كيهان و خوانندگان


دروغ نامه ی کیهان 20 اردیبهشت - 97
كيهان و خوانندگان
   خیلی کمیک است که اوین نامه سربازجوشریعت نداری ضد مردم و دشمن ایران دلسوز ومدافع بیماران و درمان شان شده است:
 کوتاهي در اختصاص ارز به تجهيزات پزشکي جان بيماران را تهديد مي کند چرا که بسياري از تجهيزات پزشکي مورد نياز کشور وارداتي است و براي تشخيص و درمان بيماري ها ضروري هستند
    * کاري که مجلس و نمايندگان در مورد سه لايحه فاجعه آميز ارسالي از سوي دولت کردند آمريکا را خوشحال کرد. همين مقدار بگويم که پيامدهاي ناگوار اين چند مصوبه مجلس و دولت، مثل برجام در آينده نزديک مشخص خواهد شد.
    1868021
    *
چرا تعهداتي که غرب به ايران پيشنهاد کرده است در مجلس با چشم بسته به تصويب مي رسد؟ تاوان اين کوتاهي ها در مجلس را مردم مي پردازند.
    3061013
    *
لايحه اي مانند مبارزه با منابع تامين مالي تروريزم در کشورهايي مثل آمريکا، عربستان و اسرائيل که تروريست پرور هستند موضوعيت پيدا مي کند نه در کشور ايران که خودش قرباني تروريزم است. تعجب مي کنم چرا دولت ما وقت و انرژي خود و کشور را درگير چنين لوايحي کرده و مي کند؟
    
گيلاني
    *
با پيروز شدن حزب الله لبنان در انتخابات پارلماني اين کشور سوال اين است که چرا روزنامه هاي زنجيره اي داخل کشور در کنار عربستان، اسرائيل و آمريکا از اين رويداد ناراحت هستند و عزا و ماتم گرفته اند.
    53640912
    *
پيروزي سياسي حزب الله لبنان را که ادامه پيروزي نظامي مقاومت در جبهه سوريه است به فال نيک گرفته و تبريک عرض مي کنم و اميدوارم ان شاءالله چنين پيروزي در عراق و ترکيه و ديگر کشورهاي منطقه غرب آسيا رخ دهد و دماغ تکفيري ها و حاميان آنها به خاک ماليده شود. اگر مسئولان ما نيز همانند حزب الله لبنان در خط ولايت باشند چنين پيروزي هايي براي کشور و ملت ما هم رقم خواهد خورد.
    
عباسي
    *
در انتخابات مجلس لبنان با راي اکثريت مردم به جريان مقاومت، ملت لبنان همبستگي خود را با ملت فلسطين، سوريه، عراق، يمن و ايران در مبارزه با جريان شوم صهيونيستي- آمريکايي- وهابي، نشان داد و ثابت شد يک اتحاد عملي بين ملت هاي منطقه براي قطع دست استکبار از منطقه شکل گرفته است.
    54110918
    *
مگر کاسبان برجام آن همه وعده سيب و گلابي نمي دادند؟ چطور رئيس کميسيون صادرات در تاريخ 97/2/17 اعلام مي کند قبل و بعد برجام هيچ تغيير ملموسي در صادرات به وجود نيامده است
    
دولابي-قم
    *
يکي از اعضاي تيم مذاکره کننده برجام اعلام کرد، آمريکا با کارشکني به تعهداتش عمل نکرد اما ما به همه تعهداتمان عمل کرديم! از اين آقاي مذاکره کننده و ديگر همکارانش درخواست مي شود اين برد برد را که مي گفتند مجدداً چند بار با دقت بخوانند و نتيجه آن را به ملت اعلام کنند، که اين چه برد بردي بود که شيطان بزرگ به هيچ يک از تعهدات خود عمل نکرد و ما به تمام تعهداتمان در نابودي امکاناتمان عمل کرديم؟!
    79770912
    *
دولت پنج سال سر مردم را با برجام بي خاصيت گرم کرد و تمام تلاش خود را براي عدم خروج کدخدا به کار گرفته بود چرا که در صورت خروج آمريکا از برجام، ديگر دستاوردي براي دولت باقي نمي ماند تا براي مردم بازگو کند.
    95900914
    *
اگر دولت تدبير ما با سخاوتمندي در موضوع پژو... اقتصاد ورشکسته فرانسه را احيا نمي کرد، امروز همه مردم فرانسه عليه دولت خود يکصدا فرياد اعتراض سر مي دادند... اگر دولت به توصيه هاي دلسوزان و به قول خودش دلواپسان توجه مي کرد، اين حال و روزگار امروز دلار و سکه و وضعيت وخيم اقتصادي نبود؟!
    98550902
    *
آقاي رئيس جمهور پاسخ بدهند اگر آمريکا بنا به نظر ايشان کدخداست چگونه مي خواهند برجام را بدون کدخدا ادامه بدهند و اگر آمريکا کدخدا نيست پس چرا 5 سال کشور را با برجام به دم آمريکا بستند و از همه چيز عقب افتاديم؟ بدتر اينکه برجام به وسيله اي براي چانه زني آمريکا براي تحميل برجام هاي بعدي تبديل شده است.
    31040912
    *
شيطان بزرگ از برجام خارج شد، حالا جمهوري اسلامي بايد با اقتدار از ان پي تي خارج شود. يکي از ويژگي هاي آمريکاي مستکبر سيري ناپذيري است... اگر هر روز هم به همه خواسته هاي او پاسخ مثبت بدهي باز فردا خواسته اي ديگر خواهد داشت.
    28050916
    *
دولتمرداني که بعد از چند سال بدگويي از انقلابي گري، ناگهان انقلابي شده اند و عليه آمريکا شعار مي دهند پاسخ بدهند اگر واقعا به خباثت کشورهاي غربي ايمان دارند و در اين گفته خود صادق هستند چرا فرزندان آنها و حتي خانواده هايشان در آن طرف آب زندگي مي کنند؟
    
عبدالله ناصري- فرهنگي بازنشسته
    *
باقي ماندن در برجام ايران با وجود خروج آمريکا از برجام يک اهانت بزرگ به مردم ايران از سوي مدعيان اصلاحات و کاسبان برجام است ولي عزت و غيرت مردم ايران ديگر اجازه ذلت طلبي به هيچ کس نخواهد داد.
    3152021
    *
دشمني هاي دشمنان خارجي و داخلي نظام با روزنامه کيهان به دليل آن است که اين روزنامه موفق شده دست آنان را رو کند و به قول معروف به هدف بزند، طبيعي است که کاسبان برجام بايد سروصدا راه بيندازند.
    81070930
    *
اين ملت نظام خودشان را دوست دارند ناراحتي آنان که حق هم است از ناتواني دولتمردان در اداره کشور است. آن از برجام که همه امتيازهاي نقد را به چند وعده نسيه آمريکا بخشيدند. اين هم از مشکل خشک بودن رودخانه هيرمند که از عهده حل آن با افغانستان برنمي آيند.
    
ابوالقاسمي
    *
دولت و مجلس در برابر افزايش روزانه قيمت سکه و دلار چه تدبيري مي انديشند؟ چرا کشور را رها کرده و به حاشيه ها چسبيده اند؟ قشر ضعيف و کارگر و جوانان تحصيل کرده و بيکار به چه کسي و به چه چيزي اميد ببندند؟! آيا مشکل امروز جامعه ما تلگرام، رفع حصر چند فتنه گر و چند دخترک آلت دست دشمن است که دولتي ها فقط چنين دغدغه ها را پيگيري مي کنند؟ مردم فقير، فقيرتر مي شوند و زالوصفتان فربه تر ولي دولت ککش نمي گزد.
    
موسوي
    *
بر کسي پوشيده نيست که مدعيان اصلاح طلبي قواي مجريه و مقننه را در دست دارند چه اسمشان اميد باشد يا اعتماد يا کارگزاران و... بسياري از آنها در طول بعد از انقلاب ثابت کرده اند قبل از اينکه چشمشان به داخل کشور باشد به بيرون و خصوصا آمريکا است و در عمل هم نشان داده اند که هنري در حل مشکلات کشور ندارند. نمونه آن شوراي شهر اول، مجلس ششم و شوراي شهر فعلي و دلار 7200 توماني دولت تدبير و اميد.
    
وحيدي- گرمسار
    *
افزايش قيمت خريد و اجاره مسکن از ارز و سکه پيشي گرفته است و قدرت مردم در تهيه مسکن را به شدت کاهش داده است. چرا کسي نسبت به سامان دادن بازار مسکن روحيه انقلابي و جهادي نشان نمي دهد؟ چرا مستاجران را زيربار فشار تهيه و اجاره مسکن تنها گذاشته اند؟
    2811021
    *
تورم تک رقمي است. چون يک کالاي صددرصد ايراني را قبل از عيد خريدم 18000 تومان و امروز 34000 تومان. چيزي در کشور گران نشده است! چرا مردم اين قدر متوهم شده اند؟!
    45750916
    *
کوتاهي در اختصاص ارز به تجهيزات پزشکي جان بيماران را تهديد مي کند چرا که بسياري از تجهيزات پزشکي مورد نياز کشور وارداتي است و براي تشخيص و درمان بيماري ها ضروري هستند
     29860915
    *
ما رانندگان تاکسي فرسوده 6 ماه است که معطل و بيکار بازشدن سايت تاکسي فرسوده هستيم. به گفته نمايندگي هاي ايران خودرو، به دليل بدهي دولت به کارخانه ايران خودرو، تا اطلاع ثانوي سايت بسته است. بدهي دولت چه ربطي به ما رانندگان ضعيف دارد که بدون خودرو و بيکار بايد در خيابانها پرسه بزنيم! پس از کجا خورد و خوراک خانواده را تامين کنيم؟!
    
ساربان و فرخ از تهران