زخمی شدن دو نیروی پلیس فرانسه در حمله یک فرد مسلح

زخمی شدن دو نیروی پلیس فرانسه در حمله یک فرد مسلح  7 اردیبهشت - 96

تهران - ایرنا - خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام آگاه امروز (پنجشنبه) از زخمی شدن دو نیروی پلیس فرانسه در جزیره «رئونیون» واقع در جنوب غربی اقیانوس هند خبر داد.

به گزارش ایرنا، گزارش خبرگزاری فرانسه در ادامه آورده است: یک مقام محلی فرانسوی گفته که دو نیروی پلیس این کشور در حمله یک جوان حدودا 20 ساله «اسلامگرا» در جزیره رئونیون واقع در جنوب غربی اقیانوس هند زخمی شده اند.
بر اساس این گزارش، این مقام فرانسوی جزئیات بیشتری درباره حمله به نیروهای پلیس ارائه نکرده است اما گزارش ها حاکی است وضعیت جسمی این دو نیروی پلیس وخیم نیست.
فضای این روزهای پایتخت و دیگر شهرهای فرانسه تحت تاثیر حوادث تروریستی متعدد همچنان امنیتی است؛ این در حالی است که دور نخست انتخابات بیست و پنجمین رئیس جمهوری فرانسه با حضور 11 نامزد برگزیده احزاب و جنبش های مستقل شامل 9 مرد و 2 زن در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت) برگزار و دور دوم آن هفت می (17 اردیبهشت) با حضور دو منتخب دور نخست برگزار می شود.
در همین حال، 'اتیاس فکل' وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که مکرون و لوپن به ترتیب 23.75 و 21.53 درصد آرا را در جریان انتخابات کسب کردند و به دور دوم راه یافتند.
دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه قرار است 7 ماه می (17 اردیبهشت ماه) با حضور دو منتخب دور نخست برگزار شود.
این کشور اروپایی از زمان حمله تروریستی نوامبر سال 2015 در پاریس که به کشته شدن قریب به 130 تن و زخمی شدن ده ها تن دیگر انجامید،تدابیر امنیتی را افزایش داده است.
خاورم**9377**مترجم:‌حمیداوضح**1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی