بعدها معلوم شد سبيل آنها را هم چرب كرده بودند!

خبر ويژه 
بعدها معلوم شد سبيل آنها را هم چرب كرده بودند!7 آذر- 95
کدخدای ده که مرغابی بٌود برسرآن ده چه رسوایی بٌود. همینکه سربازجو شریعت نداری منفور وکیل مدافع شیخ مترسک کلان دزد ممدصادق لاری جانی شده است ومدعی شده  نخیر حساب 1000 میلیاردتومان قوه فاسد قضاییه به حساب بانکی این  شیخ ممدصادق لاری جانی بادریافت بهره آن شفاف است و اتهام زدن به وی کارتندروهای دولت وحامی شان درمجلس ارتجاع دهم است.

عضو فراکسيون اميد مدعي شد «با تشکيل فراکسيون شفاف سازي و انضباط مالي، با فساد مبارزه خواهيم کرد
    محمود صادقي مدعي شده «پيرو گزارش وزير محترم امور اقتصادي و دارايي درباره افتتاح حساب هاي سپرده بانکي در قوه قضائيه، شايعات گسترده اي در رسانه ها، پرسش ها و ابهاماتي را در افوالاو افکار عمومي موجب شد و توضيحات بعدي وزير نيز نتوانست ابهامات را مرتفع سازد.» و اين در حالي است که اولاً اصل اين جنجال فريبکارانه، محصول طراحي مشترک افراطيون در دولت و مجلس است و ثانياً حساب سپرده بانکي قوه قضائيه کاملاً شفاف و روشن است و برخلاف دروغ پردازي افراطيون متعلق به دستگاه قضايي است نه آن چنان که القا کردند «متعلق به رئيس قوه قضائيه است».

    ادعاي دروغين تشکيل فراکسيون براي شفاف سازي و انضباط مالي و مبارزه با فساد در حالي است که نماينده مذکور و اغلب اعضاي فراکسيون ائتلافي اميد در قبال موضوعاتي نظير حقوق و پاداش هاي نجومي سکوت اختيار کرده اند و هيچ سوالي از مديران ارشد دولتي مطرح نمي کنند؛ همچنان که آقاي صادقي هر چند در ابتدا عليه فساد 8 هزار ميلياردي صندوق ذخيره فرهنگيان اعتراض مي کرد اما بعد از آن که معلوم شد ماجرا زير سر دولت فعلي و مدير حزب مشارکتي صندوق است، کاملاً فتيله انتقاد و اعتراض را پايين کشيد.

    هياهوي اين نماينده تازه به دوران رسيده و شهرت طلب عليه دستگاه قضايي آن هم در بحبوحه ناکارآمدي ها و سوء مديريت يا مفاسد برخي مديران دولتي، مشابه اقدام افراطيون مدعي اصلاحات مجلس ششم است که به دنبال گشوده شدن پرونده مفاسد شهرام جزايري، به جاي استقبال از اين برخورد قضايي، اقدام به حاشيه سازي عليه رئيس وقت دستگاه قضا (آيت الله هاشمي شاهرودي) کردند و به دروغ مدعي شدند وي تابعيت عراقي دارد. به تدريج معلوم شد برخي نمايندگان مجلس از جمله چند نماينده اصلاح طلب پول هاي هنگفتي از جزايري گرفته و سبيلشان را چرب کرده اند.

    در حقيقت گويا ماموريت عمده برخي گماشته هاي افراطيون جنجال و ايجاد حاشيه امنيت براي مفسدان اقتصادي و مديران اشرافي آلوده است.

    چند هفته پيش الهه کولايي عضو شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان فاش کرد برخي اعضاي ائتلاف اميد با پول و رانت به اين فهرست راه يافته اند.