حقوق‌های نجومی ناشی از بی‌توجهی‌های دولت به شاخصه‌های انقلابی‌گری است

امام جمعه موقت رشت:
حقوق‌های نجومی ناشی از بی‌توجهی‌های دولت به شاخصه‌های انقلابی‌گری است   25 فروردین – 96
گویا سهمی ازحقوق های نجومی به این امام جمعه موقت  رشت نرسیده است که چنین داغ بردل حقوق های نجومی است .در حالی که خبرهای مهمتر همچون  ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری مطرح است.

عبدالله زاده
امام جمعه موقت رشت پدیده حقوق‌های نجومی و سایر پدیده‌های به دور از شأن نظام جمهوری اسلامی و عدم نظارت کافی دولت بر کابینه خود ناشی از بی‌توجهی‌های دولت به شاخصه‌های یک دولت انقلابی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت الاسلام والمسلمین احمد عبدالله زاده پاشاکی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو باید با دقت فراوان به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری دموکراسی و مردم سالاری دینی کشور ما به بهانه این انتخابات به دیگر کشورهای جهان ثابت می‌شود.
عبدالله زاده پاشاکی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند "اگر کسی بخواهد با رای مردم مخالفت کند خود به شخصه با او مقابله می‌کنم" مردم نیز باید در انتخاب خود دقت کافی را داشته باشند.
امام جمعه موقت رشت با تاکید بر اینکه باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که دولت انقلابی را بر سر کار آورد ابراز داشت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح وظیفه مردم در انتخابات است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: حتی کسانی که جمهوری و نظام اسلامی را قبول ندارند بنا بر ایرانی بودن خود در انتخابات شرکت کنند و با هر رای خود تیری بر قلب دشمنان ایران بزنند و امید را در دل انقلابیون زنده نگه دارند.
عبدالله زاده پاشاکی با بیان اینکه دشمنان ادعا می‌کنند که جوانان ایرانی انقلاب و اسلام را قبول ندارند و از آن فاصله گرفته‌اند افزود: با توجه به حضور پرشور جوانان در اعتکاف سه روزه که در چند روز گذشته انجام شد این ادعای دشمنان به‌راحتی نقض می‌شود.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام سیاسی یک امانت است اظهار داشت: با انتخاب اصلح در انتخابات، این امانت را به دست فردی لایق بسپاریم.
وی با بیان اینکه مردم سالاری دینی به حرف نمی‌شود و باید در عمل شاهد آن باشیم گفت: با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان دهیم زیرا انتخابات یک حرکت نمایشی نیست و ترس دشمنان از همین برگزاری و مردمی بودن انتخابات در ایران است.
عبدالله زاده پاشاکی پرچمداری گفتمان انقلابی و ارزش‌های انقلاب را از شاخصه‌های دولت انقلابی دانست و اعلام داشت: دولت باید عزتمند باشد و مدیرش دارای یک مدیریت جهادی باشد و بی‌منت برای مردم خدمت کند.
امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دولت نباید رکود داشته باشد و باید تحول آفرین باشد افزود: دولت پرنشاط و پرکار، دولت مردمی و قانون مدار، دولتی شجاع و مقاوم و دولت شایسته سالار از دیگر شاخصه‌های دولت انقلابی است.
عبدالله زاده پاشاکی با اشاره به اینکه دولت باید ساده زیست باشد بیان داشت: دولت نباید روابط را به جای ضوابط به‌کار گیرد و باید در راستای قانون حرکت کند زیرا دولت دیکتاتور در شاخصه‌های یک دولت انقلابی جای ندارد.
وی با بیان اینکه اگر بخواهیم به شاخصه‌های دولت انقلابی بی‌توجه باشیم گرفتار معضل در جامعه می‌شویم گفت: پدیده حقوق‌های نجومی و سایر پدیده‌های به دور از شأن نظام جمهوری اسلامی و عدم نظارت کافی دولت بر کابینه خود ناشی از همین بی‌توجهی‌ها به شاخصه‌های دولت انقلابی است.
عبدالله زاده پاشاکی با اشاره به اینکه حرف‌های عده‌ای از افراد به هیچ وجه با عملشان همخوانی ندارد بیان داشت: بعضی‌ها در حرف، شعار اقتصاد مقاومتی را قبول دارند اما در عمل شاعد تعطیلی خیلی از کارخانجات هستیم که این ناشی از عدم وجود مدیریت جهادی است.
خطیب جمعه رشت با بیان اینکه کسانی که فساد مالی و اخلاقی دارند باید رد صلاحیت شوند اظهار داشت: کسانی که به ناموس خود بی‌توجه هستند هیچگاه نمی‌توانند برای خدمت به مردم تعهد دهند.
امام جمعه موقت رشت تکریم چهره منافقان و تخربیت چهره‌های انقلابی را هدف رسانه‌ها و کشورهای بیگانه دانست و اعلام کرد: دنیا آگاه باشد که آمریکا و انگلیس، ریاکارانه کارهای خود را انجام می‌دهند.