دروغ نامه کیهان 9 اسفند-98

دروغ نامه کیهان  9 اسفند-98
شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اگرچه تلخ بود اما حاصل خون این شهید باعث جاری شدن خون انقلابی در رگ‌های مجلس آینده شد و ان‌شاالله در آینده مردم ایران با یک مجلس انقلابی و جهادی کشور را خواهند ساخت.
3767---0919
سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم یک میلیون و پانصدهزار رای آورد ولی رای مجید انصاری سرلیست آنها در انتخابات مجلس یازدهم حدود 70هزار نفر رسیده و به عبارتی از 100درصد به 4 درصد کاهش یافته است! یعنی با عملکرد ناسالم خود، اعتماد مردم را از دست داده‌اند. چرا بیهوده بهانه‌جویی می‌کنند؟
1887---0912
شکل‌گیری مجلس انقلابی و مردمی و مدافع حقوق کشور و ملت را به رهبر عزیز و ملت سرفرازمان تبریک عرض می‌کنیم و همین‌‌طور تبریک به دست‌‌اندرکاران روزنامه انقلابی کیهان. سلامتی و موفقیت روزافزون برای رهبر حکیم و صبور و عزیزمان و ملت انقلابی را از خداوند قادر متعال خواهانیم.
9738---0990 
و علیمردانی و قادری
از منتخبین مجلس یازدهم به ویژه جبهه انقلاب که با اتحاد و همبستگی اکثریت آرا را کسب کردند انتظار می‌رود با گذشت و ایثار از خدمت به مردم عزیز کشورمان و ارتقای کشور و بازکردن گره‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی لحظه‌ای دریغ نورزند.
6043---0916
روز یکشنبه 98/12/4 همه روزنامه‌های زنجیره‌ای همه بدون استثناء تیتر اول خود را به خطر ویروس کرونا اختصاص داده بودند و یک کلمه از حماسه انتخابات مجلس جدید ننوشته بودند البته طبیعی بود که ناراحتی خود را از نوع انتخاب مردم در این دوره از انتخابات این گونه نشان بدهند.
0412---0935
از آقای ... نماینده مجلس دهم بپرسید سیلی مردم را به خاطر عملکرد بدتان چگونه دریافت کردید؟ چطور ایشان می‌گفت که حقوق مدیر بانکی که دو هزار میلیارد درآمد دارد نباید پنج میلیون باشد. چرا از مشکلات قشر کارگر، کارمند، بیکار، درآمد بدون کفاف و... سخن نمی‌گفتند؟
امیرحسین انصاری -وانک اصفهان
در این شرایط کنونی دستگاه قضایی باید با محتکران عمده ماسک و مواد ضدعفونی به عنوان مفسد فی‌الارض برخورد و آنها را مجازات کند.
3328---0903
شیطان بزرگ از مدت‌ها قبل به خاطر تنش با چین و تفوق نسبی اقتصاد چین بر جهان، در بعضی از شهرهای چین ویروس خطرناکی را گسترش داد تا از کشورهای مستقل جهان زهرچشم بگیرد. البته رژیم‌های خبیث انگلیس و کودک‌کش صهیونیستی هم در این خیانت شریکند.
8712---0912
وزیر صنعت و معدن مجوز واردات ماسک تنفسی را صادر کرده است اما این اقدام آقای وزیر در شرایط کنونی که ویروس کرونا در کشورهای بسیاری قربانی گرفته است کاملا اشتباه است و لازم است با افزایش تولید داخلی، سلامتی جامعه تضمین شود. اگر منابعی که به واردات کالاهایی مثل ماسک یا ژل ضدعفونی اختصاص می‌یابد در اختیار تولیدکنندگان داخلی این محصولات قرار گیرد هم سلامت تضمین شده‌ای دارند و هم به تولید داخلی و اشتغال کمک خواهد شد.جعفری و 3885---021
چرا در مراکز درمانی بهداشتی وسایل بهداشتی مثل ماسک و ضدعفونی کننده وجود ندارد ولی همین وسایل در کنار معابر و خیابان‌ها با قیمت گزاف به فروش می‌رسد که قابل اعتماد هم نیستند؟!یک فرهنگی از رشت
اگر قرار بر تعطیلی مدارس باشد نباید تعطیلی‌ها از مدت 10 روز فراتر رود و کل اسفند و فروردین به تعطیلی سپری شود. مسئولان امر مدیریت نمایند و از وزارت بهداشت خواسته شود سریع‌تر نسبت به ریشه‌کنی این ویروس اقدام نماید.
3107---0902
مدارس تهران را تعطیل کرده‌اند تا دانش‌آموزان از اجتماع دور بوده مبتلا به ویروس کرونا نشوند ولی برخی از اولیاء با سوءاستفاده از این فرصت به همراه خانواده راهی شمال شده‌اند! تکلیف خطرات ازدحام در شمال چه می‌شود؟
7109---0915
سخنان مهم اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت دفاع همه جانبه در برابر دشمن به دلیل بزرگ‌نمایی قضیه ویروس کرونا به خوبی دیده نشد. آن کسانی که بلندگو در اختیار دارند مطالبه رهبر را تشریح و تبیین نمایند.
6158---0936

در برخورد با احتکار و گرانفروشی فقط جریمه نقدی کفایت نمی‌کند به غیر از جریمه باید حبس و شلاق هم در کار باشد و افراد متخلف به مردم معرفی بشوند.
2274----0921
آقای رئیس‌جمهور به گونه‌ای از FATF دفاع کرده که گویی نماینده کشورهای آن طرف میز است باید وکیل مدافع ملت و نظام باشند.
1006----0912
آقای رئیس‌جمهور 6 سال است که کشور را  به حال خود رها کرده حال می‌خواهد بی‌عملی و سوءمدیریت‌های صورت گرفته در این مدت را پشت‌ FATF پنهان کند. در حالی که حتی رئیس بانک مرکزی هم با ادعای ایشان موافق نیست. این سیاسی‌کاری‌ها هیچ فایده‌ای ندارد.
8857----0992
متذکر می‌شویم اولین و مهم‌ترین کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب قانون شفافیت آراء‌ می‌باشد. مجلس اگر می‌‌خواهد اصلاح کند باید از خودش شروع کند.
4734---0916
این‌که کلیات لایحه بودجه سال 99 در مجلس رای نمی‌آورد بیانگر این است که دولت مشق خود  را ننوشته و کس دیگری این مشق را نوشته است واقعا این دولت از هر جهت نوبر است.
0049----0911
سیر کیلویی 12 هزار تومان در اراک به کیلویی 50 هزار تومان رسید! چرا هیچ برخوردی با این زالو‌صفتان نمی‌شود؟! ماسک هم نایاب است!
1377---0918
اگر صندوق فرهنگیان بتواند با سرمایه فرهنگیان یک پتروشیمی یا پالایشگاه بسازد قطعا ارزش افزوده بیشتری خواهد داشت؟
3218----0915
*‌ 
زمانی که سهم یک‌ میلیونی عدالت را خریدم ارزش بازار بورس کمتر از هزار واحد بود ولی الان ارزش آن بالای 400 هزار است. با این حال دولت ارزش سهم عدالت ما را 50 درصد کم کرده است. چرا؟
1214----0937
*‌ 
همکارم بعد از گذشت چند سال از تاریخ بازنشستگی بنده اخیرا بازنشسته شده ولی 3 میلیون تومان بیشتر حقوق می‌گیرد،‌ چه کسی باید به این شکاف‌های درآمدی نامعقول کارمندان بازنشسته رسیدگی کند؟
2805----0916
از وقتی که به بهانه صرفه‌جویی در مصرف کاغذ پول آب و برق مصرفی مشترکین از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود اشتباه در محاسبه زیاد شده و در مواردی چند بار از مشترکین پول دریافت می‌شود. در کجا باید به این شکایت‌ها رسیدگی صورت بگیرد؟
8495----0911
*‌ 
در این آشفته بازار مسکن مجددا برخی با تبانی و در نبود نظارت اقدام به افزایش 20 درصدی قیمت میلگرد کرده‌اند. چرا مسئولان کشور را رها کرده‌اند و با این افزایش‌های خودسرانه برخورد نمی‌شود.قلی‌پور- کرج
*‌ 
یک بازنشسته هستم و ماهیانه یک میلیون و 500 هزار تومان حقوق می‌گیرم. هزینه زندگی پدر و مادرم را نیز باید بپردازم. هیچ‌کدام از ما هم سهام عدالت نمی‌گیریم!
0625----0919