روحانی کارنامه قابل قبولی ندارد؛

دبیر کمیته جوانان و دانشجویی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:
روحانی کارنامه قابل قبولی ندارد؛ برخی برای دختر وزیر "بغض" می‌کنند اما برای "بیکاران" نه  22 اردیبهشت – 96
 در شرایطی که  رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه کارنامه 38 سال رفوزگی دارد .چرا فقط  عدم نمره قبولی دولت روحانی برجسته شده است درحالی که به بدی دولت قبلی نیست؟
همایش بانوان حامی روحانی
دبیر کمیته جوانان و دانشجویی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور از هنرمندان استفاده ابزاری می‌کند گفت: روحانی کارنامه قابل قبولی نداشته و تنها نسبت به دیگران تهاجمی عمل می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امین اسدی در سخنرانی میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) که در بوستان شهدای گمنام بیرجند توسط ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی برگزار شده بود اظهار داشت: امروز معظل کشور ما بیکاری است و متأسفانه مسئولان به همه چیز متوسل می‌شوند اما به دانش و استعدادهای جوانان کشور اعتقادی ندارند.
دبیر کمیته جوانان و دانشجویی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی کارنامه قابل قبولی ندارد و تنها  نسبت به دیگران تهاجمی عمل می‌کند گفت: آقایانی که می‌گویند نمی‌شود و نمی‌توانیم چرا وارد عرصه ریاست جمهوری می‌شود؟
وی با اشاره به اینکه جریان صندوق فرهنگیان و انفعال صنعت نساجی و خودروسازی از آن کدام دولت است بیان کرد: اگر اقتدار ملی و حمایت مردم نبود شماها هم اکنون نبودید.
اسدی بیان کرد: امروز شاهد هجمه‌های زیادی علیه جوانان و اقشار مختلف هستیم همچنین شاهد فقر و بیکاری در جامعه هستیم در حالی که جوانان ما نشاط، امید و زندگی آبرومند به همراه یک شغل برای تأمین معاش زندگی می‌خواهند اما در دولت خبری از ایجاد شغل برای جوانان نیست.
دبیر کمیته جوانان و دانشجویی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام روحانی نسبت به دیوار کشیدن گفت: امروز بحث دیوار کشیدن نیست بلکه بحث کاهش ارزش ایرانی است چون دشمن جرأت دارد به جوان ما در فرودگاه جده تعرض کند و حادثه منا در حالی پیش می‌آید که دولتی‌ها سکوت کردند.
وی با اشاره به اینکه چرا برخی برای بیکاری دختر وزیر بغض می‌کنند اما برای جوان بیکار جامعه ما شغلی ایجاد نمی‌کنند افزود: رئیس جمهور از هنرمندان استفاده ابزاری می‌کند چراکه درد جامعه ما ولنگاری هنری است یا کار و اشتغال؟ ما مخالف هنر نیستیم اما هنری که در چارچوب اسلام باشد و از سویی دیگر رئیس دولت اعتراض دارد که چرا روی موشک شعار نوشته می‌شود؟ آقایان دولتی باید به خود بیایند کع چه کرده‌اند که دشمن دارد از آنها حمایت می‌کند.
اسدی افزود: جناح‌هایی وجود دارد که در تلاش‌ هستند از همه چیز استفاده ابزاری کنند و وجود چنین افرادی یک انتحار سیاسی و خطری بزرگ است.