جلب محمود صادقی منتفی نشده/ صادقی ۸ شاکی شخصی و ۳ جرم عمومی دارد

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با تسنیم:

جلب محمود صادقی منتفی نشده/ صادقی ۸ شاکی شخصی و ۳ جرم عمومی دارد 9 آذر- 95

  منبع آکاه شاره شده به احتمال زیاد  باید پاسدار محمدباقرذ والقدر باشد که جانشین رئیس گزمکان سابق پاسداران رحیم صفوی بود.پس ازاینکه احمدی نژاد رئیس جمهور شد .وی با تز سیاست چراغ خاموش  خود به قوه فاسد قضاییه رفت تاپست معاونت راهبردی و امنیت قوه فاسد قضاییه را برعهده بگیرد تا سپس سیاست  پیگیری بازداشت وپرونده و محکوم وزندانی کردن مهره های رقیب دوم خردادی را بااتهام فتنه 88 دنبال واجرا کند. اکنون هم خوراک به گزارشگر خبرگزاری سپاه قدس علیه محمود صادقی داده است . برای اینکه هدف انتقام گرفتن از نمایندگانی است که به 3 وزیر پیشنهادی دولت روحانی رأی اعتماد دادند . همچنین تلاش برای ازا کثریت انداختن نمایندگان حامی  دولت روحانی  درمجلس ارتجاع است تانتوانند نقش کارسازی مقابل وزرای استیضاح شده 

محمود صادقی

یک منبع آگاه گفت: جلب محمود صادقی منتفی نشده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: ادعای آقای محمود صادقی نماینده تهران مبنی بر اینکه جلب وی منتفی شده صحت ندارد و جلب وی به‌قوت خود باقی است.
این منبع آگاه با تأکید بر "توصیه می‌کنیم افراد در این مواقع به‌جای هزینه‌تراشی برای نظام، بعد از احضار، خودشان را به مرجع قضایی معرفی کنند" گفت: آقای صادقی تاکنون 8 شاکی شخصی و 3 جرم عمومی دارد.