گفت و شنود نقطه ضعف

دروغ نامه ی کیهان 19 اردیبهشت -95
گفت و شنود 
نقطه ضعف

گفت: «اسلام انقلابي» يعني چي؟
    گفتم: ساعت خواب! خب يعني اسلامي که هرگز از حرکت و جوشش نمي ايستد و پيوسته براي تحقق آرمان هاي الهي در تلاش است.

    گفت: پس «انقلاب اسلامي» چيست؟

    گفتم: انقلاب اسلامي يک حرکت و نهضت سراسري براي تحقق «اسلام انقلابي» و حاکميت آن در جامعه است.

    گفت: پس چرا مي گويند استاد مطهري را «اسلام انقلابي» شهيد کرده است.

    گفتم: خب! منظورشان اين است که استاد مطهري به خاطر اينکه پيرو اسلام انقلابي بود به شهادت رسيده است.

    گفت: نه بابا! اگر اينطوري مي گفتند که عيبي نداشت، مي گويند پيروان «اسلام انقلابي» استاد مطهري را شهيد کرده اند! و توصيه مي کنند که نبايد دنبال اسلام انقلابي باشيم!

    گفتم: چه عرض کنم؟! طرف مي گفت خوابيدن خيلي خوب است ولي يک نقطه ضعف بزرگ دارد! گفتند؛ حتما منظورت اين است که نقطه ضعف خوابيدن، همان زياد خوابيدن است؟ و طرف گفت؛ اي عوام! تنها نقطه ضعفي که خوابيدن دارد، بيدار شدن است!