امام جمعه ملایر: دولت سهمی از آزادی بیان را به دانشجویان انقلابی اختصاص دهد!

امام جمعه ملایر:
دولت سهمی از آزادی بیان را به دانشجویان انقلابی اختصاص دهد!  10خرداد-96
قیافه نالان این بی ترمز ودنده   کها لتماس کنندگان سهم آزادی برای بسیجیان دانشجویی گدایی کرده است تادرسرکوب دانشجویان دگراندیش مواجه بامحدودیت نباشند گواه این واقعیت است که نه اینکه وی آزادی برایش سم است که آزاد نبودنش  خیلی بهتر است .چون اکنون تبدیل به چماق خامنه ای وپاسداران علیه  رقیب شده و سهم آزادی را نه از خامنه ای و سرکوبگران  که ازر وحانی طلب کرده است که خودش آزادی عمل ندارذ  بنابراین اگر بیش ازاین آزاد باشد اجازه نفس کشیدن به شهروندان ملایری  هم نمی دهد.
برقراری امام جمعه ملایر
امام جمعه ملایر در واکنش به بازداشت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر از سوی مسئولان این دانشگاه گفت: از دولت می‌خواهیم سهمی از شعار آزادی بیان را که مطرح می‌کند، به دانشجویان انقلابی و بسیجی نیز اختصاص دهد.
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به بازداشت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر از  سوی مسئولان این دانشگاه گفت: از دولت می‌خواهیم سهمی از شعار آزادی بیان را که مطرح می‌کند، به دانشجویان انقلابی و بسیجی نیز اختصاص دهد.
وی ادامه داد: توصیه ما به مسئولان دانشگاه ملایر این است که شما که نسبت به برخوردهای لوله ای و گازانبری کردن حساسیت نشان می دهید و موضع گیری می کنید، خودتان هم متکی به گازانبری نباشید و اگر معتقد به آزادی بیان هستید، آزادی بیان را نیز برای طرف مقابل هم قائل شوید.
امام جمعه ملایر تصریح کرد: فقط این آزادی بیان یکطرف نباشد، اگر منظور از آزادی، آزادی بیان است، پس اگر می بینید که کسی مرتکب اشتباهی شده حداقل تذکر دهید؛ اما اینکه یک جوان بسیجی را بازداشت و به دادگاه احضار می کنید، در شان مسئولان دانشگاهی نیست