كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان – 94
كيهان و خوانندگان
تاحال گفته می شد که داغ لقمه تا 40 سال است . اکنون این داغی به بخش های سیاسی وروابط دیپلماتیک بین کشورها وجنگ افروزی و.... سرایت داده شده است . زیرا که 37 سال است باترفندو تاکتیک های گوناگون دررژیم وارونه ی ولایت فقیه  مدام اینگونه سیاست بازتولید وتکرار شده است . به خصوص در ستون های گوناگون اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری به ویژه ستون  پیام های دروغین و قلابی که هرروز تولیدات پیام های این چنینی دارد:
     لبخند دولت به بيگانگان سر از کشتار فجيع حجاج در عربستان و گستاخي هاي پي درپي آل سعود وهابي عليه ايران درآورد. خون ايرانيان و شيعياني که کشته مي شوند به گردن کساني است که سياست کرنش در مقابل بيگانگان را در قالب «بستن با کدخدا» تئوريزه کرده و مي کنند.
   
     ضمن گراميداشت سالروز شهادت شهيد پرافتخار هسته اي کشورمان شهيد احمدي روشن عرض مي کنيم اگر در اين دولت بر سر همه سانتريفيوژهاي کشور با کدخداي غرب يعني شيطان بزرگ توافق سازشکارانه شود راه نوراني شهدا يعني مبارزه را ادامه خواهيم داد و آمريکا را آرام نخواهيم گذاشت. اگرچه مي دانيم امثال طلحه و زبيرها در راه انقلاب سنگ اندازي خواهند کرد.

      کار تيم هسته اي و وزارت خارجه کشورمان اين شده که بعد از هر تحريم جديدي که آمريکايي ها بر عليه ايران تصويب مي کنند بگويند اين اقدامات برخلاف و مغاير با روح برجام است. بعد هم آب از آب تکان نمي خورد!

       وقتي دولتمردان ما با غربي ها قدم بزنند و با يکديگر به خوش و بش بپردازند بايد هم قيمت نفت پايين بيايد و شيخ نشين ها هم از ايران باکي نداشته باشند و خيلي راحت جسارت کنند.

       واقعاً در اين دو سال چه اتفاقي افتاده که کشورهاي کوچک عربي منطقه هم که عددي نبوده و نيستند براي ايران شاخ و شانه کشيده اند؟! 

         ساده انگاري است که ندانيم آمريکا اين شيطان بزرگ با برجام بازي مي کند تا در ايام نزديکي به انتخابات با آب نباتي بخواهد دهان برخي افراد را شيرين کند تا افرادي غرب گرا وارد مجلس شوند.    
تاجيک
     اگر بنابر ادعاي دولت توليد اضافي نفت توسط عربستان مسبب کاهش قيمت نفت به زير 30 دلار شده چرا در دو دوره دولت هاي نهم و دهم کشورمان که مخالف سرسخت آمريکا و خواستار محو رژيم غاصب اسرائيل بود عربستان براي زمين زدن اين دولت کار امروز خود را نتوانست بکند؟
    فرهنگ قرباني
     آقاي رئيس جمهور به جاي اينکه شعار بدهند کشور را با نفت 30 دلار اداره مي کند توضيح بدهند چرا با سياست لبخند به بيگانه باعث شده که قيمت نفت از 147 دلار به 30 دلار کاهش پيدا کند. اگر مردم صبر و شکيبايي مي کنند ايشان نبايد حالت طلبکار به خود بگيرند.

        اينکه قيمت نفت با روي کار آمدن مديراني مثل آقاي زنگنه هم در دهه هفتاد و هم در حال حاضر کاهش يافته، ذهن بسياري از افراد دلسوز ايران اسلامي را به خود مشغول ساخته است. وقتي دولت قبل پرچم بازگشت به اصول انقلاب را بلند کرد، قيمت نفت به بالاي صد دلار رسيد ولي چه در دوره 8 ساله مدعيان اصلاحات و چه در اين دولت تدبير قيمت نفت به شدت افت پيدا کرد.     
محمدي- کرمان
     در مراسم افتتاح فاز 15 و 16 پارس جنوبي، صحبت از برچيده شدن طومار تحريم ها در ايران شد ولي شاهد جايگزين شدن تحريم ها تحت عنوان حقوق بشر و يا فعاليت هاي موشکي همچنان از سوي آمريکا هستيم و در اين بين نه تنها چرخ زندگي مردم نچرخيد بلکه چرخ هاي سانتريفيوژها هم باز ايستاد و جايگاه و قلب رآکتور هسته اي هم با بتن پر شد! آيا قرار است باز هم يک شادي کودکانه براي مردمي که بيش از 35 سال به مقابله با تحريم ها برخاسته اند راه بيندازند؟ فکر نمي کنند اين موج هاي خيالي در سونامي انتخاباتي مردم در هم خواهد ريخت؟! از فرصت باقيمانده استفاده کنند و همه پل هاي پشت سر را خراب نکنند.    
طالعي
     خسارت هاي زيانبار کرسنت تا کي بايد در کشور ما تداوم يابد؟ در دولت اصلاحات و در زمان تصدي آقاي زنگنه قرارداد کرسنت 50 ميليارد بر ملت و بيت المال خسارت وارد کرد. مجدداً طبق گفته دکتر زاکاني نماينده مجلس وي با قرارداد جديد به دنبال تکرار اقدامي است که از دل آن کرسنت هايي با شکل هاي جديد به وجود مي آيد! يا به گفته دکتر رزاقي قراردادهاي جديد نفتي ما را به دوران پهلوي ملعون مي برد؟ سوال من اين است که نهادهاي نظارتي فقط ناظرند و هيچ اقدامي در مقابله با آنها که حيثيت کشور را خدشه دار مي کنند نبايد داشته باشند؟
    محمدرضا فخرالساعه- جانباز
     در وزارت نفت چه منظوري پشت پرده است که مي گويند قراردادها بايد محرمانه باشد درست مثل آن وقت که مي گفتند مطالب برجام محرمانه است اگر قصد سوءاستفاده از اين موضوعات وجود ندارد چرا چنين چيزي بايد از مردم پوشانده شود؟ آيا رانتي در کار است؟ از همين جا بايد جلوي اين قراردادهاي خلاف قانون اساسي توسط مجلس گرفته شود.

       از آقاي رئيس جمهور و همکاران ايشان فقط مي شنويم که از رکود عبور کرده ايم تورم پايين آمده است. پس اين همه بي کاري و رکود اقتصادي که در جامعه شاهدش هستيم چيست؟ راست و حسيني به مردم بگويند هدفشان از رسيدن به قدرت چه بوده است.    
زارع
     از شوراي محترم نگهبان انتظار مي رود صلاحيت نمايندگاني را که آنتن آنها به سوي آمريکاست و عملکرد آنها نيز نشان داده که هيچ قدمي براي رفع مشکل جامعه و مردم برنداشته اند تاييد نکند.    
حيدري- آبادان
     براي استاندار استان فارس متاسف هستيم که از ايثارگري شهدا به منصب و موقعيت امروز رسيده ولي براي برپايي مراسم استقبال از بازگشت اجساد پاک آن بزرگمردان در شهر شيراز به بهانه هاي واهي مخالفت کرده است.

     لبخند دولت به بيگانگان سر از کشتار فجيع حجاج در عربستان و گستاخي هاي پي درپي آل سعود وهابي عليه ايران درآورد. خون ايرانيان و شيعياني که کشته مي شوند به گردن کساني است که سياست کرنش در مقابل بيگانگان را در قالب «بستن با کدخدا» تئوريزه کرده و مي کنند.
     انتظار مي رفت وزارت کشور در تاييد و رد صلاحيت افراد کمي واقع بينانه برخورد کند و اعتبار خود را در بين مردم افزايش بخشد ولي پس از اعلام نظر مشخص شد که متاسفانه تاييد صلاحيت برخي فتنه گران و از سوي ديگر رد صلاحيت افرادي که صداقت، مقابله با خواسته هاي نامشروع آمريکا و زياده طلبي قدرت هاي زر و زور و تزوير را در پرونده خود دارند رد صلاحيت نموده است.    عليمرداني
     دانشگاه آزاد اسلامي براي ثبت نام دکتري در دقيقه 90 بدون اينکه از قبل اطلاع رساني کند چند کد رشته جديد مثل دکتري روانشناسي، سلامت و... را در واحد تهران شمال فعال کرد! اين نهايت بي انصافي است کساني که روزهاي اول ثبت نام کردند نتوانند در اين رشته ها ثبت نام کنند. آيا اين چند رشته براي افراد خاص است؟

       يک کارمند بازنشسته هستم، يک فرزند بيماري خاص دارم، با 700 هزار تومان حقوق به سختي زندگي مي کنم. 3 ماه است يارانه ما قطع شده است کسي جواب اعتراضم را هم نمي دهد. چرا با کارهاي خود ما اقشار کم درآمد را زير پاي خود له مي کنند.

        آيا آقاي وزير آموزش و پرورش اطلاع دارد که معلمان حق التدريس 10 ماه است حقوق ندارند. آيا ما خرج زن و بچه نداريم آيا اطلاع داريد و اقدام نمي کنيد يا اطلاع نداريد؟ در هر دو صورت بايد فکري به حال ما و خود بکنيد.

    22640939    
در دانشگاه پيام نور لواسان ثبت نام کردم قبل از شروع کلاس و حتي يک جلسه شرکت در کلاس از ادامه تحصيل انصراف دادم. حال دانشگاه مدعي است بايد تمام هزينه اين ترم (اعم از شهريه ثابت و متغير) را پرداخت نمايم که اين خلاف قانون و مقررات است. کسي که حتي يک جلسه در کلاس حاضر نشده و قبل از شروع کلاس ها انصراف داده بر چه اساسي شهريه آن دروس را پرداخت نمايد؟ از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.    رسول نژاد