كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 6 آذر-95
كيهان و خوانندگان
پاسداراطلاعاتی سربازجوشریعت نداری که همچون سایر فرماندهان سپاه جزو کلان غارتگران است و صاحب ثروت بادآورده شده است طوریکی خیلی سال هاپیش ازطریق آقازاده اش بخشی از ثروتش را به تورنتو کانادا منتقل کرد .همچنین بدون توجه که خامنه ای ثروتمندین شهروند ایرانی است. ولی اکنون با پیام قلابی و ساختگی اش یقه روحانی را گرفته  و سناریوی حقوق های نجومی را مطرح کرده است:
 اگر آقاي روحاني در برخورد با فسادهاي مالي مثل موضوع لغو يک سخنراني در مشهد مصمم عمل مي کردند شاهد فيش هاي نجومي و وام هاي بي بازگشت و... نبوديم و به برجام بي حاصل تن نمي داديم.
    * ماجراهايي مثل لغو سخنراني مطهري يا کنسرت و غيره حکايت جرعه اي آب براي ادامه حيات غوغائيان است. رسانه هاي مدعي اصلاح طلبي و دولت هر چه به انتخابات نزديک مي شوند از نگراني خالي بودن دست شان به فضاسازي هاي کاذب روي مي آورند تا با غبارآلود کردن فضاي جامعه و دوقطبي سازي بتوانند به مراد خويش برسند! واقعا مايه شرمساري است.
    31040912
    * اگر آقاي روحاني در برخورد با فسادهاي مالي مثل موضوع لغو يک سخنراني در مشهد مصمم عمل مي کردند شاهد فيش هاي نجومي و وام هاي بي بازگشت و... نبوديم و به برجام بي حاصل تن نمي داديم.

    99150914 و 37830414

    * رئيس جمهور درباره لغو سخنراني نماينده اي که هيچ گاه دغدغه اقتصاد و فرهنگ جامعه را ندارد و تمام دغدغه اش رفع حصر چند خودفروخته به اجانب است، دو وزير را مامور رسيدگي کرد و از آن اظهار شرمساري نمود. سوالي که مطرح است اين است که چرا رئيس جمهور در برابر فقر، گراني، تورم، بيکاري، رکود، قطع يارانه مستمندان مثل من، حقوق هاي نجومي، گماردن افرادي که وام ميلياردي گرفته و پس نداده اند با سفارش برادر رئيس جمهور به رياست بانک رسيدند و... اظهار شرمساري نمي کنند؟! 

    زين الدين - تهران

    * خدا را شکر که دولت و مجلس مشکلات بيکاري، فقر، گراني، رکود، تورم، اشتغال، ازدواج جوانان و... را حل کردند و تنها يکي دو مورد مشکل باقي مانده بود که آن هم با سخنراني علمي آقاي علي مطهري قرار بود حل شود اما حيف که سخنراني لغو شد!

    84550912
    * رئيس جمهور محترم اگر شما با دشمنان و حرامخواران اين گونه که به لغو يک سخنراني جنجالي در مشهد اهميت داديد برخورد مي کرديد شايد باعث همراهي مردم مي شد اما رفتار دوگانه شما ذهنيت مردم را اين گونه مي سازد که چرا براي گرفتن مطالبات مردم بدين شکل با متجاوزان و دست اندازان به بيت المال برخورد نمي کنيد.

    ش - گوهري

     * 8 تريليون پول را دولت به 30 نفر وام داده است! اين را نماينده مردم ورامين افشا کرده و بسيار شرم آور است! آيا با اين پول نمي شد کارخانه ها را احيا کرد، به جانبازان رسيدگي کرد، به جوانان سر و سامان داد و...؟ 

    82240919
    * بي ثباتي در بازار ارز تا کي قرار است قرباني بگيرد؟ قربانياني از جنس کارگر و قشر ضعيف جامعه! آقاي روحاني دولت شما در خدمت مرفهين است يا نيازمندان؟ سبد کالاي دولت به کام زندگي هاي اشرافي بود يا سفره کوچک خانوارهاي نيازمند؟ شما را به خدا موضوع لغو سخنراني مشهد را بي جهت علم نکنيد. فرياد را براي مبارزه مفسدان اقتصادي بزنيد نه موردهاي اين چنين حاشيه اي.

    ياسر مشگيني - تبريز

    * آقاي روحاني همه امور کشور را رها کرده ايد و براي لغو يک سخنراني دو وزير را مامور کرده ايد! آن وقت بدعهدي و نفوذ دشمنان را با لبخند و دوستي پاسخ مي دهيد؟ مردم و معيشت آنان مهم است يا شنيده شدن صداي فتنه؟

    3885021
    * اينکه يک سخنراني در مشهد لغو مي شود بايد از طريق قضايي پيگيري مي شد نه با فرياد و نامه نگاري به رئيس جمهور. در ضمن جايگاه مطهري جايگاهي نيست که بي اطلاعي از قانون و نحوه رسيدگي براي آن موجه باشد. ولي متاسفانه اين آقاي نماينده گويا دستاوردي جز ملتهب کردن فضاي کشور براي خودش قائل نيست!

    5783051
    *150 نماينده اي که براي لغو يک سخنراني پوچ فردي اين همه دغدغه دارند اي کاش دغدغه تورم، بيکاري، گراني، رکود، فقر و شرمساري پدران خانواده در برابر جوانان تحصيل کرده و بيکار خود و... را هم داشتند. 

    شکيبا

    * چرا آقاي رئيس جمهور حساسيتي راکه در مورد لغو سخنراني آقاي علي مطهري نشان داد در قبال لغو سخنراني هاي شخصيت هاي غير همسو باخود نداشت؟ پس تکليف شعار اعتدال ايشان که از زبانشان نمي افتد چه مي شود؟

    09830917
    * غوغاسالارها که در قضيه کنسرت ايجاد هياهو در شهر مشهد را کليد زده و طرفي نبسته بودند حال تصميم گرفته اند با موضوع ساختگي لغو سخنراني آقاي علي مطهري پرده دوم را به اجرا بگذارند.

    48620912
    * آيا در شهر مقدس مشهد با وجود آن همه عالم ديني والامقام و استاد دانشگاه و حوزه کسي غير از آقاي علي مطهري پيدا نمي شد که براي مشهدي ها سخنراني بکند! معلوم مي شود در ايام نزديک به انتخابات رياست جمهوري براي کليد خوردن پروژه هاي حاشيه سازي و منحرف کردن اذهان ملت از مشکلات اساسي کشور اعلام سخنراني ايشان و سپس لغو آن همه بهانه است.

    سعيدي

    * خانم مرحومه مرضيه دباغ، آن شير زن، با آن همه کارنامه درخشان در تحمل شکنجه و مبارزه با ساواک و فرماندهي سپاه همدان و غرب کشور و... هرگز خودش را طلبکار از نظام نمي دانست ولي آقاي علي مطهري براي نظام چه قدمي برداشته که خود را طلبکار تلقي مي کند و به حاشيه سازي و اعمال دشمن پسند مبادرت مي ورزد؟

    مرادي چناري- رشت

    * لطفاً نامه عذرخواهي آقاي مطهري از نسبت دروغي که به امام جمعه کرج داده بود را در صفحه اول روزنامه درج کنيد. در اين شرايط مطرح کردن مجدد آن مناسب است.

    5896021
    * خداوند بر درجات استاد شهيد مطهري بيفزايد که درد جامعه را مي شناخت و براي درمان آن قلم مي زد. آن بزرگوار مطمئناً از اينکه نماينده اي در چنين ايامي به جاي قانونگذاري و ايجاد تسهيلات براي زائرين اربعين حسيني موجب انحراف افکار عمومي از اين بزرگترين اجتماع تاريخ شود ناراضي است.

    وليزاده- بابل

    * گويا آقاي علي مطهري علاقه دارد که هر چند وقت يک بار خود را تيتر اول رسانه ها کند. ولي آيا براي مشهور ماندن مي توان به هر کاري دست زد؟

    سليمي- اراک

    * بسياري از مصائب دوران پس از انقلاب ريشه در پيوند ناميمون عناصر سست و متزلزل درون نظام با جريان هاي معاند خارج از کشور داشته و دارد. بابت جواناني که در دام عنکبوتي اين رندان سياسي قرار گرفته و متحمل مصائب مي شوند بايد متاسف بود. چرا بايد مسببين اين انحراف ها و فريب ها فارغ از هر نوع پيگرد و تعقيب در خارج از کشور به فعاليت عليه نظام مشغول باشند؟ اين دغدغه مرحوم شايان فر بايد دغدغه همه اجزاي نظام باشد.

    29130912
    * ضمن عرض تسليت به مناسبت درگذشت آقاي حاج حسن شايانفر اين سردار گمنام عرصه جنگ نرم با دشمنان مي خواستم راهنمايي بفرماييد چگونه مي توانيم به آثار ايشان دسترسي پيدا کنيم و بهره مند بشويم؟

    61690919 و 29790913

    کيهان: سلسله کتاب هاي «نيمه پنهان» را مي توانيد در تهران از انتشارات کيهان واقع در خيابان انقلاب روبه روي دانشگاه تهران و در شهرستان ها از نمايندگي هاي موسسه کيهان تهيه کنيد.

    * درگذشت مرحوم شايانفر اين مرد انقلابي، متعهد، تکليف شناس و سختکوش را به همه شما کيهاني ها و همسنگرانش در جبهه جنگ نرم تسليت عرض مي کنم. شايانفر پرورش يافته مکتب اخلاقي آيت الله حاج آقا مجتبي تهراني بود.

    54750263 و اخوان و 56540935

    * برخي دولتي ها هيچ توجهي به آموزه هاي ديني ندارند و هرچه بر زبانشان جاري شود مي گويند. آخرين مورد از اينگونه سخنان بي محابا، بر زبان سخنگوي وزارت امور خارجه جاري شد که منتقدان را دروغگو و نق زن خطاب کرد! به ايشان عرض مي کنم صبر و تحمل امت حزب الله هم اندازه اي دارد.

    81070930
    * تمديد 10 ساله قانون تحريم ها توسط مجلس جمهوريخواه آمريکا، هيچ بودن برجام را به نمايش گذاشت. دلسوزان کشور بارها و بارها تذکر مشفقانه دادند ولي متاسفانه گوش شنوايي براي شنيدن سخن حق نبود و برجام به کشور و ملت تحميل شد و حالاجناب شمخاني مي گويند با تمديد 10 ساله تحريم از سوي آمريکا برجام نقض شد! حال آيا کساني که گوش شنوايي براي شنيدن حقايق نداشتند به خاطر تحميل اين خسارت سنگين نبايد پاسخگو باشند؟

    55910912