كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 خرداد - 96
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری به دلیل اینکه پاسدار علی لاری جانی با باندمافیایی  اصول گرایان ولایی متحدپایداری مصباح یزدی در مجلس ارتجاع همکاری نکرد تاپزشکیان و مطهری از هیأت رئیسه مجلس ارتجاع حذف شوند .بنابراین درپیام های قلابی ودروغ اوین نامه اش به پاسدار علی لاری جانیت اخته ومتهمش کرده است:

 آقاي لاريجاني! خوش خدمتي شما به برجام خسارت بار بر کسي پوشيده نيست. آيا در برجام فرهنگي هم که بنيان باورهاي ما را نشانه رفته، همان رفتار را دنبال مي کنيد! وقتي مي گوييد سند 2030 از نظر شکلي اشکال ندارد، توده مردم چه برداشتي از آن دارند؟! آيا وقتي هم که مجلس شوراي اسلامي و شوراي انقلاب فرهنگي را دور زدند و مخفيانه امضا و اجرا کردند خيانت نبود و اشکال شکلي نداشت؟
    
نيک طبا
    *
بايد به اين دولت و حاميانش بابت صادر کردن روزانه 30 ميليون مترمکعب گاز مجاني به کشور ترکيه تبريک گفت. وقتي حاتم بخشي از کيسه بيت المال باشد هيچ مسئولي دردش نمي آيد که برسر کشور چه مي آيد؟
    
سوري از تهران
    *
اي کساني که رقيب هراسي کرديد که اگر جناح رقيب ما پيروز شود جنگ مي شود! حالا که به حسب ظاهر شما پيروز شده ايد براي رقص شمشير ترامپ و عربده کشي هاي مزدوران منطقه اي رو به زوالش چه توجيهي داريد؟!
    
طبا
    *
سايه جنگ را دلاورمردان سلحشور سپاهي، بسيجي و ارتش از سر کشور دور کردند نه کساني که تمام توان هسته اي کشور را در قبال وعده هاي سرخرمن آمريکا به باد داده اند.
    24870911
    *
در تاريخ 96/3/8 عبورم به خيابان ناصرخسرو افتاد، ده ها جوان را مشاهده کردم که مشغول فروش داروهاي کمياب بودند. بسته بودن تعداد زيادي از مغازه ها در کنار اين صحنه ها نشان از رکود اقتصادي داشت. در هر منزلي هم حداقل يک جوان بيکار وجود دارد با اين حال پخش شدن ربناي قرآني کسي که اظهارات و رفتارهايش هيچ سنخيتي با قرآن ندارد، از رسانه ملي، کدام مشکل اقتصادي و اجتماعي جامعه امروزي ما را حل مي کند که عده اي به دنبال آن هستند؟!
    
عرب سرخي
    *
چند روز از انتخابات نگذشته و در بحبوحه دست افشاني و پايکوبي برخي از جوانان در خيابان ها، دولت همه چيز را گران کرد. بنويسيد وضع براي هميشه به اين صورت وفق مراد آقايان ادامه نمي يابد.
    81800903
    *
بايد درباره مبلغ ميلياردي که اصلاح طلبان براي قراردادن افراد در ليست اميد انتخابات شوراي شهر تهران دريافت کرده اند و روزنامه آرمان اين حقيقت را افشاگري کرد روشنگري بيشتري بشود. واقعا نگران کننده است. 
    
قاسمي
    *
روشنگري هاي کيهان تحت هيچ شرايطي نبايد متوقف شود. نبايد گذاشت غفلت جامعه را فرابگيرد.
    61580936
    *
واقعا درباره دولتمرداني که دشمن خارجي را رها کرده و مردمي را که در انتخابات به نامزد رقيب راي داده اند خشونت طلب معرفي مي کنند چه بايد گفت؟
    90050913
    *
رئيس مجلس به کمک دولت آمده و گفته سند 2030 از نظر شکلي ايراد قانوني ندارد. محتواي آن هم براي آقايان مهم نيست که با اين سند بر سر فرهنگ و آموزش و پرورش کشور چه مي آيد. بنابراين لابد مقصر بعضي از مراجع عظام هستند که موضوع را بيش از حد بزرگ کرده اند! اگر وضع به همين صورت پيش برود در آينده رئيس مجلس و رئيس جمهور با هم عليه کساني که در مورد سند 2030 روشنگري کرده اند اعلام جرم و شکايت خواهند کرد.
    
اخوان
    *
آقاي لاريجاني! خوش خدمتي شما به برجام خسارت بار بر کسي پوشيده نيست. آيا در برجام فرهنگي هم که بنيان باورهاي ما را نشانه رفته، همان رفتار را دنبال مي کنيد! وقتي مي گوييد سند 2030 از نظر شکلي اشکال ندارد، توده مردم چه برداشتي از آن دارند؟! آيا وقتي هم که مجلس شوراي اسلامي و شوراي انقلاب فرهنگي را دور زدند و مخفيانه امضا و اجرا کردند خيانت نبود و اشکال شکلي نداشت؟
    
نيک طبا
    *
رئيس مجلس نماينده ملت است يا مدافع دولت؟! وقتي رهبر معظم انقلاب در برابر اجراي سند خفت بار 2030 مي خروشند چطور رئيس مجلس اظهار مي دارد ايراد شکلي ندارد؟! اي کاش يک موي شهيد مدرس در برخي از نمايندگان مجلس ما وجود داشت!
    
شکيبا
    *
از باقي مانده هاي سنگرسازان بي سنگر دوران دفاع مقدس هستم. بنده اين کار تاسف بار آقاي روحاني را که براي تحريک آراء يک قشر منزوي جامعه در نقش اپوزيسيون ظاهر شده و عليه اعدام اعضاي گروهک تروريستي منافقين اقدام به موضع گيري کرد و همچنين نرساندن تعرفه به صندوق هاي راي در روز انتخابات را دو مصداق آشکار انحراف سياسي مي دانم که سلامت انتخابات را کاملا خدشه دار ساخته است.
    19040990
    *
در اين چهار دهه اي که از انقلاب مي گذرد اتفاق نيفتاده بود که تعرفه به صندوق هاي راي نرسانند و يا درب حوزه اخذ راي با تاخير چند ساعته بر روي مردم باز بشود ولي اين دولت براي پيروز شدن آقاي روحاني در انتخابات دست به هر کاري زد.
    48620912
    * 16
ميليون راي آقاي رئيسي آرايي هستند که اولا متعلق به قشر محرومين و مومنين به انقلاب اسلامي بوده ثانيا به رغم همه بي عدالتي هاي صورت گرفته از سوي دولت و زير پا گذاشتن تمام قواعد و اصول توسط دولتمردان به دست آمده است و اين بسيار ارزشمند است.
    95900914
    *
وقتي آقاي رئيس جمهور از عاشوراي حسيني برداشت مذاکره سياسي مي کند طبيعي است که تعريف دولتش از مشارکت سياسي اين بشود که آراء مردم در انتخابات را بايد به گونه اي مهندسي بکند تا رقيب دولت موفق به کسب آراء پيروزي نشود.
    88950919
    *
براي برخي از دولتمردان آقاي روحاني حق الناس زماني مطرح است که خودشان ذي نفع باشند. مشاهده کرديم که در اين انتخابات خيلي راحت حق الناس را زير پا گذاشتند و به سلامت انتخابات خدشه وارد کردند.
    38190916
    *
ضمن تشکر از يادداشت هاي يکشنبه و دوشنبه از دستگاه قضائي که اعلام کرد 210 نفر از متخلفين انتخابات مرتکب جرم شده اند درخواست مي شود به محاکمه علني آنها براي عبرت ديگران اقدام نمايد. شوراي محترم نگهبان نيز حرمت حق الناس را پاس بدارد با اعلام شفاف تخلفات زمينه را براي رسيدگي دستگاه قضايي فراهم کند.
    
عباسي
    *
به نظرم بدترين انتخابات در طول اين 38 سال را دولت مدعي تدبير و قانونگرايي انجام داد. شعار سلامت انتخابات را مطرح کردند ولي در حقيقت بر محور منافع خود عمل کردند!!!
    62900915
    *
يکي از دلايل تشکيل صف هاي طولاني در جلوي صندوق هاي اخذ راي انتخابات امسال اين بود که فقط يک نفر مسئول ثبت مشخصات راي دهنده بود در حالي که در انتخابات گذشته چند نيرو اين کار را انجام مي دادند. دولت بايد بپذيرد به عمد يا سهو از عهده برگزاري اين انتخابات برنيامد و باعث بوجود آمدن شائبه هاي زيادي شد.
    
حسيني
    *
از رئيس جمهور مي پرسم سند ذلت بار 2030 و FATF و غيره را در ازاي چه چيزي در مذاکرات محرمانه با غربي ها پذيرفتيد که بي سر و صدا اجرا مي کرديد؟!
    
خرقاني- هشتگرد
    *
قرآن درباره توطئه گران مدينه مي فرمايد: ... هم العدو فاحذر، قاتلهم الله آنها دشمن اند خداوند آنها را بکشد، رئيس جمهور محترم! آمريکا و آل سعود به طور علني عليه ما توطئه و ما را تهديد مي کنند. بعد شما مي گوييد مي خواهم مرگ نباشد!! پس خدا را هم نعوذبالله توجيه مي کرديد که در قرآن از مرگ نگويد! حرفي نزنيد که در قافيه اش گير کنيد؟! اين لباس حرمت دارد، حرمتش را حفظ کنيد.
    29140990