دروغ‌پردازی برخی رسانه‌های رییسی علیه فرارو

چند رسانه تبلیغاتی وابسته به ستاد آقای سید ابراهیم رییسی با نشر یک خبر دروغ و افترا آمیز مدعی شده اند که پایگاه خبری فرارو در خدمت رقیب قرار گرفته و پول های هنگفت دریافت می کند.
فرارو- چند رسانه تبلیغاتی وابسته به ستاد آقای سید ابراهیم رییسی با نشر یک خبر دروغ افترا آمیز مدعی شده اند که پایگاه خبری فرارو در خدمت رقیب قرار گرفته و پول های هنگفت دریافت می کند.

این رسانه های مجازی که در نام گذاری خود از واژه هایی چون  محرمانه،  ویژه، بیداری و ملت استفاده کرده اند، ادعا نموده اند که مسوولان چند سایت پرمخاطب ایران و از جمله فرارو، هفته ای دو جلسه با وزیر ارشاد برگزار می کنند و در جهت  سامان دهی جنگ روانی علیه آقای ابراهیم رییسی، از وی رهنمود می گیرند و به ازای هر جلسه، بین 30 تا 50 میلیون تومان دستمزد دریافت می دارند!

فرارو این شایعه  را در ارتباط با خود، صریحا و قویا تکذیب می کند و اعلام می دارد که به عنوان یک رسانه حرفه ای و مستقل، به هیچ نامزد یا ستاد انتخاباتی وابسته نیست و پولی نیز دریافت نکرده و نمی کند.

فرارو نشر این اکاذیب علیه خویش را از  نشانه های تاسف بار و نگران کننده در حلقه آقای رییسی می داند و علیه رسانه های دروغ پرداز اقامه دعوا خواهد کرد.

چنان که مخاطبان گرامی فرارو تاکنون مشاهده کرده اند، تلاش بر آن بوده است که فارغ از هر گونه سر سپردگی و وابستگی، نظرات و فعالیت ها و رفتارهای نامزدها و نیز نظرات خوانندگان نسبت به آن ها درمعرض  قرار گیرد و مردم ، خود قضاوت کنند.  

این مشی همچنان ادامه خواهد داشت.