آمریکا سرمنشاء همه دشمنی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون است

سردار فدوی:
آمریکا سرمنشاء همه دشمنی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون است/ ملت ایران در دفاع از انقلاب از جان خود گذشتند 9آذر- 95
خبرگزاری فارس: آمریکا سرمنشاء همه دشمنی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون است/ ملت ایران در دفاع از انقلاب از جان خود گذشتند
قسم حضرت عباس یا دُم خروس .چگونه است که این آمریکای دشمن ازابتدای انقلاب تاحال نه کاری برای تغییر رژیم وارونه ولایت فقیه نکرده است که تلاش کرده است تا دشمنان همسایه رژیم ساقط شوند ومخالفان داخلی سرکوب شوند تا موجب بقای رژیم وارونه ولایت فقیه شود؟
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرمنشاء همه دشمنی‌ها با ملت ایران از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب، آمریکایی‌ها بودند و هیچ دشمنی وجود ندارد که آمریکا باواسطه و یا بی‌واسطه در آن دستی بر آتش نداشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، سردار علی فدوی ظهر امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام در بندر کنگ در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: ما در حضور شهدا هستیم و در حضور شهیدانی که در حدود 30 سال قبل برای تحقق اسلام ناب محمدی به پا خواستند و در برابر دشمنان انقلاب اسلامی که عزمشان را برای نابودی اسلام ناب محمدی جزم کرده بودند، ایستادند.
وی افزود: شهیدان ما و جوانان ایران اسلامی از هر طیف و گروهی و در هر سنی به پا خاستند تا از ندای حقی که در این سرزمین، همه مردم به همراه امامشان سر داده بودند و انقلابشان را به پیروزی رسانیده بودند، در برابر همه دشمنی‌ها و دشمنان دفاع کنند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دین مبین اسلام به لحاظ قرن‌های طولانی با بی‌کفایتی زمامداران کشورهای عربی، برخی از پیام‌ها و تعالیم نابی که پیامبر اسلام به ارمغان آورده بودند به دست فراموشی سپرده شده بود و انقلاب اسلامی ایران توسط حضرت امام خمینی(ره) به دنبال آن بود که حلاوت و شیرینی اسلام ناب را دوباره به جان‌های ملل مسلمان جهان بچشاند و سعادت دنیا و آخرت را به مردم هدیه دهد.
وی اضافه کرد: پیام شهدای ما ساری و جاری است، از سال 42 که مبنای انقلاب اسلامی توسط امام(ره) گذاشته شد و ادامه پیدا کرد، شهدای زیادی در راه اسلام به میادین نبرد رفتند و شهید شدند و دل‌های خانواده خود را به غم و اندوه فرو بردند تا یک امر اساسی را ثابت کنند.
سردار فدوی ادامه داد: شهدا به ما ثابت کردند که راه خدا و پیامبر اسلام و ائمه اطهار راهی است که می‌بایست بر آن اصرار داشت تا به سرانجام برسد و در این راه می‌بایست از جانمان که ارزشمندترین چیزی است که خدای بزرگ برای ما قرار داده است باید گذشت و بحمدالله این روند تاکنون نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: بحمدالله در عصر کنونی و به برکت انقلاب اسلامی ایران، خیل عظیمی از امت اسلامی به دنبال وعده الهی و پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) رفتند و به شهادت رسیدند و یا شهید دادند و این روند ادامه دارد به برکت خون همین شهیدان ادامه خواهد یافت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان داشت: سرمنشاء همه دشمنی‌ها  با ملت ایران از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها بودند و هیچ دشمنی وجود ندارد که آمریکا باواسطه و یا بی‌واسطه در آن دستی بر آتش نداشته باشد و با همه این دشمنی‌ها جوانان رشید این سرزمین به میدان مبارزه با آنها رفتند چراکه در دفاع از اسلام، میدان مبارزه‌ای که پای جان در میان باشد محک اصلی بندگی و اطاعت از خدا است.
سردار فدوی اضافه کرد: بیش از 37 سال است که مردم این سرزمین در تمامی زمینه‌ها که انقلاب اسلامی و اسلام نیاز به دفاع داشت و جان انسان‌ها بایستی محک می‌خوردند، امت ایران اسلامی خوب خودشان را نشان دادند و اثباتش همین شهدایی است که امروز در جوارشان هستیم که در عملیات‌های خیبر، کربلای یک و دیگر عملیات‌ها به خوبی محک خوردند.وی در پایان یادآور شد: آن‌ چیزی که تجلی وعده خداست، یعنی حکومت حق‌محور و عدالت‌محور اتفاق خواهد افتاد چراکه در وعده الهی خللی وجود ندارد بلکه شروطی وجود دارد که به عملکرد بنده بستگی دارد و وقتی بندگان این شروط را تحقق ببخشند جاری وساری می‌شود و این قطعی است.
انتهای پیام/3264/ح40