كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 6آبان - 97
كيهان و خوانندگان
رژیم ولایت فقیه بهشت برین است و رکوردارجهانی محکومیت حقوق بشرنیست ودرامور داخلی کشورهای دیگر مداخله جویی نمی کند وپرچم داردفاع ازآزادیست ودرزندان شکنجه و قتل و اعدام مرتکب نمی شود.....
* چهارسال است كه آل سعود وحشي خبيث مردم مظلوم و فقير يمن را بمباران و كودكان و زنان و مردان را قتل عام مي كند. بيماري وبا گسترش و سوء تغذيه و مصائب يمن نتوانست دل سنگ استكبار جهاني را به درد آورد ولي يك خبرنگار از قماش خود كه توسط قوم وحشي تكفيري بن سلمان مثله شد همه شدند مدافع حقوق بشر! هر چند اين هم غنيمت است، ولي مرده شور اين قدرت هاي جهاني را ببرد كه اينقدر دنيا را كثيف و آلوده كرده اند و رحم و مروتي و ارزشي براي جان انسان ها قائل نيستند. «اللهم عجل لويك الفرج»
3949?0912 و 0049?0912
* بن سلمان در عربستان از زماني كه اصلاحات طراحي شده آمريكايي ها را در اين كشور شروع كرد دچار تناقض و دردسر شده و هر چه جلو مي رود بيشتر در باتلاق فرو مي رود. دولت و دولتمردان ما و همچنين نمايندگان مجلس عبرت بگيرند و در مقابل خواسته غربي ها كوتاه نيايند.
5364?0912
* قتل بسيار فجيع و وحشتناك خاشقجي آن هم در داخل ساختمان سفارت آل سعود در تركيه و روشن شدن گوشه اي از ابعاد گسترده اين جنايت ماموران رژيم فاسد و خونخواري كه از سالهاي قبل ماهيت تروريستي آن توسط مقامات كشورمان افشا شده و رفتارهاي جنايتكارانه آنها با حجاج در سال 66 و 94 و... نشان داد كه ما با چه جانوران وحشي و خطرناكي مواجهيم... ولي عاقبت خون بر شمشير پيروز خواهد شد.
بليغيان
* حقوق هاي بشري مدعي در قتل خاشقجي چرا در برابر شهادت مظلومانه آيت الله شيخ نمر كه پس از شكستن دست و پايش، اورا به شهادت رساندند مهر سكوت بر زبان داشتند؟! و چرا به راحتي از جنايت آل سعود گذشتند؟!
3411?0918
* به نظرم يكي از جلوه هاي سخنان حضرت زينب(س) در طعنه يزيد ملعون «ما رايت الا جميلا» در ايام راهپيمايي منتهي به اربعين حسيني ديده مي شود و ملموس تر است.
گلچين- آزادشهر
* رئيس رسانه ملي با قاطعيت اعلام كرد رسانه ملي جاي بزرگنمايي افراد بي اعتماد به نظام نيست. از اين موضع گيري انقلابي و ارزشي ايشان كمال تشكر و قدرداني كرده و جا دارد خاطرنشان كرد كه رسانه ملي در كنار برنامه هاي شنيداري راديو، مي تواند با رسالت به ترويج خوبيها و خوبان جامعه در طول تاريخ (اهل بيت- علما و...) به معناي واقعي كلمه، جامعه اسلامي را از كج روي و رسوم غلط و گناه حفظ نمايد. چيزي كه سعادت بشريت در گرو آن است.
6263?0938
* دو عامل مهم و تاثيرگذار و حركت دهنده اقتصاد ما يعني صنعت خودروسازي و مسكن است كه با رونق گرفتن اين دو موجب تحرك و ايجاد اشتغال خواهند شد. اميد است با رفتن آخوندي كه 2 ميليون مسكن مهر را مزخرف، سيب گنديده و قوطي و... نام مي برد! و از ايجاد زيرساخت (آب، برق، گاز و آسفالت) جهت واحدهاي آماده و نيمه تمام امتناع مي ورزيد- كه به جاي كار كارشناسي از روي لجاجت بود مشكل مرتفع شود. مسكن مهر اگرچه با اشكالات عديده اي همراه بود ولي فراموش نشود كه 2 ميليون زوج را با كمترين سرمايه صاحب سرپناه كرد و از جهنم اجاره نشيني با اين تورم و گراني نجات داد و در اين پنج سال اخير نه از طرح هاي مشابه خبري شد و نه مسكن اجتماعي وعده داده شده اجرا شد. اگر اين 2 ميليون مسكن دولت قبل نبود الآن وضعيت مسكن در چه وضعي بود!
«صادق از يزد» 
* به نظر مي رسد دولت اداره كشور را رها كرده و به حاشيه ها مي پردازد. اگر توان ندارد كه اعلام كند و بگويد كليد حل مشكلات صد روزه را گم كرده، خيال ملت را راحت كند و سكان كشور را به مديران جهادي بسپارد... اين چه وضعي است كه تمام اجناس مغازه داران لحظه اي با تماس مثل ارز و طلا قيمت گذاري مي شود؟!
موسوي
* كساني كه با موگريني سلفي يادگاري گرفتند همانهايي هستند كه به FATF راي دادند!
صارمي يك هم وطن دورودي لرستان
* مردم پاي انقلابند و دست از انقلاب برنمي دارند ولي چرا خواص و مسئولان اينقدر از مردم و انقلاب فاصله گرفته اند؟ چرا به رفع مشكلات مردم اهتمام نمي ورزند؟
2253?0991
* روزنامه قانون نوشته بسته حمايتي، گداپروري است. در پاسخ بنويسيد مردم گدا نيستند و مستحق كمك هستند كه مبتلا به بلا شده اند، بلايي كه توسط احزاب مدعي اصلاح طلبي و تدبير و اميد با حقوق هاي نجومي كه به كاروان مردم زده اند و مال ملت را غارت مي كنند!
8902?0914
* دستگاه قضايي اعلام مي كند كه نمي گذاريم كه عده اي سودجو بازار را به هم بريزند! عرض بنده اين است كه متاسفانه برخي مديران دولتي نفوذي اين كار را كرده اند و مي كنند. و لازم است ضمن برخورد با اين افراد، تلاش نمايند كه قيمت ها به قبل از وضعيت فعلي برگردد.
7598?0918
* هر ساله شاهد افزايش زائرين اربعين حسيني هستيم. بسياري از مسلمانان از اقصي نقاط عالم (حتي برخي مسيحي و يهودي و..) خود را با سختي ها و مشقت ها به كربلاي معلي مي رسانند تا با سرور و سالار شهيدان پيمان وفاداري ببندند و مثل دانه هاي تسبيح به هم متصل و جوشش  و حركتي ايجاد كنند تا دنيا با مرام و آرمانهاي امام حسين(ع) آشنا شوند. خداوند ان شاءالله به همه مومنيني كه تا به حال توفيق زيارت اربعين روزيشان نكرده است، به زودي نصيبشان نمايد.
3949?0912
* در نظام جمهوري اسلامي كه مديراني با بيش از سي و چند ميليون بازنشسته مي شوند و  بعضا دهها مديريت در اختيار دارند و يكي از كشورهاي نفت خيز و گاز دنياست واقعا پسنديده نيست كه عده اي نيازمند و يا بيكار از راه سرك كشيدن به زباله ها امرار معاش كنند. لازم است مسئولان امر به ويژه شهرداري ها به اين وضع و اوضاع سرو سامان دهند.
2986?0915
* تا چندي قبل براي مسافران خارجي براي سير و سفر و خوشگذراني ارز دولتي (4200 توماني) تعلق مي گرفت ولي امسال براي اولين بار دولت لطف كرد به اصطلاح ارز دولتي (دينار) به مسافران اربعين حسيني به قيمتي اختصاص داد كه فاصله چنداني با بازار آزاد ندارد؟!
2672?0914
* حاميان FATF  خوشحالند كه متوليان FATF به ايران 4 ماه مهلت داده اند تا خود را با مفاد آن تطبيق دهند! ولي نمي گويند كه بعد از تصويب آن در مجلس شوراي اسلامي، فورا بانك هاي ملت، پارسيان، اقتصاد نوين و بنياد تعاون سپاه توسط شيطان بزرگ تحريم شدند! وقتي بستر تحريم ها را آماده كرديم دشمن چرا تحريم نكند؟!
6111?0912
* برخي از دولتمردان فرزندانشان در آمريكا و انگليس زندگي مي كنند حال چگونه از چنين فرد مسئولي مي توان انتظار داشت كه رفتار خصمانه دشمنان ملت ايران را با قاطعيت و بي معطلي پاسخ دهد؟!
6218?-027
* از زمان حضور آمريكا در افغانستان شيعيان و اهل سنت در اين كشور اسلامي هدف حملات نظامي آمريكا قرار گرفته اند و عده بسياري به شهادت رسيده اند، تحولات فعلي افغانستان هم به دليل مداخلات آمريكا اتفاق افتاده است و اين موضوعات تا زمان حضور آمريكا در اين كشور ادامه خواهد داشت.
5276?0919
* حضور پرشور مردم ايران اسلامي در راهپيمايي اربعين حسيني تمامي محاسبات دشمنان را به هم ريخت، مردم ولايتمدار ايران اسلامي همواره، لبيك گويان پشت ولايت ايستاده اند.
هوشياري
* آل سعود در باتلاق يمن گير افتاده است و در آخر با ننگ از صحنه درگيري ها خارج خواهد شد اما اين شعار مرگ بر آل سعود است كه در يمن طنين انداز خواهد شد و در تاريخ آل سعود همرديف فرعون و هارون قرار خواهد گرفت.
2703?021