گاف مدعيان اصلاحات درباره ديدار سفير كره جنوبي با مدير مسئول اوین نامه كيهان


گاف مدعيان اصلاحات درباره ديدار سفير كره جنوبي با مدير مسئول اوین نامه كيهان   11 بهمن – 97
سربازجوشریعت نداری مگر جز اینکه نماینده ویژه خامنه ای در دخمه اوین نامه کیهان وعضووهمکار اطلاعات سپاه پاسداران است سمت حکومتی  دیگری هم دارد که به خود اجازه داده در دفتر اوین نامه اش دیدار گفت وگو با سفیر کره جنوبی داشته باشد . آنهم  سفیر کشوری که رابطه نزدیکی با  آمریکا  دارد که متهم  به دشمن یزرگ بیگانه می باشد نکند در این دیدار و گفت و گو سربازجوشریعت نداری به نمایندگی از سوی خامنه ای از طریق سفیر کره جنوبی پیام برای آمریکا ارسال شده است.
سفارت كره جنوبي روز سه شنبه در مطلبي كه در حساب كاربري اين سفارتخانه در يكي از شبكه هاي اجتماعي منتشر شد، نوشت:«در جريان ديداري دوستانه بين جناب آقاي شريعتمداري، مديرمسئول محترم روزنامه كيهان و جناب يو جانگ هيان، سفير محترم جمهوري كره، دو طرف بعد از تبادل نظر، نسبت به گسترش همكاري ها ابراز اميدواري نمودند».  
سرويس سياسي- بعد از انتشار اين مطلب، يك سايت خبري منتسب به مدعيان اصلاحات در مطلبي نوشت:«با توجه به اينكه ارتباط اهالي رسانه هر كشوري با سفارتخانه هاي كشورهاي ديگر جهت معرفي دستاوردهاي آن كشور و گفتمان فرهنگ ها موثر است، آيا آقاي حسين شريعتمداري اين حق را براي ديگر همكاران رسانه اي خود قائل است كه آنها هم بدون هيچ دغدغه و نگراني خاصي فارغ از انگ هاي روزنامه كيهان از سفارتخانه ها بازديد كنند و ادامه داد؛ سوال مهم تر از مدير مسئول محترم كيهان اين است كه ايشان بر اساس چه جايگاه حقوقي در سفارتخانه كره جنوبي حاضر و  با سفير محترم آن كشور در خصوص افزايش همكاري هاي دو كشور مذاكره و تبادل نظر كردند!».
طيف مدعي اصلاحات به رفتارهاي قبيله اي و سياسي كاري و سياسي بازي مشهور است. اين رسانه منتسب به مدعيان اصلاحات بدون بررسي جزئيات اين ديدار، صرفا به عقده گشايي و اتهام زني پرداخته است. اما اصل ماجرا چه بود؟
روز سه شنبه، سفير كره جنوبي با حضور در موسسه كيهان با آقاي حسين شريعتمداري ديدار مي كند. تا اينجاي كار ادعاي اين رسانه مدعي اصلاحات مبني بر حضور مديرمسئول كيهان در سفارت كره جنوبي و داستان سرايي بابت اين موضوع رد مي شود.تصاوير منتشر شده در سايت كره جنوبي هم نشان مي دهد اين ديدار در موسسه كيهان صورت گرفته است.
اين اولين بار نبود كه سفير يك كشور خارجي به موسسه كيهان آمد. غالب سفرا به كيهان مي آيند و اين اتفاق بارها رخ داده است.
سفير كره جنوبي در اين ديدار خطاب به مديرمسئول كيهان گفت:«پيش بيني هاي شما معروف است. بر همين اساس پيش بيني شما درباره اتحاد دو كره چيست؟».
شريعتمداري در پاسخ گفت: «به نظر بنده، اين اتحاد سر نمي گيرد، مادامي كه پاي آمريكا در ميان است دو كره متحد نمي شوند. چون جدايي دو كره خواست آمريكاست و هرگز حاضر نيست اين محل سوءاستفاده و درآمد را از دست بدهد و افزوده بود؛ در روزهاي اخير ترامپ گفته بود كره جنوبي بايد 50 درصد هزينه حمايت ما از خود را افزايش دهد».