خبرنگار هستيد يا مامور اختلاف افكني ميان اصولگرايان؟!

خبر ويژه 
خبرنگار هستيد يا مامور اختلاف افكني ميان اصولگرايان؟! 19 دی – 94
 ترفند لور فته همیشگی سربازجو شریعت نداری که با تجربه بازجویی و پرونده سازی زندان اوین بایک تیر چند نشان می زند یا برج مقابل  بارو می سازد تاچند لپه خوری کند .بنابراین دردفاع تاکتیکی از احمد توکلی هم با مطبوعات رقیب  بااتهام زنجیره ای تاخته است. هم ازمدعیان اصول گرادفاع کرده و هم احمد توکلی را زیر سئوال برده است . درصورتیکه احمدتوکلی تازگی ازجبهه پایداری مدعی اصول گرا به عنوان پاشنه آشیل یاد کرده که دقیقه 90 گل واردد روازه خودی خواهد کرد. مهمتراینکه سربازجو شریعت نداری فرافکنی کرده است . چون نقش ثابت مأموریت اختلاف افکنی خودش ودامن زدن به آن را به رقیب نسبت داده است.

نماينده مردم تهران، شيطنت خبرنگار روزنامه زنجيره اي براي اختلاف افکني در ائتلاف اصولگرايان به بهانه اظهارات احمد توکلي را خنثي کرد.
    احمد توکلي عضو فراکسيون اصولگرايان در اظهاراتي نسنجيده و از سر بي دقتي، جبهه پايداري را پاشنه آشيل اصولگرايان معرفي کرده بود. در پي اين اظهارات که تبديل به تيتر نشريات شبه اصلاح طلب و زنجيره اي شد، خبرنگار روزنامه فرهيختگان (وابسته به دانشگاه آزاد) سراغ علي اصغر زارعي رفت تا از او نيز موضعي عليه ساير اعضاي ائتلاف اصولگرايان بگيرد اما با ناکامي مواجه شد. خبرنگار واکنش علي اصغر زارعي را درباره سخنان توکلي پرسيد مبني بر اينکه ممکن است جبهه پايداري ليست جداگانه بدهند. وي در پاسخ گفت: اصلااين گونه نيست. جبهه پايداري از روز اولي که اصولگرايان ائتلاف را تشکيل دادند به صورت مستمر در جلسات آن شرکت داشتند.

    زارعي در پاسخ اين سوال که نگراني ها ناشي از چيست؟ گفت: اين تبليغات و شايعات نشان مي د هد که برخي از اصل ائتلاف نگرانند. جبهه پايداري مي خواهد در جهت ائتلاف حرکت کند و پايبند به جمع بندي هاي ائتلاف خواهد بود. کساني که اين حرف ها را مي زنند از حضور جبهه پايداري در ائتلاف ناراحتند و از اينکه ما توانستيم با مجموعه دوستان اصولگرا انسجام پيدا کنيم، نگرانند. اگر اين نگراني را اصولگرايان مطرح مي کنند بدانند که در حال توسعه آن هستند و اگر هم خارج از اصولگرايان باشند در واقع نگراني هاي خود را از مجموعه ائتلاف اصولگرايان نشان داده اند.

    زارعي تصريح کرد: دوستان ما در جبهه پايداري صحبت کردند و به اين ائتلاف پايبندند. من خودم هم اعتقادم اين است که هيچ نگراني اي نسبت به ائتلاف نداريم و ان شاءالله آنچه موجب نگراني است محقق نمي شود و اين انسجام پيش خواهد رفت.

    وي همچنين در پاسخ شيطنت هاي خبرنگار گفت: «الان شما از ائتلاف اصولگرايان نگرانيد؟». خبرنگار دوباره گفت «من خبرنگارم و با توجه به اتفاق ها و شواهدي که دارم دنبال جواب هستم.» و زارعي در پاسخ اظهار داشت: «شما خبرنگاريد، اما کانه مامور هم هستيد. من دارم به شما توضيح مي دهم که هيچ نگراني اي نيست. در سال هاي قبل هم اگر جبهه پايداري مستقل عمل کرد، خب ديگران هم مستقل عمل کردند. چرا فقط اين هجمه ها متوجه جبهه پايداري است. مگر آنهايي که مستقل ليست دادند، هم نبودند 

     خبرنگار زنجيره اي در ادامه مي گويد: «کساني مانند آقاي باهنر، دليل همراهي با جبهه پايداري را اين گونه توجيه مي کنند که بعد از پيروزي در مجلس کنترل آنها را در دست مي گيريم.» و زارعي پاسخ مي دهد: «آنها مي گويند الان انسجام لازم است و بايد در برابر اصلاح طلبان جبهه واحدي را تشکيل دهيم که جاي ايراد ندارد. اينکه شما مي گوييد آقاي باهنر چنين صحبتي داشته اند صحيح نيست و من نشنيده ام 

    يادآور مي شود دکتر علي اصغر زارعي جانباز دفاع مقدس، به خاطر تشديد عوارض ناشي از جانبازي در انتخابات مجلس دهم نامزد نشده است.

     در طول يک ماه اخير انتشار اخبار مربوط به هم نشيني و هم انديشي طيف هاي اصولگرا براي ائتلاف بزرگ، موجب نگراني افراطيون و فتنه گران و جريان هاي ساختارشکن شده است به نحوي که درصدد القاي اختلاف و ممانعت از وحدت و همدلي و ائتلاف اصولگرايان هستند.