس باعث آن جنايتي شد که تا قيامت مورد لعن و نفرين حضرت حق قرار دارد. انتخابات نيز اينگونه است که اگر اقدام به موقع و وظيفه شناسي در آن لحاظ نگردد و آرزوي شيطان بزرگ برآورده شود علاوه بر خسارت به کشور و دنياي اسلام، لعن و نفرين ابدي نيز شامل حال ما خواهد شد.    
شکيبا
     اوباما براي سالانه 30 هزار قرباني سلاح هاي گرم در آمريکا رياکارانه اشکي بر چشمان آورد تا باز مردم خود را بفريبد اين در حالي است که حاضر نيستند قدمي برخلاف منافع صاحبان سرمايه کارخانه اسلحه سازي و توليد سلاح کشتار جمعي در داخل و خارج از آمريکا بردارند. نکند بازهم تيم ديپلماسي ما تحت تاثير اشک تمساح شيطان بزرگ قرار بگيرد! بيش از نيم قرن است اين شيطان در اقصي نقاط عالم گروه گروه انسانها را به مسلخ مي برد و حاضر نيست از جنايات خود لحظه اي دست بکشد.    
محمدرضا فخرالساعه- جانباز
     يک کارگردان براي ساخت اولين فيلم خود به زندان گوانتانامو که زندان آمريکايي ها مي باشد رفته و تلاش کرده از طريق برقراري رابطه بين نگهبان آمريکايي زندان و زنداني مسلمان تصوير مثبتي از ارتش آدم کش آمريکا نشان بدهد چنين فيلمي چرا بايد در ايراني که ده ها سال است با جنايت و خيانت آمريکا درگير است به نمايش درآيد؟

      به خانم ها و آقايان هنرمندنمايي که از سر سيري و پولداري در گالري سيحون بهايي شرکت کردند بايد گفت از خون شهداي مدافع حرم خجالت بکشند. اين شهدا هستند که هنرمند هستند.    
خانم احمدي- خرم آباد لرستان
     در خصوص وام 6 ميليوني با مراجعه به جايي که بيمه هستم به ما گفتند شما مي توانيد 4 ماه حقوقتان را دريافت کنيد، حقوق ما بازنشستگان از 600 هزار تومان تا يک ميليون و 200 هزار تومان بيشتر نيست جمع اين مبلغ 2 ميليون تا 2 ميليون و 800 هزار است که وام ما مي شود 4 ميليون. پس بقيه اين مبلغ يعني 2 ميليون ديگر چه مي شود. يعني افراد داراي نياز بيشتر به اين وام، شايستگي دريافت آن را ندارند!

      ان شاءا... با وحدت عملي نيروهاي دلسوز اسلام و انقلاب، مجلس آينده مجلسي برآمده از راه حزب ا...، قوي، در خط ولايت و سازش ناپذير و با اقتدار در برابر زياده خواهي هاي استکبار و شيطان بزرگ شکل بگيرد.