برخی تنگ‎نظران به دنبال حذف بسیج هستند

نماینده مردم پاوه در گفت و گو با «بسیج»:

برخی تنگنظران به دنبال حذف بسیج هستند  8  آذر- 95

اطلاعات سپاه و بسیج هرچه مهره درهرنهادو تریبون و رسانه های خبری دارند علیه رفسنجانی بسیج و  فعال کرده اند تا ثابت کنند رفسنجانی بی خودی نگفت از بسیج سوأ استفاده می شود وتأکید کرد خدا از اینانن می گذرد.

نادری با اشاره به تلاش برخی افراد برای حذف بسیج از حضور در عرصههای مختلف اظهار داشت: عدهای هستند که تنگنظرند و معنای بسیج را نمیفهمند و دنبال حذف بسیج هستند.
شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: بسیج عصاره انقلاب و دارای تفکر خاص و والایی است و برای عمران و آبادانی فعالیت میکند و اگر بسیج نباشد کار این ممکلت پیش نمیرود.

نادری عنوان کرد: امروز بسیج سپاه و بسیج با حضور در مناطق محروم و کمکرسانی به این مناطق مانند زمان جنگ فعالانه در میدان است.

نماینده مردم پاوه با اشاره به تلاش برخی افراد برای حذف بسیج از حضور در عرصههای مختلف اظهار داشت: عدهای هستند که تنگنظرند و معنای بسیج را نمیفهمند و دنبال حذف بسیج هستند و این به دلیل این است که بویی از انسانیت نبردهاند و از خدمات بسیج آگاهی ندارند.

نادری تاکید کرد: اقتدار امروز مملکت ما وابسته به بسیج و سپاه است و امید است که جوانهای ما در یک صف به تبعیت از مقام معظم رهبری برای اعتلای کشور و آبادنی کشور تلاش کنند.


وی در خاتمه یادآور شد: از اهل قلم و اصحاب رسانه نیز انتظار داریم که در شناساندن بسیج و خدمات آن تلاش کنند.