رسانه ملي به مردم نشان دهد نامزدها كجا زندگي مي كنند

خبر ويژه 
رسانه ملي به مردم نشان دهد نامزدها كجا زندگي مي كنند 13 اردیبهشت - 96
چرا  فقط نشان داده  شود   نامزد ان کجا زندگی می کنند چرا نشان داده نشود رهبر ولی فقیه و اعضای بیت وی واطرافیانش و رهبران همه نهادها  و اعضای  کابینه  و امام جمعه ها و فرمانده های سپاه وبسیج و نیروی انتظامی و شرکای شان وآقازاده های شان به خصوص سربازجو شریعت نداری کجا وچگونه زندگی می کنند تا مردم بدانند اینان که اشک تمساح برای 96% وبیکاران و بی خانه ها وحاشیه نشینان میر یزندکیستند؟

رسانه ملي براي معرفي بهتر نامزدها به مردم و افزايش قدرت انتخاب مردم، در منزل هر يک از نامزدها حضور پيدا کند.
    رسانه ملي با حضور در منزل و نشان دادن نحوه زندگي نامزدها، قدم مهمي در نشان دادن حال و احوالات رئيس جمهور آينده به مردم، خواهد گذاشت. 

    به گزارش مشرق، يکي از راه هاي شناخت مردم با کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري و حتي مجلس شوراي اسلامي، آشنايي با سبک زندگي و خانواده و محل زندگي نامزدي است که از سوي مردم راي اعتماد مي گيرد.

    در جريان انتخابات رياست جمهوري، تمامي داوطلبان ادعاي حمايت از مستضعفين و مردم عادي جامعه را دارند؛ حال بايد اين ادعا در سبک زندگي خانه و خانواده، ديده بشود.

    به نظر مي رسد يکي از راه هاي شناساندن نامزدها به مردم در رسانه ملي، فارغ از همه هياهوهاي تبليغاتي، مصاحبه با اين عزيزان در منزل آنها است.

    دوربين رسانه ملي با حضور در منزل و نشان دادن نحوه زندگي کانديداها، گام مهمي در نشان دادن حال و احوالات رئيس جمهور آينده به مردم برخواهد داشت.