صحبت‌های رئیس‌جمهور در ارتباط با برجام خلاف واقع است/

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
صحبت‌های رئیس‌جمهور در ارتباط با برجام خلاف واقع است/هرروز شاهد تحریم جدیدی هستیم 10خرداد-96

ذوالنور
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه شخص رئیس‌جمهور گفتند برجام همه مأموریت خود را انجام و تمام تحریم‌های هسته‌ای برداشته‌شده خلاف واقع است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار داشت: با منابعی که در بخش صنایع، آی تی، پتروشیمی، کشاورزی، شیلات و غیره در کشور وجود دارد، می‌توانیم شغل‌های زیادی همراه باهمت جوانان ایجاد کنیم.
وی افتتاح پالایشگاهی با ‌عنوان جشن خودکفایی بنزین را موردتوجه قرارداد و افزود: 75 درصد از سرمایه‌گذاری پالایشگاه بنزین که در این دولت افتتاح شد را دولت قبل انجام داده بود و فقط 25 درصد سرمایه‌گذاری آن را در این دولت شاهد بوده‌ایم، بنابراین باید گفت این صداقت نیست که خدمت دیگران را به‌پای خودمان تمام کرده و آن‌ها را متهم کنیم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تناقضات فراوانی را امروز در عرصه سیاست خارجی دیپلماسی، اقتصادی و فرهنگی از سوی دولت شاهد هستیم، عنوان کرد: امروز شاهد نا به سامانی‌هایی بسیار کشنده هستیم.
رئیس کمیسیون هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صحبت‌های رئیس‌جمهور در رابطه با برجام خلاف واقع است، تصریح کرد: به دلیل اینکه شخص رئیس‌جمهور سال‌ها رئیس شورای عالی امنیت ملی بودند به‌نوعی صحبت‌های ایشان در رابطه با برجام خلاف واقع است.
وی ادامه داد: اینکه شخص رئیس‌جمهور گفتند برجام همه مأموریت خود را انجام و تمام تحریم‌های هسته‌ای برداشته‌شده خلاف واقع است و اکنون حدود یک سال و نیم است که از اجرایی شدن برجام می‌گذرد ولی هنوز بسیاری از تحریم‌ها در جای خود باقی و حتی شاهد تحریم‌های جدیدی هستیم.
ذوالنور خاطرنشان کرد: اگر دولت فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف برای ایجاد شغل داشته باشد یقیناً می‌تواند یک فضای جدی در حوزه کسب‌وکار ایجاد کند.