آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی قم 5 قربانی گرفت

آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی قم 5 قربانی گرفت/ تلاش 150 آتش نشان برای اطفای حریق9 اسفند -98
مرگ ناشی ازآتش سوزی مجتمع مسکونی  به کمک کرونای مرگ آفرین درقم شتافته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از وقوع حریق گسترده در مجتمع 225 واحدی سحر خبر داد و گفت: در این آتش‌سوزی 5 نفر جان باختند.
آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی قم 5 قربانی گرفت/ تلاش 150 آتش نشان برای اطفای حریق
عباس جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص وقوع آتش سوزی در مجتمع 225 واحدی سحر در خیابان انسجام اظهار کرد: راس ساعت 3 بامداد وقوع آتش سوزی در این مجتمع مسکونی به آتش نشانی گزارش شد.
وی تاکید کرد: با توجه به گسترده بودن حریق بلافاصله خوددروهای عملیاتی شامل 12 خودرو عملیاتی و 2 تیم نجات، سه نردبان نجات و... به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم یادآور شد: آتش سوزی در طبقات منفی این مجتمع رخ داد و برای امداد رسانی و اطفا حریق 150 نفر از آتش نشانان در محل حضور یافتند.
وی با اشاره به وقوع آتش سوزی در طبقات منفی یک و منفی دو این مجتمع گفت: بیش از 160 نفر از ساکنان از مجتمع خارج شدند که 38 نفر به دلیل مشکلات تنفسی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده و 28 نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.
جعفری با اشاره به حضور خودروهای شهرداری، اورژانس وعوامل انتظامی در محل حادثه یادآور شد: متاسفانه در این حریق گسترده 5 نفر فوت کردند که 2 نفر آقا و دو نفر خانم هستند و یک کودک نیز در بیمارستان جان باخت.