يادداشت روز اوین نامه ی کیهان "دشمن نااميد است"

اوین نامه ی کیهان 5 شنبه 24 دیماه سال 1394
يادداشت روز  اوین نامه ی کیهان "دشمن نااميد است"
قلمفرسایی  وتوجیه محور ضعف آشکار خامنه ای که پیشنهاد داد اگر بامن و رژیم وارونه ی ولایت فقیه مخالف هستید ولی برای امنیت وبقای رژیم وارونه ی ولایت فقیه رأی دهید .تابتوان برای مشروعیت تراشی به آسانی تقلبات در رأی سازی ها کرد ونامزدان رقیب را حذف نمود ومجلس دهم  ارتجاع وخبرگان همسوومورد تأیید خامنه ای  تشکیل گردد.
برای همین پادوی قلم بردست خامنه ای وهمکار سربازجو شریعت نداری مدعی شده است ً حضور در انتخابات وظيفه هرکسي است که هر چه باشد، نسبت به اين مملکت و ملت «خائن» نيست! ولو به هر مرام و مسلکي تعلق داشته باشد حتي اگر انقلابي و هوادار نظام هم نباشد، اما «وطن فروش» نيست و «ايراني» است و دغدغه عزت و استقلال کشورش را دارد. اين است که از زبان  خامنه ای  مي شنويم که: «همچون گذشته اصرار داريم که همه، حتي کساني که نظام را و رهبري را قبول ندارند، به پاي صندوق ها بيايند، چراکه انتخابات متعلق به ملت، ايران و نظام جمهوري اسلامي است.» یعنی حق وحقوق مخالفان که اکثریت جامعه هستند فقط نقش سیاهی لشکر یاهیزم  گرم کر وداغ کردن  آتش نمایش خیمه شب بازی انتخابات- انتصابات- تقلبات می باشد.
1- از تعابير معروف و معني داري که درباره انقلاب اسلامي ايران به کار رفته يکي هم اين است که: اين انقلاب نهضتي است در تداوم نهضت انبياء(عليهم السلام) به ويژه نهضت انسان ساز و عدالت محور پيامبر خاتم(ص)، تعبيري که براي اثبات درستي آن دلايل گوناگون و شواهد بسيار در دست هست، براي نمونه مقايسه «دشمنان» آن نهضت و اين انقلاب، چه دشمنان دروني (نفاق و تحجر و التقاط و کژفهمي و...) و دشمنان بيروني (رژيم استکبار) اين هر دو، يکي هستند!
    کفار و اشراف مستکبر مکه، وقتي از ماهيت ضد ستم و عدالتخواه دعوت رسول خدا(ص) آگاه شدند، ضمن تقسيم وظايف و همدستي با يکديگر (از بيرون و درون) با انواع و اقسام سلاح و تاکتيک ها و ترفندها، از سلاح تطميع و ارعاب و تحريم گرفته تا... درگيري نظامي و... درپي نابودي آن برآمدند و بعد که همه راه هاي دشمني مستقيم و بي نقاب را آزمودند و موفق نشدند، درصدد انحراف و مسخ و خنثي کردن ارزش ها و اصولي افتادند که به نهضت رسول خدا، هويت مي بخشيد و ماهيت آن را تعيين مي کرد و بالاخره تداوم و ماندگاري آن را تضمين مي کرد و... امروز هم دشمنان انقلاب اسلامي، در راس آن نظام سلطه و جبهه استکبار، همان حرکات و اهداف را دنبال و همان دشمني ها را عيناً تکرار مي کنند. آنها از ابتداي پيروزي انقلاب توحيدي و ضداستکباري ايران و وقتي جهت گيري و ماهيت انقلاب را دريافتند، دشمني خود را بي نقاب آغاز کردند و عليه آن هر کاري توانستند، انجام دادند، و به تعبير حضرت امام(ره) آنچه را هم که انجام ندادند، نه اينکه نخواسته اند، بلکه نتوانسته اند! (نقل به مضمون) و وقتي در نبرد نظامي و درگيري فيزيکي و تن به تن راه به جايي نبردند، آن وقت «جنگ نرم» را آغاز کردند و به اين فکر افتادند که تاکتيک «ضربه از درون» را عليه انقلاب عملي سازند. به اين معني که اگر نمي توانند انقلاب را شکست دهند و به کل نابود و از صحنه خارج سازند، پس تلاش کنند آن را منحرف سازند، ولو اگر صورت و ظاهرش حفظ شود، سيرت و باطنش را تغيير دهند، با وسايل در اختيار (به ويژه رسانه ها) ذائقه ها را عوض کنند، ارزش هايش را مسخ و دگرگون نمايند و بالاخره اصول و عناصري که هويت و رمز ماندگاري انقلاب است، خنثي کنند. بر مبناي اين واقعيت است که رهبر انقلاب هشدار مي دهند: «اصلي ترين هدف مراکز فکر و انديشه در دنياي استکبار، از بين بردن عناصر ماندگاري انقلاب است.... تمام تلاش دشمنان در طول سال هاي گذشته اعم از جنگ تحميلي، محاصره اقتصادي و تحريم هاي گسترده اخير، با هدف از بين بردن ماندگاري انقلاب اسلامي بوده است که البته در هر دوره ابتکارات جديد هم انجام مي دهند

    2- وقتي قبول و باور داشته باشيم که انقلاب اسلامي، حرکتي است در تداوم نهضت الهي اسلام، پس بايد اين را هم بپذيريم که هر آنچه نهضت اسلام را تهديد مي کرد و آفت آن محسوب مي شد، امروز اين انقلاب را هم تهديد مي کند. بنابر تصريح و هشدار قرآن کريم، بزرگ ترين خطري که نهضت پيامبر(ص) را تهديد مي کرد، فراتر از هجمه ها و توطئه هاي مستقيم و علني دشمنان بيروني، خطر «درون» بود. بعد از واقعه غدير- که هيچ مسلماني در وقوع آن کوچک ترين ترديدي ندارد- آيه «اليوم يئس الذين کفروا من دينکم فلاتخشوهم و اخشون، اليوم اکملت لکم دينکم و اتممت عليکم نعمتي» نازل شد. به اين معني که ديگر از امروز (که روز غدير است) به بعد از دشمن خارجي و رودررو نترسيد، از توطئه هاي موذيانه آنها نهراسيد. بلکه بايد اکنون فقط از من (خدا) بترسيد. يعني اينکه اگر به دست خود کاري بکنيد که لياقت و استحقاق خود را از دست بدهيد، غافل شويد، دشمنان و بدخواهان را دست کم بگيريد يا با آنان ساده لوحانه، طرح دوستي بريزيد و اجازه رخنه و نفوذ به آنها دهيد و... طبق سنت الهي و براساس قاعده «ان الله لايغيرا ما بقوم، حتي يغيروا ما بانفسهم»، آنان بر سرنوشت شما سوار مي شوند و... به دست خود «نعمت» را به «نقمت» تبديل مي کنيد و... امروز نيز که دشمن از نبرد روياروي و نظامي طرفي نبسته بزرگ ترين خطري که متوجه انقلاب اسلامي است، خطري است که از «درون» آن را تهديد مي کند، خطر غفلت و انحراف و دست کم گيري و... است. دشمن که انقلاب اسلامي را سخت جدي گرفته است، شعارها، هويت، ماهيت، آرمان ها و اهداف آن را خوب درک کرده است، سعي مي کند از هر صحنه و اتفاقي در جامعه ما، رخ مي دهد، خداي ناکرده از غفلت و سهل انگاري و بي مسئوليتي ما روزنه اي بسازد و براي رخنه و نفوذ و... وارد آوردن ضربه اي که او را به هدف خود برساند و مهم تر از همه مسير و سيرت و آرمان هاي انقلاب اسلامي را تغيير دهد.

    3- انتخابات پيش رو، به سهم خود، اتفاقي بزرگ و عرصه اي مهم و صحنه اي حساس است که همان قدر که مي تواند استقلال و آبادي و آينده روشن اين سرزمين را تضمين کند، از بزنگاه هايي است که دشمنان براي نفوذ به مراکز حساس و تعيين کننده و ضربه زدن و تحقق اهداف خود به آن دلبسته و اميدوارند و سعي مي کنند مثل هر صحنه و اتفاق ديگري با نقشه هاي ظريف و موذيانه و تدارک گسترده اما پنهان، در آن نقش آفريني کنند. اين است که اولاً حضور در انتخابات وظيفه هرکسي است که هر چه باشد، نسبت به اين مملکت و ملت «خائن» نيست! ولو به هر مرام و مسلکي تعلق داشته باشد حتي اگر انقلابي و هوادار نظام هم نباشد، اما «وطن فروش» نيست و «ايراني» است و دغدغه عزت و استقلال کشورش را دارد. اين است که از زبان رهبر معظم انقلاب مي شنويم که: «همچون گذشته اصرار داريم که همه، حتي کساني که نظام را و رهبري را قبول ندارند، به پاي صندوق ها بيايند، چراکه انتخابات متعلق به ملت، ايران و نظام جمهوري اسلامي است.» و بي انصافي است اگر به اين واقعيت غيرقابل انکار اشاره نکنيم که آرمان هاي انقلاب اسلامي همواره تامين کننده منافع ملي و ضامن تماميت ارضي و سربلندي اين سرزمين بوده است. ثانياً علاوه بر شرکت حداکثري و همه جانبه، راي دهندگان بايد (به تعبير استاد شهيد مطهري)، «رشيد» و بالغ بودن خود را با احترام به رايي که به صندوق مي اندازند ثابت کنند و براي نظر و گرايش خود ارزش قائل شوند و عملاً ارادت خود را به کشور، به اعتقادات، به انقلاب، ثابت کنند و به کساني راي دهند که به مردم و سرنوشت سرزمين و آينده انقلاب خود متعهد هستند، و... بدين سان هم لياقت و شايستگي خود را بار ديگر به اثبات رسانيده، هم بار ديگر شکر نعمت را به جا آورده و هم راه رخنه و نفوذ دشمن را به مراکز حساس (مجلس، خبرگان و...) مسدود ساخته و هم حرکت توفنده و سازنده انقلاب تمدن ساز اسلامي را که تداوم بخش راه انبياء و نهضت جاويد پيامبر خاتم است، تضمين کرده اند. نويسنده: سيدمحمد سعيد مدني