برجام و پرچم آمريكا به آتش كشيده شد

 برجام و پرچم آمريكا به آتش كشيده شد 20 اردیبهشت – 97
بازهم تأکید می شود که مشهد تبدیل به کانون برنامه ریزی توطئه علیه روحانی و دولت و برجام شده است . چون نقش کلیدی برعهده علم الهدا وداماددژخیم وی رئیسی گذاشته شده است تا بطور همگام سیاست واهداف دولت موازی باتففنگ و رسانه پاسداران را دنبال کنند . برای همین درشهر 4 میلیونی مشهد چند ده نفر آتش به اختیار سازماندهی شدند تامردم انقلابی کشور جازده شوند  وباآتش زدن پرچم  آمریکا و برجام در این شهر پیام مخالفت با برجام دادند که ازابتدا پاسداران مخالفش بودند .البته در قم هم شوی مشابه اجراشد.


    
مردم انقلابي کشورمان در اعتراض به اظهارات کاخ سفيد درباره برجام و توهين وکيل ترامپ، در شهرهاي مختلف ضمن تجمع پرچم آمريکا را به آتش کشيدند.
    
به گزارش فارس به دنبال اظهارات کاخ سفيد درباره نقض برجام، تهديد به خروج ايالات متحده آمريکا از اين معاهده بين المللي و توهين وکيل ترامپ به برجام، مردم مشهد و تشکل هاي فرهنگي و انقلابي به صورت خودجوش اقدام به تجمع در حسينيه قرآن و عترت کردند و برجام را به صورت نمادين به آتش کشيدند.
    
در اين مراسم که با حضور پدر شهيد هسته اي مرتضي احمدي روشن برگزار شد ، فرازهايي از فرمايشات مقام معظم رهبري در رد برجام براي حاضران به نمايش درآمد.
    
خليل موحدي در اين مراسم به روشن کردن زواياي برجام و مقايسه شرايط کشور قبل و بعد از برجام پرداخت.
    
گفتني است، حاضران در اين مراسم با حمل تصاويري از مقام معظم رهبري، شهداي هسته اي و نوشته هايي در محکوميت آمريکا، مراتب حمايت شان از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب را ابراز کردند.
    
در پايان اين مراسم پرچم آمريکا به دست پدر شهيد احمدي روشن به آتش کشيده شد.
    
    
در اعتراض به نحوه پاسخ رئيس جمهور به ترامپ تجمع بزرگ حوزويان قم برگزار شد
    
جمع کثيري از روحانيان، طلاب و اساتيد حوزه هاي علميه با تجمع در مدرسه فيضيه به نحوه پاسخ رئيس جمهور در برابر گستاخي هاي ترامپ اعتراض کردند.
    
به گزارش خبرنگار کيهان از قم در اين تجمع با شکوه که ظهر چهارشنبه برگزار شد شرکت کنندگان با شعار «موضع ما يک کلام، آتش بزن به برجام» خواستار اقدام قاطع رئيس جمهور به نمايندگي از ملت شجاع کشورمان شدند. در ادامه اين مراسم آيت الله اراکي دبير کل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي در سخناني با انتقاد از اعتماد به کشوررهاي اروپايي گفت: آنها دنباله رو و مطيع آمريکا بوده و هرگز منافع مشترک خود با آمريکا را رها نمي کنند تا از ايران حمايت کنند.
    
وي افزود: نبايد در برابر شياطين با سستي و نرمي برخورد کرد و هرگز نبايد ترسيد از نعره هاي آنان اين وعده الهي به مومنان است که خداوند قادر مطلق و بر کافران محيط است و مومنان را نصرت مي دهد.
    
آيت الله اراکي گفت: برخي رفتارها و عملکردها موجب گستاخي دشمنان مي شود و لذا بايد قاطع در برابر زورگويي هاي آنان ايستاد.
    
    

تقديم خاکستر برجام به آمريکا
    
مديران، اساتيد، طلاب و روحانيون حوزه علميه استان تهران نيز در واکنش به خروج آمريکا از برجام تجمع کردند و پرچم آمريکا و برجام را به آتش کشيدند. آنها در بيانيه اي تصريح کردند: «آنان که با آموزه هاي قرآني ما آشنايند و در مکتب حيات بخش معصومين ارتزاق معنوي کرده و درس هاي الهي را از الهامات قرآني گرفتند، بارها بدعهدي کفار و منافقان و مشرکين را گوشزد کرده و در راس هرم نظام اسلامي مقام معظم رهبري تذکر دادند که «فريب لبخند طرف مقابل را نخوريد»، حال که دولتمردان نظام جمهوري اسلامي بنابر مصالح ملي به دشمن شماره يک اعتماد کرده و نتيجه اش را ديدند و به تمام جريان هاي سياسي که تلاش کردند چهره کريه دشمن را بزک کرده و بر اين اعتماد صحه بگذارند اعلام مي کنيم عملاً حال که دشمن با پررويي و گستاخي تعهد امضا کرده خود در حضور 1+5 را پاره کرده، ما اساتيد، طلاب و روحانيون سراسر کشور در پيشگاه ملت ايران که صاحب اصلي نظام اسلامي هستند صحيفه برجام را آتش زده و خاکستر آن را به آمريکاي جهانخوار تقديم مي کنيم و معتقديم همه مسئولان براي بريدن رگ اميد دشمن به تاسي از مقام معظم رهبري بايد به کليه توانمندي ها و ظرفيت هاي خودمان بازگردند و مطمئن باشند آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند و ما با اميد به فضل الهي و حضور جوانان پرشور و انقلابي و تکيه بر امدادهاي الهي همچون دوران دفاع مقدس از اين گردنه سخت عبور خواهيم کرد و با راه اندازي دوباره چرخه هسته اي به اهداف مقدسمان خواهيم رسيد و وعده الهي حق است که دشمنان ما خوار و ذليل خواهند شد
    
    
به سازش پايان دهيد
    
گروهي از دانشجويان دانشگاه هاي تهران پيش از صبح چهارشنبه ساعت 3 بامداد با تجمع در ميدان آزادي تهران برجام را آتش زدند. همچنين، جمعي از دانشجويان دانشگاه تهران با برگزاري تجمع و آتش زدن متن برجام و پرچم آمريکا اعتراض خود را به نقض عهد آمريکا و اظهارات گستاخانه ترامپ نشان دادند. دانشجويان تهراني در اعتراض به نقض عهد آمريکا با سردادن شعار مرگ بر آمريکا، مطالبه خود از دولت را مقابله به مثل در خروج از برجام، عدم اعتماد مجدد به طرفين اروپايي و پايان دادن به سازش اعلام کردند
    
اين دانشجويان با سر دادن شعارهايي همچون «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» اعتراض و نفرت خود را به سياست هاي خصمانه آمريکا و رژيم صهيونيستي نشان دادند. دانشجويان با آتش زدن پرچم آمريکا اعتراض خود را به ياوه گويي هاي ترامپ نشان دادند. همچنين، دانشجويان دانشگاه هاي مختلف تهران ضمن برگزاري تجمع در واکنش به اقدام آمريکا درباره برجام مقابل لانه جاسوسي سابق آمريکا، با سر دادن شعار «مطالبه يک کلام آتش بزن به برجام» و «مرگ بر آمريکا» پرچم آمريکا را به آتش کشيدند. به گزارش فارس، دانشجويان در اين تجمع با سر دادن شعار «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» انزجار خود را از سياست هاي خصمانه آمريکا و متحدانش اعلام کردند. دانشجويان معترض همچنين با در دست داشتن پلاکاردهايي از مسئولان دولت خواستند تا از اين پس طبق رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب عمل کرده و پاسخ قاطعي به نقض عهد آمريکا بدهند.