كيهان و خوانندگان


دروغ نامه  کیهان 6 اسفند -97
كيهان و خوانندگان
* ميلاد سراسر نور و خير و بركت مادر هستي و مادر حضرات معصومين(ع) صديقه شهيد حضرت زهرا(س)، پاره تن رسول ا...(ص) و كفو علي(ع) و روز مادر و ميلاد امام خميني(ره) را به همه شيفتگان و رهروان راه اهل بيت(ع)، حضرت بقيه ا... (عج)،رهبر معظم انقلاب، جبهه مقاومت و مادراني كه در دامن خود سرباز امام زمان(عج) پرورش دادند تبريك و تهنيت عرض مي كنيم. دعا و رضايت آن بزرگوار عامل سعادت انسانهاست.
6263?0938 و 6960?0936 و 0935?2846
* گروه ويژه اقدام مالي FATF اقدامات تقابلي عليه ايران را تا 4 ماه ديگر (خرداد - تير 98) تعليق كرد! و براي آن زمان هم تشديد اقدامات نظارتي را در نظر گرفت وقتي قوي باشيم دشمن عقب نشيني مي كند!
0291?0918 و دباغ زاده
* فرياد امروز ما عليه FATF يك تكليف و جهاد است دست از مبارزه نبايد كشيد. جلوي دسيسه ها را بايد گرفت.
7159?0915
* آمريكا با هزار مشكل مواجه شده از شكست در عراق، سوريه، يمن، افغانستان، و كسري بودجه 22 تريليوني و تعطيلي هاي مكرر و متعدد دولت گرفته تا اعتراض هاي خياباني چگونه مي خواهد ايران را تهديد بكند؟! اين كشور فقط به درد موميايي كردن مي خورد، لاف تهديد زدن اصلا به چهره رو به موتش نمي آيد.
1487?0918
* به قرارگاه خاتم(ص) در ساخت و راه اندازي پالايشگاه ستاره خليج فارس و خودكفايي بنزين در كشور دست مريزاد عرض مي كنم. اميدوارم كساني كه خواسته يا ناخواسته هم جهت با بيگانگان عليه سپاه موضع مي گرفتند و اين نيروي حافظ دستاوردهاي انقلاب را به رفتن به پادگان ها مي خواندند ديگر متوجه اشتباه خود شده باشند كه به فرموده امام راحل(ره) اگر سپاه نبود، كشور هم نبود!
سهرابي
* ساده لوحي آقاي ظريف به حدي است كه به اروپايي ها گفته اگر شما همكاري نكنيد مخالفت با برجام در ايران زياد مي شود. اروپايي ها با اين حرف، پاي كار آمدند يا بيشتر گستاخ شدند؟!
5364?0912
* آقاي ظريف اظهار داشته پايبندي ما به برجام به اراده مردم بستگي دارد! مردم كه 4 سال است فرياد مي زنند انرژي هسته اي حق مسلم ماست! اين شما هستيد كه با بي تدبيري ها به جاي ارتقا و پيشرفت به بتن ريزي اندوخته هايمان رضايت داديد. لطفا خسارت هاي وارده به ملت را به مردم زجر كشيده اي كه از ابتدا آينده را پيش بيني كرده بودند نسبت ندهيد؟!
2254?0911
* آقاي ظريف توجه كنند: نگاه جناحي كشور را ويران مي كند با نگاه جناحي بود كه برجام به خسارت محض براي كشور و نظام تبديل شد.
2805?0916
* يا وعده توخالي مي دهند و يا مردم را از سايه جنگ مي ترسانند، اين جماعت در طي 5 سال گذشته چه ادعاهاي بي اساسي كردند تا بهره برداري سياسي كنند.
3297?0133
* دلواپسان ديروز، اين روزها را ملاحظه مي كردند ولي كساني كه از بصيرت لازم برخوردار نبودند مفتون جوسازي ها شده و وضعيت امروز را در سال هاي 92 و 96 رقم زدند!
8765?0918
* افزايش روزانه قيمت ها و تفاوت قيمت اجناس در مغازه هاي مختلف نشان از عدم نظارت دستگاه هاي مسئول دارد!
7215?0915
* بنده يكي از دامداران هستم. جو را در هفته گذشته هزار و500 تومان خريداري مي كردم اما ظرف يك هفته قيمت آن به هزار و 800 تومان افزايش پيدا كرده است، مسبب اين مشكلات براي دامداران كسي جز وزير و دولت نيست.
7100?0912
* ميوه و سبزي در طي دو هفته گذشته حدود 20 تا 30 درصد گران شده است لابد دولتي ها اين را هم به علت تصويب نشدن FATF، پالرمو، اينستكس و... مي دانند! نه خير، گراني ها دستپخت عوامل نفوذي دشمن است كه سعي دارند در اقتصاد و معيشت مردم، عرصه را بر جامعه تنگ كنند.
6172?021
* در آستانه تشكيل دولت آقاي روحاني قيمت پرايد 7 ميليون تومان بود در دولت مدعي تدبير و اميد هم اكنون اين خودرو را به قيمت 48 ميليون تومان به مردم مي فروشند.
1648?0915
* بايد تشكل هاي مردم نهاد، مفاد و محتواي بيانيه گام دوم انقلاب كه توصيه هاي رهبر معظم انقلاب مي باشد را مطالبه كنند. حق اين است كه همه از مردم گرفته تا مسئولين دستگاه ها و نهادهاي مختلف براي تحقق گام دوم انقلاب ورود پيدا كنند.
عليمرداني
* آل سعود با ترويج تفكر كفرآلود وهابيت و راه اندازي گروه هاي تكفيري مثل داعش و بوكوحرام به دنبال مشغول ساختن دولت هاي منطقه به يكديگر و فراموش ساختن اذهان از مسئله فلسطين بود ولي مقاومت هسته هاي خود را تشكيل داده و روند اضمحلال رژيم صهيونيستي و آزادي فلسطين شروع شده است.
7795?0912
* اگر آقاي رئيس جمهور به مشورت بها مي داد و از ابتدا وزيران پير و خسته خود را در كنار جوانان پرانگيزه مشغول به كار مي كرد يك گشايشي در امور كشور به وجود مي آمد و مشكلات امروز هم وجود نداشت.
خدادادي
* اين هنر نيست كه دولت از راه افزايش قيمت دلار و متضرر ساختن ملت خزانه را پر كند.
3471?0910
* آقاي رئيس جمهور كمترين نمره عملكرد دولت خود را 19/5 اعلام كرده است. سوال اين است كه با چنين دولت قوي و موفق چرا بايد قيمت دلار 12 هزار تومان و قيمت گوشت 120 هزار تومان شود. فكر مي كنم اگر مسئولين كمتر حرف بزنند سنگين تر خواهند بود و اسباب خنده تلخ مردم نخواهند شد.
نيك نام
* مستند «روايت رهبري» مستند دقيق و روشنگري بود. شبيه اين مستندها بايد بيشتر توليد و پخش شود تا دشمنان نتوانند در اذهان جامعه شبهه ايجاد كنند.
3306?0912
* از مسئولان درخواست مي كنم اقدامات لازم را براي بهره برداري از متروي هشتگرد به عمل آورند، طرح متروي هشتگرد به تهران از طرح هاي نيمه تمامي است كه معلوم نيست چه وقت قرار است به اتمام برسد، من و امثال بنده كه محل كارمان در تهران و محل سكونتمان هشتگرد است هر روز فاصله 70 كيلومتري بين تهران و هشتگرد را با سختي طي مي كنيم. با اتمام طرح مترو هشتگرد افراد زيادي مثل بنده از تحمل سختي راه نجات خواهند يافت.
يك شهروند از هشتگرد
* با اين اوضاع اقتصادي كشور، راه اندازي تورهاي ويژه نوروزي دانشگاهيان به دبي با كشتي كروز، فرانسه، مالزي، سنگاپور با وام بانكي چه معنا و مفهومي دارد؟!
3280?0912
* با نزديك شدن به پايان سال مسئولان دولتي از وفور ميوه و گوشت و... داد سخن مي دهند ولي به علت نبود نظارت برخي سودجويان روزگار مردم را سياه مي كنند پرتقال و سيبي كه با 2-3 هزار تومان به راحتي مي شد از وانت هاي دوره گرد، يا ميادين ميوه و تره بار شهرداري ها تهيه كرد به يك باره به بالاي 6-7 هزار تومان رسيده چرا؟
كرمي
* رزمايش دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران نشانه اقتدار نظامي ايران اسلامي و مايه آرامش دل مردم است و برخي از كشورهاي منطقه حسرت داشتن چنين نيروي نظامي با سلاح هاي بومي را دارند.
9891?0918
* آل سعود مرتكب اين همه جرم، جنايت، قتل، خيانت و خباثت در منطقه شده و هنوز نيز دست از اين اعمال نكشيده است. چطور آقاي صالحي از مذاكره با اين جرثومه هاي فساد و تباهي سخن مي گويد؟!
6441?0915
* ثبات مقام هاي دولتي در پست هاي خود هميشه نشان كارآمدي و وجود آرامش نيست. اقدام نمايندگان مجلس در سوال و استيضاح دولتمردان مي تواند دولت را از خواب غفلت و بي تفاوتي بيدار كند.
3107?0902
* چرا سازمان تامين اجتماعي نسبت به واريز بسته حمايتي افرادي كه آن را دريافت نكرده اند اقدام نمي كند. سال 97 تمام شد؟!
2537?0916