كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 اردیبهشت -96
كيهان و خوانندگان
پیام های جهت دار یک طرفه ساختگی وقلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری  که ازموضع بازجویی وتحریف ووارونه گویی سرهم بندی شده است.

   
    * 4
سال دولت نسبت به نقدها با ادبيات زشت پاسخ مي دادند اما حالا مناظره ها ديگر مکاني نبود که دولت از وعده هايي که معلق هستند طفره برود و بنابراين راهي نداشت جز اينکه به جاي پاسخ به منتقدان، اتهامات کهنه به منتقدان را بازگو کند. مناظره ها محلي براي ارائه طرح هاي نامزدها در پاسخگويي به مطالبات مردم است که 4 سال بر زمين مانده است!
    7765021
    
    *
رهبر معظم انقلاب بارها گفتند که کانديداها وعده هايي که به مردم مي دهند را عمل کنند. دولت در 4 سال قبل تا مي توانست وعده داد اما به محض پيروزي در انتخابات تمام آنها را فراموش کرد و مناظره روز جمعه يادآوري خوبي براي خلف وعده و وعيد آقاي روحاني با مردم و حتي فراموشي وعده هاي خود بود.
    11850912
    
    *
گاهي رسانه ملي را محيطي کاملاً اختصاصي براي تبليغات دولت مي بينم، امتيازاتي که دولت در استفاده از زمان تبليغاتي در رسانه ملي دارد با ديگر کانديداها برابر نيست، اخلاق در اين دولت از ابتدا ناديده گرفته شد و اتهام و بداخلاقي ها و آلزايمرهاي سياسي بين مسئولان دولتي بازار گرمي داشت. بخشي از اين بداخلاقي استفاده يکطرفه از صدا و سيماست. از جمله نحوه تنظيم خبر در اخبار 20:30 جمعه شب شبکه دوم سيما کاملاً جانبداري از دو نامزد دولتي بود.
    
محمدي- تهران و 9363025
    
    *
مناظره جمعه روشن کرد که چرا خواستار پخش مناظره ضبط شده، شده بودند. دستان خالي و نبود اعتماد بنفس و بر زمين ماندن وعده ها مهم ترين چالش هاي يار اصلي و پوششي دولت يازدهم بود.
    7659021
    
    *
در هر خانواده ايراني يک فرد بيکار هست، حالا بايد شنيد که دولت آقاي روحاني چگونه مي خواهد منکر آن شود و يا بعد از چهارسال وعده و وعيد بي عمل تقصير را گردن چه کسي بيندازد.
    9715021
    
    *
رئيس جمهور و اعضاي دولت از هر گونه اتهام زني بدون سند به دولت قبل ابائي ندارند. اما بيان واقعيت هاي کنوني دولت را تاب نمي آورند و فريادشان بلند است که دروغ است در حالي که اسناد آن ارائه مي شود.
    
امامي
    
    *
آقاي جهانگيري بعد از گذشت 4 سال هنوز در حال و هواي اتهام زدن به دولت سابق به سر مي برد! به ايشان عرض مي کنم که شما 4 سال معاون اول دولت بوديد. کاش لااقل مي گفتيد دستاورد دولت يازدهم چيست؟ و الا مردم چهار سال است هر روز در اخبار پاسخ هاي تند شما و اتهامات دولت به ديگران را مي شنوند.
    7286021
و اسدي- کرمان
    
    *
آقاي روحاني براي تورم سرسام آور چه کرديد؟ براي جوانان دم بخت چه کرديد؟ براي تعطيل نشدن کارگاه هاي کوچک که چند خانواده از کنار آن امرار معاش مي کردند چه کرديد؟ براي بيکاري جوانان چه کرديد؟ و هزاران سوال ديگر که هيچ وقت دولت پاسخي براي آن نداشته است و هنوز از عبارت بايد چنين و چنان شود استفاده مي کند!
    8390021
    
    *
وقتي تبليغات بازرگاني سيما را مي بينم شرمنده مي شوم چرا که تمام اين تبليغات براي کالاهاي خارجي است و از توليدات داخلي خبري نيست. دولتي که شعار ايجاد 700 هزار شغل را مي دهد. بايد بگويد کارخانه ها را تعطيل کرديم و کارخانه اي نيست که کالاهايشان را تبليغ کنند؟!
    
وحيدي
    
    *
پخش زنده مناظره نشان داد که دولت در برابر انتقادات و مستندات بسيار مضطرب مي شود. بدين ترتيب در مناظره هاي بعدي کارنامه مردود دولت جايي براي رقابت انتخاباتي نخواهد داشت.
    8979081
    
    *
آقاي جهانگيري شما 8 سال وزير و 4 سال معاون اول رئيس جمهور بوديد؛ چه کاري براي کشور کرديد؟ لطفا با مردم صادق باشيد و از دادن آمارهاي پرحاشيه دوري کنيد. کشور نيازمند مديري قوي است که قوه اجرايي داشته باشد نه قوه دادن وعده هاي پي درپي، زيرا کسي که توانايي اداره کردن کشور را ندارد براي حفظ قدرت ممکن است حتي مردم را فدا کند.
    41830913
    
    *
سخنان آقاي جهانگيري بيشتر شبيه دفاعيه بود و مثل هميشه قشر کم درآمد در نظر اين طيف کم اهميت ارزيابي مي شدند. در مورد رفع آلودگي هوا هم معلوم شد که شهردار تهران بارها اعلام آمادگي کرده اما اين دولت عزم جدي و ميل به سپردن آن به ديگران نداشته است.
    0879031
    
    *
تنها ادعاي روحاني در تبليغات انتخاباتي برطرف کردن سايه جنگ است که دروغ محض است و براي مردم آب و نان نمي شود!
    68580919
    
    *
براي برخي از اعضاي ستاد آقاي روحاني متاسفم که حتي از اهانت به امام رئوف حضرت امام رضا(ع) نيز ابا ندارند.
    84950911
    *
آقاي جهانگيري شبيه يک باديگارد براي آقاي روحاني بود تا ضربه هاي نقدها را مهار کند ولي به جاي پاسخ قانع کننده فرافکني مي کرد.
    0595021
    
    *
اگر منظور آقاي جهانگيري از بيشتر شدن اميد و نشاط همان ولنگاري فرهنگي است بايد پذيرفت که اين دولت گاهي سعي در جلب توجه اقليت مرفه جامعه داشت و به جاي آن محرومين و زحمتکشان در اين مدت همواره آسيب پذيرتر از سابق شدند.
    3207021
    
    *
بي اخلاقي کانديداي دولت در قطع کردن سخنان آقاي قاليباف موجب بروز تنش در مناظره شد، کاش آقاياني که مدعي رعايت حقوق شهروندي هستند توجه مي کردند که پريدن ميان سخن کسي نقض حقوق آن فرد و بلکه حقوق مردم است که مي خواهند از نظرات او اطلاع يابند.
    6929021
    
    *
از آقاي روحاني سوال مي کنم که وقتي شما در سال 92 آمديد برادرتان آقاي حسين فريدون دوشادوش شما در حرکت بود، چه شده است که اين روزها سايه ايشان سنگين شده و ترجيح مي دهند در کنار شما نباشند؟ آيا پرونده قطور بانک [...] و اختلاس ها مانع اين امر شده است. شما که گفتيد دولت پاک دستي خواهيد داشت؟ قرار بود با مفسدين اقتصادي هم برخورد شود پس چه شد؟
    3962021
    
    *
قضاوت کننده نهايي مناظرات مردم هستند و تا به اينجاي کار دستان خالي دولت موجب شده است نمره مناظره اول دولت صفر باشد.
    
شيرچيان
    
    *
از کانديداهاي رياست جمهوري درخواست مي شود با در نظر گرفتن مسائل و مصالح نظام، کم کاري ها و نارسايي هاي فعلي را به طور شفاف بيان کنند تا مردم به راحتي بتوانند براي کنار زدن ناکارآمدان اقدام کنند.
    
شکيبا