تحرکات تبلیغاتی نامزدها در فضای مجازی غیرقانونی است

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی
تحرکات تبلیغاتی نامزدها در فضای مجازی غیرقانونی است  15 فروردین – 96
مگر این طلبه جزاین است که نماینده اصول گرای مجلس ارتجاع کنونی از دلیجان است که با خبرگزاری های پاسداران فارس و سپاه قدس گفت وگو می کند تا به نقل ازوی اهداف شان علیه دولت روحانی راد نبال کنند .دیگر این طلبه چکاره است که درمقام ممیزگر سانسورچی ایفای نقش کرده وخط و نشان کشیده است .تحرکات تبلیغاتی نامزدها درفضای مجازی غیرقانونی است . مگر باوجود قانون شکنی های مستمر رهبرانتصابی ولی فقیه  هنوز قانون اعتبار دارد که استنادبه قانون شده است . همینطور صدا وسیمای خامنه ای وتریبون های نمازجمعه و رسانه های خبری ومطبوعاتی که برای نامزدان رقیب روحانی تبلیغ می کنند وخبری از اخطار غیرقانونی بودن نمی شود؟
خمین - ایرنا - رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی گفت: تحرکات زودهنگام تبلیغی نامزد ها در فضای مجازی غیرقانونی است و این موارد با دقت توسط مراجع انتخاباتی رصد و برخورد می شود.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رعایت فرایندی انتخابات بر تک تک مجریان، نامزدهای انتخابانی و عوامل بازرسی و نظارت لازم است و تخطی از قانون از سوی هیچ جریان یا فردی در جریان انتخابات محلی از اعراب نداردو با قاطعیت با آن برخورد می شود.
وی ادامه داد: کسانی که خود را در معرض رای می گذارند باید از هر نظر سرآمد و برجسته باشند و قانون شکنان صلاحیت ورود به شوراهای اسلامی را ندارند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد:در این دوره از انتخابات یکی از شاخص های تعیین صلاحیت بر رعایت زمان بندی تقویم انتخابات گذاشته شده و بر اساس مستندات در فضای مجازی و محیط های رسمی و غیررسمی در تبلیغات زودهنگام ،صلاحیت نامزدها برای استمرار رقابت انتخاباتی رقم می خورد.
حجت الاسلام سلیمی افزود: تبلیغات فضای مجازی باید در تاریخ معین تبلیغات انتخاباتی انجام شود و هر آنچه در تبلیغات معمولی اشکال قانونی دارد در تبلیغات مجازی نیز خلاف قانون است.
وی گفت: افرادی که خلاف قانون رفتار می کنند باید پاسخگو باشند و قانونگذار این تخلفات و جرائم را مشخص کرده است.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: شورای های اسلامی از جایگاه ویژه ای در کشور برخورداراست و هیچ سازمان و دستگاهی نمی تواند شورا های اسلامی را منحل کند.
وی بیان کرد: دامنه فعالیت شوراها بسیار گسترده است و نیاز به افراد توانمند ،کارآمد ،اصلح و مجرب دارد تا بتوانند در مدیریت شهری و روستایی تاثیر گذار باشند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7277/6013/
خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری