دستان خالي آقاي روحاني و دولتش بر همگان برملا شد

سربازجو شریعت نداری در مصاحبه با تسنيم:در مناظره انتخاباتي دستان خالي آقاي روحاني و دولتش بر همگان برملا شد10 اردیبهشت - 96
سربازجوشریعت نداری ستوان های صفحه اول ویادداشت و گفت وشنود و  خبرویژه و پیام های اوین نامه کیهانش را کافی ندانسته که باخبرگزاری سپاه قدس هم گفت وگو کرده تا  در دفاع از دژخیم  رئیسی و سردار دزد و رانت خوار قالیباف بگویدمناظره انتخاباتي دستان خالي آ روحاني و دولتش را بر همگان برملا  کرد. تاانتقام ازا فشاگری روحانی وجهانگیری درشوی مناظره تلویزیونی نامزدان نمایش انتخابات ریاست جمهوری را گرفته باشد.


مدير مسئول روزنامه کيهان گفت: در مناظره روز جمعه، دستان خالي آقاي روحاني و دولتش بر همگان برملا شد.
    
حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه کيهان در گفت وگو با تسنيم در ارزيابي خود از اولين مناظره نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري گفت: اين مناظره اولين حضور روحاني با منتقدان دولتش بود. ايشان در 4 سال گذشته در مصاحبه ها، گزارش ها و کنفرانس هاي خبري حضوري يک جانبه داشت و اجازه نقد دولت به کسي داده نمي شد.
    
شريعتمداري با تاکيد بر اينکه آقاي رئيس جمهور همواره به صورت يک طرفه از عملکرد خود تقدير مي کرد؛ در اين ساليان هر صدايي در نقد عملکرد آقاي روحاني و دولت يازدهم برمي خاست با تهمت و ناسزا روبرو مي شد، خاطرنشان کرد: در مناظره روز جمعه دستان خالي آقاي روحاني و دولتش بر همگان برملا شد.
    
وي تصريح کرد: در اين مناظره تشت رسوايي روزنامه ها و سايت هاي زنجيره اي نيز با سر و صداي زيادي از بام فرو افتاد. اين رسانه ها که در اجاره دولت يازدهم بودند براي سرپوش گذاشتن ناکارآمدي هاي دولت به انواع دروغ ها متوسل مي شدند؛ مناظره کانديداها به وضوح نشان داد اين ها از خود اختياري ندارند و در واقع «طوطي صفتان پس معرکه» هستند.
    
مديرمسئول کيهان درباره حضور ضعيف روحاني در مناظره و احتمال باقي ماندن جهانگيري به جاي او تا مرحله آخر انتخابات، تصريح کرد: بايد صبر کرد؛ چون خود آقاي جهانگيري گفته بود که براي کمک به روحاني آمده البته اين امر با يکي از اصول قانون اساسي مغايرت دارد. به نظرم بايد در اين باره گفت «شد غلامي که آب جوي آرد، آب جوي آمد و غلام ببرد