یک نذری ساده برای زائران پیاده حضرت رضا (ع)

یک نذری ساده برای زائران پیاده حضرت رضا (ع) 9 آذر-95
شگرد تبلیغاتی  دیگر ابزاری شدن دین  چون توزیع ساندیس بین ساندیس خوران زیرپوشش نذری ساده  دنبال شده است.
مشهد – ایرنا – باشگاه خادمان معنوی حضرت رضا (ع) همزمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) در یک پویش مردمی اقدام به تهیه 'یک نذری ساده' برای زائران پیاده امام رضا (ع) کرد.
رئیس هیات امنای باشگاه خادمان معنوی حضرت رضا (ع) روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به نیابت از شهدای مدافع حرمی که در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) به پابوس حضرت نیامدند، یک نذری ساده در قالب بسته های خشکبار توسط اعضای این باشگاه برای هدیه به زائران پیاده، تهیه شد.
مجید عسکری افزود: امروز 100 نفر از اعضای این پویش مردمی گرد هم آمدند و بیش از پنج هزار بسته خشکبار شامل مغز پسته، مغز بادام، انجیر خشک، خرمای خشک، کشمش و مغز فندق را آماده کردند.
وی بیان کرد: برای تهیه این بسته ها بیش از 50 میلیون ریال از سوی خیرین آقا علی بن موسی الرضا (ع) هزینه و به عنوان یک نذری ساده برای هدیه به زائران پیاده مهیا شد.
وی اظهار کرد: از آنجا که زائران مسافت طولانی را برای رسیدن به مضجع شریف ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) طی می کنند، خشکبار برای بسته های نذری در نظر گرفته شد تا انرژی از دست رفته آنان را بازگرداند.
عسکری گفت: بسته های آماده شده خشکبار توسط اعضای پویش باشگاه خادمان معنوی حضرت رضا (ع) در مبادی ورودی مشهد مقدس، در محورهای قوچان و نیشابور به زائران هدیه می شود.
وی اضافه کرد: وسیله نقلیه و مکان استقرار اعضای این پوشش برای خدمت رسانی به زائران پیاده مهیا شده است.
باشگاه خادمان معنوی حضرت رضا (ع) یک پویش مردمی دارای مجوز از استانداری خراسان رضوی است.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی