نقشه «نفوذ آمريكا» در سيستم موشكي ايران


سردار حاجي زاده فرمانده هوافضاي سپاه: نقشه «نفوذ آمريكا» در سيستم موشكي ايران به «نفوذ ايران» در سيستم پهپادي آمريكا تبديل شد 6 اسفند -97
 یک گفت گو کننده با رادیو فردا گفت به احتمال زیاد آمریکا برخی از قطعات  معیوب ماهواره ها را بطور قاچاق یا دور زدن تحریم ها   از طریق  واسطه ها  به رژیم ولایت فقیه فروخته است برای همین موجب ا نفجار ماهواره هاشد .پس ازآن پاسداران مدعی موشک های دقیق نقطه زن اعتراف به نفوذ آمریکا درسیستم موشکی رژیم ولایت فقیه کرده اند.

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با اشاره به ادعاي دشمنان مبني بر خرابكاري در صنعت موشكي، گفت: سالهاست اين تلاش دشمن خنثي شده و به جاي آن ايران به سيستم پهپادي آمريكا نفوذ كرد.
سردار حاجي زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه در جشواره سلمان فارسي كه ديروز (يكشنبه 5 اسفند) برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: جنگ هايي كه تا كنون رخ داده، ملت ها در آن آسيب هاي زيادي متحمل شده اند و هزينه هاي زيادي هم براي كاهش اين آسيب ها اختصاص داده شده است
وي افزود: در كشور خودمان براي اولين بار براي نگهداري مهمات از تونل هاي زيرزميني در سال 63 استفاده شد و تا به امروز هم براي نگهداري و ساخت موشك از اين روش استفاده مي شود و تا جايي كه من اطلاع دارم در تمام نيروهاي مسلح اين روند طي مي شود
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه ادامه داد: امروز آسيب هايي كه كشور و ملت ما مي بيند عمدتا در بخش غيرنظامي و عدم اجراي پدافند غيرعامل است. يكي از زمينه هاي دشمني در حوزه اقتصاد است كه در اين حوزه با جلوگيري از فروش نفت و مبادلات ارزي كار خود را شروع كرده اند. تجربه نشان داده است كه دشمن در هر زمينه اي بتواند ما را تهديد مي كند و بخشي از اين كار توسط عوامل خارجي و بخشي هم توسط عوامل داخلي انجام مي شود. يكي از ابزارهاي دشمن، عمليات رواني و رسانه اي است و اينها ابزارهايي براي دشمني با ملت ما است.
وي با اشاره به تهديدات زيست محيطي گفت: وقتي روند بارش ها در 10 تا 15 سال گذشته را ارزيابي مي كنيم مي بينيم كه بارش در كشورهاي پيراموني ما افزايش داشته و در كشور ما كاهش داشته است لذا نبايد با اين موضوع ساده برخورد كرد. آيا مسئولان امر نبايد با حساسيت با اين موضوع برخورد كنند؟
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه گفت: همين اتفاقي كه در سال هاي اخير در خليج فارس و درياي عمان اتفاق افتاد، موجب شد بسياري از صيادان ما بيكار شوند و از سوي ديگر، برخي قراردادهاي ضدصنعتي امضا مي كنند و اينكه كشوري مانند امارات مي آيد خوراك ماهيان را از دريا استخراج مي كند و در بيابان مي ريزد طبيعي نيست.
وي اظهار داشت: امروز عرصه جنگ گسترش پيدا كرده است. همان طور كه ما موشك هايمان را جايي مي بريم كه آسيب نبينند، اقتصاد هم بايد مقاوم باشد. اگر اصل دشمني دشمنان را پذيرفته ايم، خب پس بايد خيلي حواس مان را جمع كنيم. با اين رشد فضاي سايبري در كشور اگر از آن سوي مرزها مي توانند در بخش هاي زيرساختي ما عمليات سايبري انجام دهند، ما در بخش هاي غير نظامي بسياري از اين تهديدات را جدي نگرفته ايم. لذا بايد در حوزه پدافند غير عامل نگاه مان را متحول كنيم.
تروريست هاي عمليات اخير «اجير عربستان» بودند
وي گفت: ردهاي سعودي ها و اماراتي ها در اقتصاد ما پيداست. عربستان در پاكستان پول مي دهد و انسان اجير مي كند تا صدها عمليات عليه ما انجام دهند كه يكي از آنها موفق مي شود و 27 پاسدار ما شهيد شدند.
سردار حاجي زاده عنوان كرد: ما يك سال است كه به دعوت وزارت نيرو در حوزه آب ورود كرده ايم و خود آنها هم فهميده اند كه در چند سال گذشته اتفاقاتي در حوزه آب افتاده است. الان اعلام كرده اند كه به دنبال خرابكاري در حوزه موشكي ما هستند. ما چند سال است كه اين موضوع را فهميده ايم ولي صدايش را در نياورده ايم. آنها تلاش مي كردند تا در قطعاتي خرابكاري كنند و موشك ها روي هوا منفجر شود. اما تا الان هيچ غلطي نتوانستند بكنند. چون ما از قبل پيش بيني كرديم و در اين بخش مقاوم سازي كرديم.
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه تاكيد كرد: ما قطعا پيروز و موفقيم و در حوزه هايي كه احتمال آسيب پذيري داريم را مقاوم مي كنيم. حركت رو به قله بايد ادامه پيدا كند. با اين بيانيه رهبر انقلاب اين باقي مانده راه را هم طي كنيم و اگر به قله برسيم ديگر كارها راحت مي شود و دشمن هم نااميد مي شود.
نفوذ به سيستم پهپادهاي آمريكايي پاسخي به پررويي آنها بود
سردار حاجي زاده همچنين در حاشيه اين جشنواره و در جمع خبرنگاران، با اشاره به نفوذ به سيستم پهپادهاي آمريكايي توسط سپاه، گفت: زماني كه آمريكايي ها به عراق آمدند گفتند اين جنگ طولاني خواهد شد اما همت سپاه پاسداران با محوريت نيروي قدس موجب شد مدت زمان اين جنگ به 3 سال كاهش يابد.
وي افزود: اگر ما امروز اين موضوع را بيان مي كنيم به آن دليل است كه آمريكايي ها يك پررويي به خرج دادند و گفتند در صنايع موشكي ما قطعات معيوب فرستاده اند. ما اين كار را كرديم تا به آنها بگوييم نه تنها نتوانستيد به اهداف خود برسيد بلكه ما به سيستم هاي شما نفوذ هم كرده ايم و اين جواب آن پررويي آمريكايي ها بود. بارها اعلام كرديم در هر بخشي كه مشكل و وابستگي وجود دارد آمادگي كمك داريم و همان گونه كه موشك تماما ايراني توليد شده است، مي توانيم تصميم بگيريم پلت فرم ايراني براي خودرو طراحي كنيم و به فرانسه و كشورهاي ديگر اروپايي وابستگي نداشته باشيم. اخيرا عزيزان در بخش هايي از ساخت پالايشگاه مشكل داشتند و به ما مراجعه كردند و بخش هاي تحقيقاتي ما فعال شدند و ما تعهد كرديم آن قطعه پيچيده را براي آنها بسازيم.
تاييد نفوذ به سيستم پهپادهاي آمريكايي توسط مقام سابق پنتاگون
مايكل مالوف مقام سابق پنتاگون در گفت و گو با شبكه خبري راشا تودي ضمن تاييد هك شدن پهپاد هاي آمريكا توسط ايران گفته بود: بله، مسلما آنها نه تنها اين كار را كردند بلكه در واقع مي توانند از آنها براي دستيابي به اطلاعات درباره آنچه كه ما مي بينيم استفاده كنند تا بر اساس آن بتوانند نيروهاي خود را حركت دهند.
 اين فناوري و توانمندي است كه آنها دست كم از سال 2011 دارد يعني زماني كه توانستند كنترل هواپيماهاي بدون سرنشين رادار گريز آر كيو 170 آمريكا را به دست گيرند.