وزير خارجه عراق: ادعاي حمايت ايران از تروريسم مضحك است

وزير خارجه عراق: ادعاي حمايت ايران از تروريسم مضحك است 24 دی – 94
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک .به دلیل اشغال نظامی عراق وحیاط خلوت خامنه ای شدن این کشور وجولان سپاه قدس در این کشور شخم زدن و ناآرام وبی ثبات آشکارا عراق موجب حضور داعش شد .سپس  تبدیل به کانون صدور تروریسم و بنیادگرایی و  جنگ افروزی رژیم وارونه ی ولایت فقیه به منطقه شده است . اما مهره نفوذی رژیم وارونه ی ولایت فقیه که وزیرخارجه دکوری عراق شده از موضع فرار به جلو مدعی شده حمایت رژیم بانکدار جهانی تروریسم ولایت فقیه  از تروریسم مضحک است!

وزير خارجه عراق، تاکيد کرد که ادعاي مطرح شده در بيانيه اتحاديه عرب مبني بر حمايت ايران از تروريسم هر عزاداري را به خنده وادار مي کند.
    «ابراهيم الجعفري» وزير خارجه عراق در گفت وگو با شبکه الميادين، اعلام کرد که اتهام اتحاديه عرب به ايران مبني بر حمايتش از تروريسم خنده دار است و هر عزاداري را به خنده مي اندازد و من نيز ملاحظات عراق درباره بيانيه پاياني نشست وزراي خارجه اتحاديه را ثبت کردم.

    در اين نشست که 10 ژانويه در قاهره برگزار شد، همه وزراي خارجه عضو اتحاديه عرب به جز لبنان و عراق با بيانيه پاياني ضد ايراني اين اتحاديه که درباره تنش در روابط ايران و عربستان صادر شد، موافقت کردند. اعضاي اين اتحاديه، ايران را «مداخله گر» در امور منطقه خوانده و اين دخالت ها را محکوم کردند. 

    وي افزود: پيش از بيانيه پاياني اتحاديه عرب، فضايي از يک نوع زد و بند منفي حاکم شده بود و من آنجا احساس کردم که بايد بيانيه را محکوم کنم. حزب الله يک سازمان تروريستي نيست و ما بر سر اين، هيچ اختلافي نداريم.

    وزير خارجه عراق گفت: انگيزه هاي ترکيه از حضور در عراق هرچه که باشد، غيرقابل قبول است و هيچ راهي جز عقب نشيني کامل ندارد. اخبار منتشر شده درباره تعرض داعش به نيروهاي ترکيه حاضر در خاک عراق صحت ندارد.

    به گزارش فارس، الجعفري تاکيد کرد: پافشاري بر اينکه ابتدا دولت ها عوض شوند و سپس با داعش مبارزه شود، يک برنامه و نقشه بد است.