كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 19 اردیبهشت -95
كيهان و خوانندگان

 درپیام های قلابی ودروغین روزانه که دراوین نامه ی کیهان بازتاب    علیه ی دولت روحانی وبرجام بازتاب داده می شود .اکنون دردفاع ازدولت قبلی وانتقاد ازدولت روحانی چنین پیام داده شده است: در سال 91 کنفرانس کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد با حضور مقامات رده بالاي کشورهاي عضو و با همت دولت قبل با اقتدار و شکوه خاصي در تهران برگزار شد ولي کنفرانس کشورهاي اسلامي که چند روز قبل در ترکيه برگزار شد به صدور قطعنامه ضد ايراني منجر گرديد در حالي که دولت تدبير نيز حضور داشت و با آن همه ادعاي ديپلماسي فعال نتوانست مانع صدور قطعنامه ضد ايراني شود!  
    
رئيس جمهور پس از پيروزي در انتخابات 92 اعلام کرد من رئيس جمهور همه ملت ايرانم ولي در ضيافت برگزيدگان مجلس دهم در شام 95/2/18 فقط از اعضاي يک جناح خاص دعوت به عمل آورد. اي کاش اين همه ريخت و پاش را کم مي کرد و به نيازمندان و مستضعفان رسيدگي مي کرد و يا حداقل با آنها هم سفره مي شد.
    
عسگري
    
سه سال از رياست جمهوري آقاي روحاني سپري شده مع الوصف ايشان هنوز خود را سخنگوي يک جريان سياسي خاص مي داند. پس حق و حقوق ساير مردم در اين بين چه مي شود؟
9    
متاسفانه رئيس جمهور محترم ما هر زمان که در مقابل تريبون اجتماعات و رسانه ملي قرار مي گيرد امور اصلي و رفاه و آرامش جامعه را به حاشيه برده و ايجاد تنش و نااميدي و... در مردم مي کند. هر کارمندي طبق ضوابط وزارت متبوع خود در حد توان رتق و فتق مي کند. اينکه گفته شود يک کارمند نمي تواند در مورد چاپ کتاب اظهار نظر کند! يا از روي جهل نسبت به وظايف قانوني وزارتخانه است يا غرض ورزي که البته بعيد است. اما به هر حال مردم از اين گونه رفتارهاي باهدف سرپوش گذاردن بر ضعف مديريتي خسته شده اند.
      
تا ديروز برجام گره گشاي مشکلات کشور معرفي شد اما امروز زبان انگليسي قرار است گره گشايي کند، گويا پروژه نفوذ خيلي پررنگ تر از گذشته شده است مسئولان ما بايد بيشتر هوشيار باشند.
     
نظام سلطه و استکبار هر روز بيشتر از قبل به مردم ايران براي تغيير روش زندگي چشم دوخته است تا با نفوذ فرهنگي بتواند به نتايج مطلوب خود دست پيدا کند. کشور اسلامي ايران با دادن شهداي بسيار در راه حفظ ارزش هاي ديني و فرهنگي اکنون بايد جريان هاي انحرافي را با آگاهي و بصيرت از جامعه پاک کند. دولت محترم هم بايد پيش قدم اين حرکت باشد نه مانع آن.    سيدحسين کلانتر
    
رئيس جمهور براي حضور در بين کارگران در روز جهاني کارگر با خودرو لندکروز حاضر شد و حتي از اتومبيل پياده نشد. بعد از پيگيري مشخصات خودروي ايشان متوجه شدم که داراي قابليت هاي خاصي است. خيلي دلخور شدم از اينکه رئيس جمهوري که خود را مردمي مي داند در ديدار با کارگران زحمت کش کشور اينگونه برخورد مي کند؟!
      
زندگي برجام زده مردم همچنان دست خوش دشواري هاي اقتصادي و تورم ناشي از ضعف مديريتي است و با شعارهاي توخالي چند سال اخير نيز چرخ زندگي مردم نچرخيد. پيشنهاد مي کنم آقايان براي نشان دادن توانايي خود فقط يک سخنراني بدون برجام داشته باشند.
        
نتايج حاصل شده از توافق آن قدر براي دشمنان سود داشته که آن ها اصلاتمايلي به برهم خوردن آن ندارند زيرا همه امتيازات را نقد دريافت کردند و يک مشت وعده نسيه به مذاکره کنندگان کشورمان هديه دادند.    محمدي
    
با ادبيات جديدي که از سوي استکبار تعقيب مي شود هيچ اميدي به رويت آفتاب تابان ادعايي ديده نمي شود. ما راهي نداريم جز مقاومت.     مسئوليت توافق هسته اي با 5+1 به عهده دولت يازدهم است حاصل اين توافق بد رفته رفته براي مردم در حال روشن شدن است بنابراين آنچه مورد انتظار است عذرخواهي از مردم شريف ايران به خاطر اين توافق بد است نه توجيه آن.    صادقي و نيرهدي
    
مجلس شوراي اسلامي مي بايست حق مردم را نسبت به وعده هاي مذاکرات بگيرد و مدعيان توافق برد-برد را مورد سوال قرار دهد نه اينکه به حال خودشان رها کند.
     
کار روزنامه هاي زنجيره اي فقط متهم کردن دولت قبل شده و بزک کردن آمريکا و غرب براي مردم حالابا تيترهايي که مي زنند به خيالشان مي خواهند رئيس مجلس آينده را هم تعيين کنند!    مسعود نخعي - شهريار
    
به عنوان بازديدکننده و مشتري به نمايشگاه نفت و گاز تهران مراجعه کرده بودم. براي خريد ميله هاي الکترود مسي با چند شرکت خارجي مذاکره کردم اما همه آن شرکت هاي خارجي براي بستن قرارداد تحريم ها بر ضد ايران را لغو نشده مي دانستند! پس چه شد اين همه هياهوي دولت يازدهم که چند ماه است از ريختن ديوار تحريم ها براي مردم سخن مي گويد.    مطلع خاني
    
آن قدر که دولت محترم فکر آوردن سرمايه هاي خارجي و پروژه هاي مشترک با کشورهاي ديگر است اگر به فکر توان داخلي و جذب سرمايه هاي داخلي براي چرخه اقتصاد بود ما الان شاهد رشد اقتصادي در کشور بوديم نه رکود و نقدينگي سرگرداني که روز به روز در حال رشد است.
      
فدراسيون فوتبال براي لباس تيم ملي با چند شرکت خارجي توليد لوازم ورزشي مذاکره کرده و با يکي از اين شرکت ها قرارداد امضا کرده است. آيا بهتر نبود فدراسيون براي حمايت از توليد داخل و در جهت اقتصاد مقاومتي براي کادر تيم ملي از پوشاک و توليدکنندگان داخلي که از قضا گاه محصولات باکيفيتي توليد مي کنند استفاده مي کرد؟
        
در سال 91 کنفرانس کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد با حضور مقامات رده بالاي کشورهاي عضو و با همت دولت قبل با اقتدار و شکوه خاصي در تهران برگزار شد ولي کنفرانس کشورهاي اسلامي که چند روز قبل در ترکيه برگزار شد به صدور قطعنامه ضد ايراني منجر گرديد در حالي که دولت تدبير نيز حضور داشت و با آن همه ادعاي ديپلماسي فعال نتوانست مانع صدور قطعنامه ضد ايراني شود!
      
چندين ماه از خريد ذرت ما کشاورزان توسط دولت مي گذرد ولي تا الان دولت پول ما را پرداخت نکرده است. در دولت گذشته بعد از گذشت 20 روز با ما تسويه حساب مي کردند و ما کشاورزان عزت و احترام داشتيم.
       
با کاهش قيمت جهاني نفت، بنزين نيز در تمام دنيا ارزان شد اما در ايران قيمت بنزين پايين که نيامد هيچ گران تر هم شد! دولت محترم بايد پاسخگوي اين ناهمخواني باشد.
      
به نظر مي رسد وزير محترم اقتصاد گويا تمامي مشکلات اقتصادي جامعه را حل کرده و فقط مانده سود سپرده هاي بانکي که بايد با فاصله چند ماه دوباره آنها را کاهش دهد. آيا تورم تک نرخي شده؟ پس اين همه افزايش قيمت اجناس که در بازار اتفاق افتاده چيست؟    رحماني نژاد - سمنان
    
اخيراً دانشگاه پيام نور در اقدامي تعجب برانگيز، اقدام به افزايش 1764 درصدي هزينه مربوط به فارغ التحصيلي دوره کارشناسي نموده است. قبلادو فيش 120 توماني و تمبر 1000 تومان دريافت مي شد ولي اين مبلغ هم اکنون به مبلغ 60 هزار تومان رسيده آن هم بدون اطلاع رساني متعارف!     علي موحدي
    
مسئولان نظام وظيفه کشور در کنار فروش خدمت سربازي براي احقاق حق وحقوق ضايع شده امثال بنده که در زمان خدمت در اثر حادثه قطع عضو شده ايم فکري بکنند. بنويسيد 16 سال است که فلج شده و کنار اتاق خانه افتاده ام.
       
دولت مورد حمايت آقاي هاشمي سال گذشته يارانه ما را قطع کرده امسال نيز حق عائله مندي(اولاد عقب مانده ذهني و حق همسر) را قطع کردند و با گذشت 40 روز از سال جديد عيدي که اغلب در بهمن پرداخت مي شد هنوز پرداخت نشده است. کارگران راه آهن چه قصوري کرده اند که با آنها اين گونه رفتار مي شود؟!    بازنشسته راه آهن جمهوري اسلامي ايران
    
در شهر ]...[ استان گيلان کانديداي مورد نظر اصلاح طلبان با دادن پنجاه هزار تومان پول به برخي از شهروندان راي آن ها را مي خريد به نظرم چنين افرادي که با اين شيوه وارد مجلس مي شوند نمي توانند فرد سودمندي براي کشور و مردم باشند.
    
در تاريخ 94/12/23 براي خريد بليط هواپيماي مشهد-تهران دو بار از حسابم توسط اينترنت کسر گرديد. از تاريخ ياد شده 95/2/12 با گذشت 50 روز علي رغم پيگيري هاي متعدد موفق به دريافت 416 هزار تومان مازاد خود نشده ام. با توجه به عصر ارتباطات چرا در اسرع وقت مردم را از سرگرداني نمي رهانند؟ تکليف اين همه پول هاي مردم در جيب برخي آژانس ها و سود کلان آن چه مي شود؟ چرا برخي به راحتي و به دور از چشم ناظران با اعصاب مردم بازي مي کنند؟    خانم صابوني