كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 13 اردیبهشت-97
كيهان و خوانندگان
    * با اين عقب نشيني هاي پي درپي تيم دولت در مقابل بيگانگان بعد از خدا اميد و تکيه ما به سپاه و ارتش و نيروهاي بسيجي کشور است. بي جهت نيست که دشمنان اين قدر عليه سپاه سمپاشي و توطئه مي کنند.
    00490911
    * 
ايران براي نجات و مصون ماندن از پيامدهاي شوم برجام راهي جز مقاومت و افزايش توان دفاعي کشور ندارد در غير اين صورت بايد زير بار ذلت آمريکايي ها برويم و گام به گام عقب نشيني بکنيم.
    02100915
    * 
اگر جمهوري اسلامي به عنوان مستشاري نظامي در عراق و سوريه وارد نمي شد چه کسي توان آن را داشت کمر گروهک هاي تکفيري داعشي و... را بشکند؟! چرا برخي ها با جهالت مي خواهند ايران را آن قدر کوچک کنند که مثل آل سعود شود؟ اين راه رفع ايران هراسي است؟ اينها مسئول در نظام اسلامي هستند يا مسئول دولت ترامپ؟! ما تهديدکننده امنيت منطقه هستيم يا کساني که هزاران کيلومتر راه را طي کرده و به گفته خودشان آل سعود را با فروختن ابزارهاي کشتار مردم منطقه، مي دوشند. فاين تذهبون؟!
    25990912 
و 39490912 و 28420910
    * 
از روزنامه انقلابي کيهان به خاطر تحليل بجا، منطقي و مستدل درباره سخنراني آقاي ظريف در شوراي روابط خارجي شيطان بزرگ سپاسگزارم.
    42840912
    * 
در ترجمه اشتباه، آن هم در قراردادهاي بين المللي مشخص شد چه کسي بي سواد است اما هزينه اين بي سوادي را چرا مردم بايد بپردازند؟
    37670919
    * 
اشتباهات دولت يازدهم و دوازدهم در برجام به ضرر مردم ايران تمام شد. اميدوارم اين اشتباهات در موضوع کنوانسيون پالرمو تکرار نشود و مسئولين جلوي ضرر را بگيرند.
    9019021
    * 
شوراي شهر تهران مسبب اصلي آشفتگي و بي عملي مديريت شهري در تهران است. شوراي شهر بايد بابت معلق گذاشتن انتخاب شهردار و اين بي نظمي از مردم پايتخت عذرخواهي کند.
    2811021
    * 
چرا مسئولان منتظر اقدام يا تصميم ترامپ براي خروج از برجامند؟ چرا خود پيش دستي نمي کنند؟ دولت گزارش وضعيت پول هاي بلوکه شده و هواپيماهاي خريداري شده را به ملت ارائه دهد؟!
    23170911
    * 
دولتمردان ما با برجام کاري کرده اند که دانش آموزان سر کلاس هم براي آب خوردن در زنگ تفريح بايد به تصميم آمريکا در تمديد يا عدم تمديد برجام چشم داشته باشند! واقعا خجالت آور است. فلج کردن اقتصاد کشور بهتر از اين نمي شود.
    74710913
    * 
از مدير مسئول محترم کيهان به خاطر يادداشت «بايد مشکي پوشيد» تشکر فراوان دارم. به نماينده شيراز عرض مي کنم به قيامت هم اعتقاد داريد؟ چرا اين گونه جسورانه پا روي خون مقدس شهدا مي گذاريد؟
    
سيدي- دامغان
    * 
به آن نماينده اي که براي دختر فحاش و هنجارشکن لباس مشکي پوشيده پيشنهاد مي کنيم در غم قلع و قمع شدن داعشي هاي تروريست در سوريه و عراق هم مشکي به تن بکند.
    37650935
    * 
اعلام تورم يک رقمي از سوي دولت براي مردمي که گراني آزارشان مي دهد حکم يک جوک بي مزه را دارد. از اين ناراحت هستيم که آقاي رئيس جمهور ما هوشمندي ما مردم را گويا باور ندارد.
    01140915
    * 
آقاي روحاني! سال قبل مس کيلويي 21 هزار تومان بود اما در ابتداي امسال کيلويي 45 هزار تومان فروخته مي شود! کجاي اين رقم از تورم 10 درصدي حکايت مي کند که دولت شما باز هم بر صحت اين ادعا تاکيد دارد؟!
    93730916
    * 
چرا عده اي از مسئولان دهه شصت که همچنان در صدر امورند، امروز حاضر نيستند از پايين شهرها که روزگاري محل زندگيشان بود حتي عبور کنند؟!
    21310935
    * 
وقتي در اين دولت جاسوس را به نخبه تعبير مي کنند بايد هم تغيير ماهيت يک قرارداد را به اشتباه تايپي تعبير بکنند.
    89020914
    * 
آمريکا، اروپا، اسرائيل و عربستان همه خواهان حفظ برجام با وضعيت فعلي يعني بدون دست آورد براي ايران هستند. اين برجام کشور را قيچي کرده است. بنابراين بهترين راه، خروج از برجام است.
    55910912
    * 
عدم انتشار نام مديران دوتابعيتي که در دستگاه هاي اجرايي و تصميم گيري کشور نفوذ کرده اند به نفع منافع ملي کشورمان نيست. از نمايندگان مجلس درخواست رسيدگي فوري به اين موضوع را دارم.
    
کشميري
    * 
آقاي رئيس جمهور! پس وعده پنج برابر شدن يارانه ماهيانه قشر کم درآمد جامعه چه شد و به کجا انجاميد؟
    27530918
    * 
آقاي روحاني در زمان تبليغات انتخاباتي در کمترين زمان به چند شهر سفر مي کرد و طرح هاي نيمه کاره را افتتاح مي کرد بعضا جلسات دولت نيز در همان شهرها برگزار مي شد. اما چرا ديگر سراغي از مردم اين شهرها نمي گيرند؟ چرا بسياري از همان طرح هاي نيمه کاره همچنان نيمه کاره مانده اند و به کلي رها شده اند؟
    
قدرتي
    * 
وقتي قيمت دلار و سکه حدود 50 درصد افزايش يافته و به تبع آن اکثر کالاها ده ها درصد رشد قيمت داشته چطور دولت نرخ تورم را تک رقمي اعلام و جناب رئيس جمهور مفهوم تورم را براي مردم بيان مي کند؟! مگر ايشان در دولت قبل ملاک را جيب مردم نمي دانستند؟!
    19220930
    * 
بيشتر موتورسواران در سر چهارراه ها توجهي به چراغ قرمز راهنمايي و رانندگي نمي کنند و متاسفانه جريمه هم نمي شوند. چرا بايد فقط رانندگان خودروها ملزم به رعايت قوانين رانندگي و شهري باشند؟
    69370919
    * 
سال تحصيلي رو به پايان است با اين حال از سهميه شير رايگان براي دانش آموزان خبري نشده است اين خلف وعده هاي متعدد دولت نشانه چيست؟
    49580916
    * 
هر سال قول برداشتن ويزاي اربعين به زائر داده مي شود و پس از مدتي به علت عدم رضايت طرف عراقي به سال هاي بعد موکول مي شود. گويا اهتمام جدي براي حل اين موضوع وجود ندارد! اگر طرف عراقي داشتن آن را نمي پذيرد حداقل به نصف کاهش يابد.
    
طاها - روشن- محمدي
    * 
شماره تلفن 021-6133 شماره تماس ارتباط مردمي با نهاد رياست جمهوري اعلام شده است از مسئولين مربوطه تقاضا دارم يک بار اين شماره را بگيرند تا متوجه شوند که کسي پاسخگوي سوالات مردم نيست!
    
دهقان- مشهد
    * 
قرار شد فرزندان سرپرست خانوارها هم تحت پوشش بيمه سرپرست قرار بگيرند و بيمه آناني که در خانواده بيمه جداگانه اي دارند با سرپرست خانواده يکي شود. اما اين موضوع هنوز به طور کامل اجرايي نشده و تعلل در آن خسارت به مردم است.
    55480910