آماده باش750 امدادگر برای مراسم ارتحال امام خمینی

آماده باش750 امدادگر برای مراسم ارتحال امام خمینی 11خرداد -96
فاچعه های زلزله و سیلاب و آتش سوزی های مهیب وانفجارمعادن که موجب تلفات سنگین انسانی وخسارات مالی واقتصادی می شود هرگزچنین آماده باشی داده نمی شود که برای برگزاری سال مرگ خمینی شیاد آماده باش 750 امدادگر داده شده است چون سپاه وبسیج آماده باش گردآوری ساندیس خوراز روستاها وشهرها واعزام شان به تهران برای این معرکه گیری سال مرگ نمایشی- تبلیغاتی  خمینی شیاد داده اند.
تهران- ایرنا- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از آمادگی 750 نیروی امدادی و به‌کارگیری 22 دستگاه آمبولانس به منظور پوشش امدادی مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب خبر داد.

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا ازجمعیت هلال‌احمر، شاهین فتحی با اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای پوشش امدادی مراسم بیست و هشتمین سالروز ارتحال بنیانگذارکبیرانقلاب، اظهار کرد:750 نیروی امدادی شامل نجاتگر، پرستار و پزشک با به‌کارگیری 22 دستگاه آمبولانس، ٣ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ٣ دستگاه خودروی نجات و ٥ دستگاه خودروی امدادی، 14 و 15 خرداد درخدمت به سوگواران سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) هستند.
وی گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی جامع به هموطنان یک دستگاه اتاق عمل سیار، یک دستگاه خودروی سیار آی. سی. یو و 2 فروند بالگرد امدادی به کار گرفته می شود.

**
جوانان هلال‌احمر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق می‌کنند
400
نفر از اعضای جوان هلال‌احمر، همزمان با بیست و هشتمین سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، با حضور در حسینیه جماران، با آرمان‌های حضرت امام‌خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنند.
مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اعلام این خبر افزود: امروز به مناسبت بیست و هشتمین سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، ۴۰۰ نفر از جوانان هلال احمر به همراه جمعی از مسئولان و کارکنان سازمان جوانان با حضور در حسینیه جماران، ضمن دیدار با حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.