نامه هاو صدای شما

نامه هاو صدای شما  10 اردیبهشت – 96
ذوق زده نشوید قبلی‌ها هم دروغگو بودند

مدتی است توپخانه انگ زنی، اتهام و دروغگویی به دولت یازدهم جهت عوامفریبی مردم راه افتاده و تعطیلی کارخانجات و سیل فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی را به رخُِ جامعه می‌کشند، این درحالی است که اغلب مدیران نالایق دهه‌های پیشین فاجعه غم انگیز بیکاران دانشگاهی را بردوش این دولت گذاشته‌اند بطوری که با یک ارزیابی منصفانه می‌توان دریافت هنوز آمار بیکاران دهه‌های 60 – 70 و 80 حکایت از آن دارد که نه تنها شغلی برای آنان فراهم نشده، بلکه جوانان در تجرد نیز به سر می‌برند! زمانی که کارگران به دلیل نبود امنیت شغلی و پایین بودن دستمزدها و انحلال شورای اسلامی کارگران اعتراض می‌کردند، این آقایان کجا بودند؟ چرا خیلی زود فراموشکار و ذوق زده می‌شوند آن هم در آستانه انتخابات! برای گرم کردن تنور انتخابات با بزرگنمایی، سخن از بی‌لیاقتی‌ها و ناکارآمدی‌ها می‌زنند و وقتی که بر مسند کار و اجرایی نشسته، همه چیز را، به ویژه حل مشکلات مردم را فراموش می‌کنند و چهار سال مشغول پُر کردن جیب‌های خود می‌شوند. ولی انصافاً بیایید به جای این کارها به فکر ایرانی آباد و ایجاد شغل، مسکن و بهبود وضعیت امرار معاش ایرانیان بوده و برنامه ریزی کنید. انگ زنی عاقبت شومی دارد. چرا که در آینده دامن شما را نیز خواهد گرفت. از خواب غفلت بیدار شوید.
محمد کاظمی - تهران

*مصطفایی از تهران: با توجه به اینکه از زمان صدور قبوض آب، برق و گاز در هر دوره، مامورانی به عنوان نمایندگان وزارت نیرو و شرکت ملی گاز برای ثبت میزان مصارف مشترکان به منازل مراجعه می‌کنند، برای حفظ امنیت و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، تقاضا می‌شود کارت شناسایی این ماموران در معرض دید قرار بگیرد.
*
موسوی از خلخال: با اینکه دولت تدبیر و امید خدمات شایسته‌ای انجام داده است، متاسفانه صداوسیما به عناوین مختلف با پخش نقاط ضعف برنامه وزارتخانه، سعی در تخریب دولت یازدهم دارد، حال آنکه در دوره‌های پیشین هیچ نقدی وجود نداشت یا خیلی کمرنگ بود. به مسئولان صداوسیما بگویید به‌خاطر این چند صباح انتخابات، خدای ناکرده آخرت خودتان را با انتقادهای غیرمنصفانه خراب نکنید.
*علیخانی از تهران: در منطقه 18 شهرداری تهران با کمبود سطل‌های زباله مکانیزه روبرو هستیم و به همین دلیل، متاسفانه مردم هم زباله‌ها را در معابر می‌گذارند. با توجه به نزدیکی فصل گرما، انتظار می‌رود مسئولان شهرداری مسئله بهداشتی و زیست‌محیطی را دست‌کم نگیرند.