صدا و سیما باید مظهر عدالت‌خواهی باشد نه رانت تبلیغاتی دولتی‌ها

شاکری در گفت‌وگو با  خبرگزاری پاسداران :
صدا و سیما باید مظهر عدالت‌خواهی باشد نه رانت تبلیغاتی دولتی‌ها1اردیبهشت-96
 دامنه طنزگویی های بیش از حد بی مزه وخودریشخندکردن  به ضعیفه های مکتبی هم سرایت کرده است . آخر عدالت خواهی چه ربطی به صدا وسیمای خامنه ای و رژیم قرون وسطایی مدافع تبعیض و بی ع دالتی دارد؟
خبرگزاری فارس: صدا و سیما باید مظهر عدالت‌خواهی باشد نه رانت تبلیغاتی دولتی‌ها
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: رسانه ملی باید تابلوی عدالت‌خواهی مردم باشد، نه رانت و تبلیغاتی دولتی‌ها در این دولت مردم ناامید شده و رونق اقتصادی وجود نداشت.
صدیقه شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی به رئیس صدا و سیما گفت:‌ رسانه ملی باید تابلوی عدالت‌خواهی باشد نه اینکه به دلیل کمبود بودجه صدا و سیما به سمت تیزرهای تبلیغاتی دولتی برود.
شاکری با تأکید بر اینکه رسانه ملی باید به‌حق و درست عمل کند، گفت: حتی اگر دولت جلوی بودجه سازمان صدا و سیما را گرفت بازهم این سازمان باید به وظیفه خود درست عمل کند.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از صدا و سیما به‌عنوان رسانه ملی توقع است که به حمایت از مردم قدم بردارد نه به حمایت بی‌دلیل از مسئولان تصریح کرد: رسانه ملی باید تابلوی عدالت‌خواهی مردم باشد، نه رانت و تبلیغاتی دولتی‌ها. در این دولت مردم ناامید شده و رونق اقتصادی وجود نداشت.
شاکری ادامه داد: دولت تدبیر و امید در طول این 4 سال نشان دادند در  برنامه‌های خود به موضوع عدالت توجهی وجود ندارد؛ چراکه اگر قرار بود عدالتی وجود داشته باشد، مردم باید به‌حق خودشان می‌رسیدند ولی مردم به‌حق خودشان نرسیدند.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دولتی‌ها برای تبلیغات خودشان هر کاری هم که بکنند، وقتی مردم در سفره خودشان رونقی ندیدند نمی‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند.
وی ادامه داد: اگر مسئولان از بازار خرید نمی‌کنند و از قیمت بازار خبر ندارند، مردم هرروز در بازار با گرانی و قیمت‌های سرسام‌آور مواجه و دست‌به‌گریبان هستند.

شاکری بابیان اینکه آقای روحانی با شعار «رونق اقتصادی» آمد اما ما همچنان باگذشت عمر این دولت شاهد بیکاری و تورم تصریح کرد:‌ دولت اگر صادقانه برخورد کند، نیازی به تبلیغات زودهنگام و فشار به رسانه ملی ندارد.