كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 26 دی - 94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی ودروغین اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری

        صلابت سلحشوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بازداشت تعدادي از نظاميان آمريکا در آب هاي سرزميني ايران اسلامي موجب شعف و شادي ملت در سراسر ميهن شد. خداوند بر قدرت و شوکت ايرانيان بيفزايد.
         بعد از عمليات غرورآفرين سپاه پاسداران در آب هاي نيلگون خليج فارس و بازداشت تفنگداران متجاوز آمريکايي براي اين عزيزان صدقه دادم و براي عزت ايران و ايرانيان دعا مي کنم.

       دستگيري تفنگداران متجاوز آمريکايي در آب هاي سرزمين کشورمان نشانه حضور بيدار و مقتدرانه نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است. همين اقتدار است که موجب دلگرمي مردم و اميدشان به حفظ و حراست از سرزمين و آب هايشان است. ديپلماسي نيز بايد از اين عزت و اقتدار بهره جويد.    
محمودي
     شادي و خوشحالي خود را از اقدام غيورمردان سپاه اين فرزندان دلير کشورمان که اقتدار و صلابت نظام را به رخ جهانيان کشيدند و ملوانان متجاوز آمريکايي را دستگير کردند ابراز مي دارم. اي کاش دولتمردانمان نيز همچون سپاه در عرصه سياسي وارد مي شدند و اين قدر دشمن را جري نمي کردند که به عربده کشي روي آورد و دائم نظام را تهديد کند.    
شجاع- بوکان
     در دستگيري سربازان آمريکايي اقتدار نظام و سپاهيان درخشيد و با مشخص شدن غيرعمدي بودن تجاوز آنها به آب هاي سرزمين کشورمان با کرامت و بزرگواري پاسداران و نظام آزاد شدند. حال اگر چنين حادثه اي براي سربازان ما رخ داده بود شيطان بزرگ آيا چنين رفتاري با ما مي کرد؟!    
شکيبا
     آفرين بر غيورمردان سپاه پاسداران که با اقدام به موقع خويش بار ديگر ابهت پوشالي آمريکا را شکستند. اميدواريم اين حرکت شجاعانه و تحسين برانگيز فرزندان انقلاب در دفاع از منافع ملي با بي تدبيري بعضي ها کمرنگ نشود.

      از دستگاه قضايي و نمايندگان مجلس انتظار مي رود در برابر قانون شکني دولت و بستن قراردادهاي جديدي از جنس کرسنت به جد وارد شده و واکنش نشان دهند و فقط به اعتراض زباني اکتفا نکنند.

       رئيس جمهور اظهار مي دارند اين قدر از رکود سخن نگوييد. به ايشان عرض مي کنم مردم به کدام تدبير و قول هاي حل مشکلات مردم در برنامه هاي صد روزه که در جامعه پياده شده دل خوش کنند؟! اگر رکود و تورم و گراني در جامعه نباشد چه کسي مي تواند آبروي خود را خرج ادعاي وجود آنها کند؟

       به نظرم برنج هاي وارداتي از آمريکا معوض آب سنگيني است که به آمريکا فروختيم تا علاوه بر انهدام صنعت هسته اي کشاورزي داخلي را هم منهدم کنيم!

        بابت پاسخ هاي قاطع و صريح آقاي لاريجاني رئيس محترم مجلس شوراي اسلامي در مقابل تهديدهاي آمريکا تشکر مي کنيم. اميدواريم مجلس آينده هم در اين تراز بلکه بالاتر در مقابل گستاخي آمريکايي ها مقاومت نشان بدهد.

       رئيس مجلس به آمريکايي ها گفته مقابله به مثل مي کنيم. ولي واقعا بعد از جمع شدن سانتريفيوژها و بعد از خارج کردن تمام مواد اورانيوم غني شده از کشور و بيرون کشيدن قلب راکتور آب سنگين اراک با چه چيزي مي خواهند مقابله به مثل کنند؟

        با توجه به سپري شدن بيش از 2 سال و نيم از عمر دولت تدبير شايسته است فعاليت ها و گره گشايي هاي کارنامه اين مدت خود را به مردم ارائه کنند. البته به قول خودشان طوري گزارش دهند که مردم در جيب خود احساس کرده باشند. همچون دولت قبل که هزاران نفر که اميدي به خانه دار شدن در عمرشان را نداشتند خانه دار کرد، به 70 ميليون يارانه پرداخت کرد که خانواده هاي بي بضاعت به نوايي رسيدند- هرچند ايرادهايي بر آن وارد است که اي کاش افراد متمول را حذف مي کرد- اقتدار نظام و غني سازي 20 درصد و کشاندن قدرت هاي جهاني به پاي ميز مذاکره و ... را در کارنامه خود داشت.    
مراد رشيدي
     رهبر کره شمالي واقعا شيطان بزرگ را شناخته است که مي گويد اگر از برنامه هسته اي دست برداريم به سرنوشت صدام و قذافي دچار خواهيم شد. چرا برخي در داخل کشورمان ياد نمي گيرند که همه چيز به مذاکره گره نخورده است!

         در حالي که روند بررسي صلاحيت نامزدهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي پايان نيافته، تعدادي از متقاضيان نامزدي نمايندگي مجلس در حوزه انتخابيه کرمانشاه به تبليغات انتخاباتي از طريق هفته نامه هاي محلي طي چند شماره با اعلام ثبت نام، معرفي، تسليت به صاحبان عزا و... روي آورده اند. آيا اين قبيل اقدامات خلاف قانون نيست؟

        کيهان: نام نامزدها و نشريات مورد اشاره اين خواننده محترم در دفتر روزنامه موجود است.

     پرونده شماره 940205 در تاريخ 94/2/22 به شعبه 57 دادگاه تجديد نظر تهران ارسال شده است. با گذشت بيش از 8 ماه هيچ نتيجه اي حاصل نشده و کسي هم پاسخگو نيست. پرونده مربوط به قتل برادرم مي باشد. چرا اين همه اطاله دادرسي؟! خانواده مقتول که بيش از 10 ماه نان آور خود را از دست داده است تا کي بايد چشم انتظار نتيجه دادگاه باشد؟
    عشقي
     گروهي از کارکنان شرکت «ن.ص.س» اهواز هستيم. بنويسيد تا الان حقوق معوقه 8 ماه ما را پرداخت نکرده اند. در صورت اعتراض هم اخراج مي شويم. واقعا زمين گير شده ايم به داد ما برسيد.

       سازمان بهزيستي اعلام کرده به خانواده هاي داراي فرزندان چندقلو به ازاي هر فرزند 50 هزار تومان کمک هزينه پرداخت مي کند ولي مسئولان بهزيستي استان لرستان به اين دستور العمل بي توجهي مي کنند چرا؟

         بيش از 6 ماه است که کنتور آب منزلم خراب است و پي گيري هاي متعدد بنده براي رفع اشکال آن با اقدامي همراه نمي شود. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم. البته هيچ گاه در صدور قبض اختلالي به وجود نمي آيد!    
سعيدي
     اختلاط زن و مرد نامحرم در داخل اتوبوس هاي تحت پوشش شرکت واحد در خط مترو چيتگر وضع زشتي را به وجود آورده است و راننده هم کاري به اين کارها ندارد.