نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  6 آذر- 95
تاخیر در پرداخت حقوق مستمری‌بگیران
سال گذشته قرار شد که حقوق مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به صورت متمرکز و یکجا پرداخت شود، ولی چند ماه پیش اعلام کردند حقوق مستمری‌بگیران را بیستم هر ماه پرداخت می‌کنند که بعد شد بیست و پنجم، حالا هم شده بیست و هفتم؟!نمی‌دانم مسئولان این سازمان چگونه فکر می‌کنند ولی تمام درآمد مستمری‌بگیران از همین ناحیه است و حتی یک روز تاخیر درآن بر ایشان مشکل ایجاد می‌کند، چرا نباید مستمری‌بگیران را درک کنند؟یک مستمری‌بگیر عائله‌مند – تهران

*اسماعیل حسینی از تهران: هفته گذشته با بارش اولین برف پائیزی در تهران در حالی که شهروندان بابت این موضوع خوشحال بودند، مانند همیشه نظم و نظام خیابان‌ها به هم ریخت و ترافیک وحشتناک و سرسام‌آوری در شهر حاکم شد! این موضوع باعث شد که راننده‌ها و شهروندانی که از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و تاکسی استفاده می‌کنند، با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند. انتظار می‌رود مسئولان راهنمایی و رانندگی تمهیدات ویژه‌ای را برای فصل سرما بیندیشند تا شهروندان این قدر وقتشان را از دست ندهند و اعصابشان برهم نریزد.
*
زینلی از همدان: مسئولان اداره برق ادعای افزایش 10 درصدی برق را دارند، این در حالی است که با مشاهده قبوض برق، این افزایش‌ها از ابتدای امسال بیش از 10 درصد بوده است!
*
قاسمی از تهران: به مسئولان شهرداری تهران بگویید برای بی‌خانمان‌هایی که در معابر عمومی، پل‌های عابر پیاده و ایستگاه‌های اتوبوس می‌خوابند و شب‌های سرد را با مشکلات فراوان به صبح می‌رسانند، چاره‌ای اساسی بیندیشند.