دشمنان به دنبال پیاده کردن فرهنگ "بی‌تفاوتی" هستند

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:
دشمنان به دنبال پیاده کردن فرهنگ "بی‌تفاوتی" هستند  14 فروردین -96
این چگونه رژیم بی بدیل قرون وسطایی است که برخلاف ادعای رهبر انتصابی اش که رهبرا م القرای جهان اسلام است . ولی 38 سال اس گه تفقط دشمنان داخلی ومنطقه وخارجی تولید کرده است؟

کرمانشاه - خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز جنگ خانه به خانه جای جنگ رو در رو را گرفته است و دشمنان به دنبال تاثیرگذاری بر افکار و ذهن مردم و به ویژه جوانان هستند.
سردار بهمن ریحانی در چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه، با اشاره به جایگاه ویژه خانواده شهدا اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در خصوص خانواده شهدا فرموده‌اند که آن‌ها چشم و چراغ نظام اسلامی ما هستند.
وی خانواده‌های شهدا را بستر و محور بصیرت افزایی و روشنگری، خودباری، نترسیدن و نهراسیدن از دشمنان عنوان کرد و افزود: خانواده‌های شهدا باید با تمام وجود از رسوخ فرهنگ غیرارزشی در کشور جلوگیری کنند.
سردار ریحانی از دفاع مقدس و جبهه مقاومت به عنوان دو بستر ارزشمند و گنجینه تمام ناشدنی یاد و تصریح کرد: تاکنون نتوانسته‌ایم از این دو گنجینه ارزشمند به اندازه نیاز خود استفاده کنیم.
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در فضای پیچیده فرهنگی آلوده به نفاق، افزود: امروز دوجبهه که تغییر افکار و رفتار ما را در برنامه دارند در مقابل نظام صف کشیده‌اند و این همه به این دلیل است که دشمنان تحمل فروریختن خود در برابر هیمنه جهان اسلام را ندارند.
وی در ادامه از تهدیدها و تحریم‌های دشمنان به عنوان جبهه اول یاد و با تاکید بر اینکه تهدیدها، تحریم‌ها و تمامی راهبردهای دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شکست مواجه شده‌، تصریح کرد: اگر محکم بر آرمان‌ها و اصول خود بمانیم پیروزی‌های بسیار بزرگ خارج از تصور برای ما و شکست‌های بزرگ برای دشمنان را نظاره‌گر خواهیم بود.
سردار ریحانی در خصوص جبهه دوم به اقدامات دشمن در خصوص تغییر از جنگ رو در رو به جنگ خانه به خانه اشاره کرد و گفت: این جبهه بسیار پیچیده‌تر است.
سردار ریحانی همچنین اشاره‌ای به نقش مهمی که شهدای مدافع حرم در دفاع از کشور ایفا کرده‌اند داشت و گفت: آن‌ها نقش مهمی داشته‌اند زیرا اگر نبودند ما امروز همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بایستی در همدان و کرمانشاه با دشمن می‌جنگیدیم.