نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما    27 دی -94
حقوق بیشتر، اضافه بیشتر!
همه ساله مسئولان هنگام اضافه کردن حقوق‌ها همه را به طور یکسان اضافه می‌کنند و مثلاً کسی که یک میلیون حقوق می‌گیرد 15 درصد و کسی هم 10 میلیون تومان می‌گیرد آنهم 15 درصد افزایش حقوق پیدا می‌کندبه نظر من چنین فرمولی عادلانه نیست و حقوق‌ها هرچه کمتر باشند، باید بیشتر اضافه شوند تا از فاصله شدید طبقاتی کم شودمعصومی – تهران
برج سازی در کوچه بن‌بست!
چندی پیش از طریق رسانه‌ها اعلام شد که قرار است سازمان بازرسی کل کشور در موضوع آلودگی هوا وارد شودای کاش این سازمان ملاحظه کنند در بن‌بست یاسمن در اطراف میدان تجریش چگونه برج‌سازی می‌کنند؟ به نظر من اگر این سازمان نتواند کاری بکند، پیشنهاد می‌دهم حداقل این ساختمان عظیم در چنین کوچه بن‌بستی را در کتاب گینس ثبت کندحسن‌پور – تهران

* حقگو از تهران: به برخی از آقایان بگویید شما که مدعی هستید اولویت حزب‌تان برای مجلس آینده رفاه مردم است، برای ما مشخص کنید با نفت 120 دلاری چه گلی بر سر ملت زدید، که حالا با نفت زیر 30 دلاری بزنید؟
*
رضا فراهانی از پاکدشت: محدوده جاده امام رضا – پل سیمان – سه راه سیمان – خاوران، اکثر اوقات با ترافیک‌های سنگین روبروست و متاسفانه ماموران راهنمایی و رانندگی هم حضوری فعال ندارند. تذکر بدهید تا رسیدگی شود.
*
اسلامی از مازندران: به مسئولان صدا و سیما بگویید تا می‌توانند از آسیب‌های مواد مخدر که روزانه جان هزاران جوان و نوجوان را به تباهی می‌کشاند، اطلاع رسانی نمایند.
*
از اهالی شهرک مخابرات آمل: مدتی است چراغ تعدادی از خیابانهای واقع شده در شهرک مخابرات آمل خاموش و همین امر مشکلاتی را برای اهالی شهرک به وجود آورده و با وجود اطلاع رسانی به برق منطقه‌ای آمل، متاسفانه هیچگونه اقدامی تا کنون صورت نگرفته است. ضمناً از شهرداری آمل هم تقاضای آسفالت نمودن خیابانهای این شهرک را داریم.
*
یک مستمری بگیر تامین اجتماعی از تهران: اکثر بازنشسته‌ها و مستمری‌ بگیران افراد سالمند هستند که باید کرامت آنها حفظ شود. اما اخیراً متاسفانه حقوق آنان با تاخیر پرداخت می‌شود و این نوعی بی‌احترامی به آنهاست. لطفاً به مسئولان ذیربط تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.