معاون رئیس جمهوری: دولت مشکلات ناشی از سیل در کشور را حل می کند

معاون رئیس جمهوری: دولت مشکلات ناشی از سیل در کشور را حل می کند 16فروردین-96
چطوزی حل می شود؟ مگر تاحال به جزو عدههای شعاری  حل شده که انتظاراست اکنون حل شود؟
کرمان - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: بارندگی های اخیر در جنوب و جنوب شرق کشور بعد از 15 خشکسالی برکات زیادی را به همراه داشته و البته برخی مشکلات ایجاد شده بر اثر این بارش ها نیز با تلاش جدی دولت و همکاری مردم حل خواهد شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بم، حجت الاسلام مجید انصاری روز شنبه در جریان سفر به شهرستان بم و بازدید از سد نساء در جمع اهالی روستای جلگه این شهرستان افزود: وقوع سیلاب اخیر در منطقه شرق استان کرمان خسارت جانی در پی نداشته و منجر به بروز برخی مشکلات دراین منطقه شده که دولت پیگیر حل این مشکلات است.
وی با اشاره به اینکه گزارش خسارت های وارده ناشی از سیل در این منطقه را در هیات دولت ارائه می کند اظهار کرد: درهمین ارتباط پیگیری های لازم برای رفع مشکلات در منطقه را از طریق هیات دولت انجام خواهم داد.
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: دولت همانگونه که در گذشته نشان داده، همراه و حامی مردم است.
براساس این گزارش، حجت الاسلام انصاری دراین سفر ضمن حضور در جمع خسارت دیدگان ناشی از سیل منطقه، از سد نساء و روند اجرای پروژه آبرسانی آشامیدنی، تصفیه خانه، پمپاژخانه و خط انتقال آب در شهرستان بم دیدن کرد.
به گزارش ایرنا، سد نساء شهرستان بم با ظرفیت 167 میلیون متر مکعب آبدهی، بزرگترین سد سنگ ریزه ای با رویه بتنی کشور است.
معاون حقوقی رئیس جمهوری صبح امروز (شنبه) همچنین از گلخانه هیدروپونیک یک هکتاری برادران سالاری در روستای دولت آباد انصاری شهرستان بم نیز دیدن کرد.
حجت الاسلام انصاری روز گذشته در سفری غیر رسمی وارد شهرستان بم در 199 کیلومتری کرمان شد.
خبرنگار: سمه حسن شاهی - انتشار دهنده: محسن فتاحی