كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 30 اردیبهشت - 97
كيهان و خوانندگان
    * اروپا به صراحت اعلام کرد که تضميني به ايران نخواهد داد. بنابراين عواقب هر خسارت محض جديدي برعهده کساني است که اين سخن مقامات اروپايي را نشنيده بگيرند و به تعهدات يکطرفه برجامي اصرار داشته باشند.
    2811021
    * 
عدم درايت لازم در عقد قرارداد با توتال موجب شد اين شرکت به رغم امتيازات فراواني که گرفته بود، زير قراردادش بزند. نکته تلخ اينکه وزير نفت اجازه نمي داد مردم از قرارداد با شرکت بدسابقه و بدعهد توتال خبردار شوند و بر آن مهر محرمانه زده بود.
    5898021
    * 
مستند فروشنده 2 را ديدم و متاسف شدم که چطور يک سري از مسئولان به جاي تقويت نظام به تضعيف آن مي پردازند و نمايندگان مجلس که بايد بر آنان نظارت کنند به جاده صاف کن آنها تبديل شده اند. اين مستند بايد براي نمايندگان پخش شود.
    
هاشمي- شيراز
    * 
آقاي روحاني ما همچنان منتظر آن پاسخ «پشيمان کننده اي» هستيم که در صورت خروج آمريکا از برجام وعده داده بوديد. تا اينجا که سکوت تاريخي کرده ايد!
    0129021
    * 
آقاي روحاني در صورت نقض عهد از سوي اروپايي ها هم از برجام نافرجام خارج نخواهد شد چرا که دستاوردي براي ارائه به ملت ندارد فقط مي تواند ملت را با حاشيه سازي و برجام و سيب و گلابي سرگرم کند تا 8 سال رياست جمهوري او به اتمام برسد!
    00970919
    * 
در برجام آمريکايي ها خيلي هوشمندانه عمل کردند چرا که بدون دادن هيچ امتيازي توان هسته اي کشور را متوقف کردند سرانجام هم خيلي راحت و بدون پرداخت کمترين هزينه از برجام خارج شدند. مشکل متوجه تيم هسته اي دولت است که همه چيز را راحت گرفته اند.
    27700912
    * 
مگر نه اين است که آزموده را آزمودن خطاست! مگر آقاي روحاني در دولت اصلاحات - که دبير شوراي امنيت ملي بودند- 2 سال و نيم با اروپايي ها مذاکره نکردند که با بدعهدي آنها روبرو شدند و رهبري دستور رفع پلمب مراکز هسته اي را صادر کردند! چرا دوباره با طناب پوسيده اين کشورهاي بدعهد به چاه رفتند؟ چرا باز هم ادامه مي دهند؟
    91430911
    * 
طرفداران حقوق بشر آمريکايي چشمان خود را روي جنايت آمريکا و اسرائيل در فلسطين و حمام خوني که راه انداخته اند بسته اند و سکوت مرگبار گرفته اند ولي همين جماعت در برخورد پليس با کشف حجاب يا دستگيري فلان جاسوس در کشور لباس مشکي به تن مي کنند.
    79560935
    * 
آقاي رئيس جمهور چرا به ساده لوحي در برجام پرخسارت اعتراف نمي کنيد؟ چيزي که وزير خارجه انگليس آن را دستبند به دست ايران ناميد. تيم هسته اي شما پس از مسافرت ها و تورهاي مسافرتي پرهزينه، سندي را امضا کرد که قبلا آمريکا آماده کرده بود! و تا امروز طبق همان سند، فشارها بر ايران تشديد شده است! و متاسفانه شما تاکنون فقط آن را توجيه کرده ايد.
    05630915
    * 
آقاي عراقچي معاون وزير خارجه کشورمان در مصاحبه اي گفته است 2 ماه به اروپايي ها فرصت داده شده که به ايران براي بهره مند شدن از برجام تضمين بدهند! از قول بنده بنويسيد اين فرصت دادن ها فرصت سوزي است. نبايد اجازه داد بيش از اين به واسطه برجام به کشور خسارت وارد شود. در ضمن دولت به دنبال حاشيه سازي است و نبايد گذاشت کشور مشغول اين حاشيه سازي ها شود.
    
حافظ
    * 
رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس خبر داده که 200 مدير دولتي با گرفتن بين 600 تا يک ميليارد و 200 ميليون تومان پاداش پايان خدمت بازنشسته شده مجددا توسط دولت اميد و تدبير دعوت به کار شده اند.
    
سوري از تهران
    * 
کيهان در برابر هجمه هاي ناجوانمردانه عده اي همچنان مقاومت مي کند و رسانه اي ولايتمدار و پيرو آرمان هاي انقلاب اسلامي است، به تمام کيهاني هاي عزيز خسته نباشيد و خدا قوت عرض مي کنم.
    
ملائي- جيرفت
    * 
مستندات کيهان باعث شده چهره واقعي عده اي در برجام و پذيرش کنوانسيون هاي بين المللي نمايان تر شود.
    2599021
    * 
از کيهان تشکر مي کنم که در جهت دفاع از منافع ملي و اقتدار نظام اسلامي مي نويسد و تقاضا دارم تا کوتاه شدن دست مزاحم عوامل استکبار از ايران اسلامي به رويه خود ادامه دهد و دشمنان را رسواتر از گذشته کند.
    00400939
    * 
دولت حکم افزايش حقوق کارمندان در سال جديد را به دستگاه هاي زيرمجموعه ابلاغ نکرده است. بنويسيد مقاومت دولت در اين مورد چه معنايي دارد؟
    
کارمند بازنشسته دولت
    * 
از وزارت جهاد کشاورزي درخواست مي شود نسبت به صدور سند رسمي براي زمين هاي کشاورزان سراسر کشور اقدام و به اختلافات بين کشاورزان خاتمه دهند.
    06850916
    * 
مسئولان چرا به وضعيت خوزستان رسيدگي نمي کنند؟ واقعا کسب وکار مردم مختل شده است آيا فقط در ايام انتخابات مردم را مي خواهند و پس از رسيدن به مقصد ديگر با مردم کاري ندارند؟
    84380916
    * 
در بسياري از فيلم هايي که درحال حاضر در سينماهاي کشور در حال اکران هستند خانم هاي بازيگر، بدحجاب، بددهن و فحاش هستند. مانده ايم اين رفتارهاي زشت و زننده را چگونه براي فرزندان خود توجيه کنيم و جلوي آسيب را بر روح و روان آنان بگيريم.
    77620910
    * 
اداره برق اميرکلا بابل، قبض ها را 8 ماه يک بار ارايه مي دهد! وقتي اعتراض کردم که ما توان پرداخت 8 ماهه نداريم، اعلام کرد هر قبض هزار تومان هزينه دارد! درحالي که درآمد امثال من فقط همين يارانه ها و کمک هاي مردمي است.
    
قرباني - بابل
    * 
از سال 54 به استخدام آموزش و پرورش درآمدم دراين مدت از يک سال مرخصي بدون حقوق استفاده کرده ام. براي بازنشستگي 29 سال سابقه خدمت بنده را 14 سال محاسبه و اعمال کرده اند. از مديرکل آموزش و پرورش استان مازندران درخواست احقاق حق ضايع شده خويش را دارم.
    34410939
    * 
منطقه ديلمان در استان گيلان از مناطق گردشگري اين استان است که همه ساله پذيراي مسافران بسياري است اما تردد خودروهاي سنگين در ايام پايان هفته در اين مسير کام بسياري از مسافران را به دليل بروز سوانح رانندگي تلخ مي کند. از مسئولين تقاضا دارم نسبت به تردد وسايل نقليه سنگين در ايام پاياني هفته محدوديتي را در نظر بگيرند.
    12030911
    * 
بلوار امام خميني(ره) شهرستان پاکدشت، علي رغم تردد بسياري از مسئولان، 8 سال است که آسفالت نشده و دچار کنده کاري و چاله هاي متعدد شده و خسارتهاي زيادي براي اهالي به وجود آورده است. از مسئولان امر درخواست مرمت و بازسازي محل را دارم.
    53810919